rafal9119 6 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Siema . Zalozylem wczoraj opony na tyl 215/45 a na przod 205/40 bo tylko takie mialem i wywala mi kontrolke abs na liczniku. Co teraz zrobic. Podejrzewam winowajca sa opony. Mozna narazie tak jezdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centi 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Jeździć można ABSu nie będziesz miał bo system go wyłączy. Pytanie czy kontrolka zapaliła się od razu czy po ruszeniu Jeżeli od razu to stawiałbym na uszkodzenie czujnika (ciężko to zrobić ale się da) podczas wymiany opon, jeżeli zapaliłą się po ruszeniu to wina opon o różnym rozmiarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 O to chodzi ze jak wylacze zaplon to znika. Po 2 km pojawia sie znowu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Na vagu sprawdze co to za blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Jest taki blad.00597 -wheel speed impulses deviation---35-00-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się