Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI AHH tuning - pare pytań


slaw2908

Rekomendowane odpowiedzi

A dlaczego kat wtrysku mam zmieniać lub dawka skoro pompy nie ruszalem?

Dlaczego dałem ciała ? Mi narazie wystarczyłoby to co jest, patrzę też pod kątem dwumasy która jeszzcze u mnie siedzi a Nowa też już nie jest, niedawno sprzęgło zakładałem nowe i poprostu nie chce za chwilę znów skrzyni ściągać. 

Zadałem tylko pytanie czy tuner poradzi coś na te kopcenie...

I jeszcze jedna sprawa, testuje dziś drugi dzień i te szarpanie na wolnych obrotaach jest cały czas na zimnym silniku, czasem zdarzy się też na ciepłym ale rzadko. Wina wtryskow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda zmiana wtryskow wymaga zmiany kata.

Dawka..

Dales wieksze wtryski,leja wiecej ustaw 5-6mg i sie przejedz.

Podaj w  ogole jaki masz kat i dawke???.

Drgania...

Jakie miales korekcje na jalowym na kazdym cylindrze??

Jakie masz teraz????.

Moze wtryski z d*py ustawione cisnienia i stad taki motyw.

Co do wtryskow z afn to zaplaciles za nie x kasy a jakbys dal 216 to tuner by ustawik to jak talala i mialbys zapas a tak za pol roku bedziesz pytal o wtryski..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę kat i dawkę, gdzie sprawdzić korekcje?

Wtryski przed założeniem były sprawdzane u gościa który zajmuje się regeneracja pomp i wtryskow. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nie pamietam dobrze.tak samo z dawka i wtryskami.po zmianie wtryskow na bank musisz cos korygowac ale nie jestem pewny czy dawke czy kat..starosc:-D

Pan co sprawdzal te wtryski co dokladnie sprawdzal?

Sterujacy jaka mial rezystencje?

Oba cisnienia?

Bo roznica na nich nie powinna byc zbyt duza í tu znow starosc bo chyba 2 nie powinno roznic sie wiecej niz 5bar wzgledem siebie.

Jak podlacze kompa to powiem ktora grupa te korekcje no chyba ze ktos kto pamieta cokolwiek podpowie:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az tak nie wnikalem co i jak je sprawdzal, gosc zaufany i jak mowi ze są dobre do dalszego uzytkowania to mu wierze, jak mu je zawozilem mowilem o regulacji cisnien, gdy odpieralem mowil ze nawet nie bylo potrzeby nic regulowac.
Dzis rano podpialem po vaga, spradzilem najpierw kąt wtrysku, wartość miedzy 65-67 wiec stwierdzilem ze nie bede ruszal no bo z odpaleniem kłopotów nie ma zadnych,
akurat trzepalo silnikiem wiec przeszedlem odrazu do dawki i tu wartosci skakaly miedzy 0-1,2 ://  Ustawilem najnizszą wartość jaką tylko program przyjął, test i odrazu lepiej, silnik zaczął normalnie chodzic, aktualnie dawka skacze miedzy 2.4-2.8, nizej już ustawic nie moge(choć teraz tak sobie myśle dlaczego? może żle odczytalem komunikat a moze poprostu nie trafilem w odpowiednią wartość??). W kazdym badz razie po tej zmianie na cieplym już go nie telepie, tearz czekam az ostygnie i zobacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze samozaplonu nie dostal.

Wiecej tylko nastawnikiem.

Ustaw tak jak pisalem.

Dlugo masz do rozrzadu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wesz82 napisał:

Dobrze ze samozaplonu nie dostal.

Wiecej tylko nastawnikiem.

Ustaw tak jak pisalem.

Dlugo masz do rozrzadu?

A jak pisałeś, gdzie? :)

Długo, rozrząd wymienialem 14tys km temu, a czemu pytasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustaw 5-6 mg,tak pisałem wyżej???...

Grupa 13,ale jak nie masz wcześniejszych logów to lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze by było gdybyś przestawił kąt na 50, tu nie rozchodzi sie o odpalanie a tez o to ze przy rożnych obrotach ecu przestawia dynamiczny kąt a jak masz statyczny kąt niezbyt to moze braknąć zakresu w którym ecu reguluje. dawke przestaw nastawnikiem tak jak wesz pisze,  jak kat zmienic masz opisane tutaj dawke nastawnikiem reguluje sie tak ze popuszcza sie śruby minimalnie i przesuwa sie delikatnie, wrecz o wlos bo juz 0.1mm to sporo. ta jedna srubke co na nia nie pasuje nasadka mozesz odkrecic tak ze chyba nasadke 7 lub 8 nabijesz delikatnie młotkiem i odkrecisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, wesz82 napisał:

ustaw 5-6 mg,tak pisałem wyżej???...

Grupa 13,ale jak nie masz wcześniejszych logów to lipa.

Sory nie zauważyłem, ogarne na wolnej chwili. Co z tą grupą 13?

 

3 godziny temu, Mozgu napisał:

dobrze by było gdybyś przestawił kąt na 50, tu nie rozchodzi sie o odpalanie a tez o to ze przy rożnych obrotach ecu przestawia dynamiczny kąt a jak masz statyczny kąt niezbyt to moze braknąć zakresu w którym ecu reguluje. dawke przestaw nastawnikiem tak jak wesz pisze,  jak kat zmienic masz opisane tutaj dawke nastawnikiem reguluje sie tak ze popuszcza sie śruby minimalnie i przesuwa sie delikatnie, wrecz o wlos bo juz 0.1mm to sporo. ta jedna srubke co na nia nie pasuje nasadka mozesz odkrecic tak ze chyba nasadke 7 lub 8 nabijesz delikatnie młotkiem i odkrecisz

Dobra Panowie skoro mówicie że przestawienie dawki i kata może to pomoc to jeszcze zobaczę to, no bo chmura jak depne zostaje nadal, najbardziej na 4 i 5 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z ta grupa, tak se napisalem....

W ogole Ty czytasz SWOJ watek?!!!!!

Nie dziw sie,masz w nim fmic czy seryjny smic???.

Jest goraco i pewnie w dolocie masz upal i stad zadyma na pol gminy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co ta spina? Zarzucasz mi ze wątku nie czytam, a sam teraz pytasz o fmic/smic. Jest napisane dokładnie w pierwszym moim poscie, ale napisze jeszcze raz bo co mi szkodzi, większy fmic(na szerokość chlodnic orurowanie 57mm nierdzewka, ssący z AWX. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje Ci sie ze sie spinam..

Pytam bo nie pamietam juz a nie mam czasu by wracac od poczatku.

Zmniejsz dawke.kat to kosmetyka nie musisz tego robic.

Jedz do tego tunera chodz osobiscie polecam ciaha bo dobry jest z niego tuner.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również polecam Ciaha, nie dość że dopracuje Ci auto na 100 % to jeszcze wyciągnie Ci z niego całą moc zachowując przy tym dotychczasową żywtność:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...