Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T BFB] PB+LPG szarpie-Prosze o analize LOG'ow


adamekus

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Audi a4B6 1.8T BFB. Na benzynie jest OK, natomiast na gazie na niskich partiach obrotów do ok 1,5tys. szarpie i tak jakby strzela w wydech.

Po podpięciu pod VAG'a był jeden błąd, który skasowałem, ale to nie pomogło i silnik nadal szarpie

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
            P1128 - 001 - System too Lean

Zrobiłem LOG'i na LPG, ale nie wiem, czy dobre. Prosze o sugestie które zrobić, żeby znaleźć przyczynę

http://vaglog.pl/log-003_090_093_zqAW41.html

http://vaglog.pl/log-003_032_033_4tP79.html

http://vaglog.pl/log-011_zg63A6W.html

Edytowane przez adamekus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ubogo na gazie. Niech gazownik się przylozy albo samemu ogarnąć

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie diesel, logow nie kończy się na 4k. W dieslu przy 4k jesteś już prawie przy odcince. Na benzynowych silnikach logi do 6k (blisko odcinki) .  Ciężko do końca określić (przez 4000rpm) ale wydaje mi się ze masz kiepska przeplywke. Zrób log 002+033 na pb. Przed logami kasuje się błędy choć ich nie ma. Błędy kasuje się zaraz przed logami a nie kilka kilometrów przed. 

Log 011 to w dieslu. W 1.8t (oczywiście jeszcze zależy na jakim sterowniku) standardowa paczka to 002+033, 003+020, 115+118. 

Na lpg jest faktycznie ubogo i faktycznie wygląda na kiepska  relagulacje, ale trzeba spr ci jest na pb. 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedzi. zrobiłem LOG'i na PB i na LPG, błędy skasowane przed każdym LOG'iem.

PB:

statyczny002+032+033:  http://vaglog.pl/log-002_032_033_d8AI4tJ.html

statyczny014+015+016: http://vaglog.pl/log-014_015_016_bZec79.html

dynamiczny 014+015+016: http://vaglog.pl/log-014_015_016_Kg3or.html

dynamiczny 002+032+033:  http://vaglog.pl/log-002_032_033_V6me4t.html

dynamiczny003+020: http://vaglog.pl/log-003_020_0Llt9R.html]

dynamiczny 115+118 : http://vaglog.pl/log-115_118_XnJ9930.html

LPG:

statyczny 002+032+033:   http://vaglog.pl/log-002_032_033_jVDGe.html

dynamiczny 003+020  http://vaglog.pl/log-003_020_O9d0f6.html

statyczny 014+015+016 http://vaglog.pl/log-014_015_016_seEP37.html

dynamiczny 014+015+016 http://vaglog.pl/log-014_015_016_y4niw.html

 

Najbardziej przeszkadza mi to wypadanie zapłonu na 2 cylindrze na LPG, wtedy jest bardzo wyczuwalne szarpanie.

Powiedzcie jak zdiagnozować dokładnie co to. Podmienić cewke z 2 cylindra na inny?który?

czy może to wina po stronie LPG? bo na benzynie takiego objawu nie ma, na statycznym tego nie widać, natomiast na dynamicznym na PB również wyskoczył 2 cylinder.

Proszę o sugestie. Pozdrawiam i dzięki!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka trochę zaniza stąd uboga mieszanka. Tragedii jakiejś niby nie ma. 

Co do wypadania to dziwne jest... Spalania stukowego nie ma.  Na pb jedno wypadniecie na lpg masakra. Generalnie można zmierzyć ciśnienie na cylindrach, podmienic cewke czy swiece miejscami. Jak przeskoczy za cewka lub świecą to wiesz o co chodzi. Ale wydaje  mi się ze przyczyną będzie coś ciekawszego... Jak masz jak to bym podmienil miejscami wtryskiwacz lpg. To wypadanie na pb to nie wiesz jak często się zdarza? 

 

Może ktoś mądrzejszy ode mnie Ci lepiej podpowie. 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie na PB bardzo rzadko, ale to tez moze przez to ze wiecej na LPG sie jezdzi i nie czuc tak na PB wypadania, bo widzisz, na postoju benzyna nie daje objawów. zaczne od podmiany swiecy i cewki zobaczymy. a co o przeplywce? zabrudzona czy siada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez zaczęłbym od podmiany wtryskiwaczy lpg bo chyba najłatwiej o ile są pojedyncze. Na listwie to zależy jak są wezyki ułożone. Zepsuty wtryskiwacz może się zacinac stąd problem na lpg. Może też się odblokowywac na pb i puszczać gaz. 

Nie powiem Ci przecież z logu czy przeplywka  jest brudna czy juz się utlenila, sam  musisz sprawdzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewke z 2 cylindra zamieniłem na 3 i teraz wypadanie zapłonu jest na 3 cylindrze, czyli winowajce raczej na 99% mamy. zmienię cewkę i dam znać. dzięki za sugestie! pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...