PiotrekS 0 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 (edytowane) Witam panowie. Po wymianie tarcz oraz klocków z tyłu oraz regeneracji wszystkich zacisków( nowe tłoczki, uszczelniacze, odpowietrzniki) zapala mi się ABS i wywala dwa błędy 00290 i 00287. Dodam, że przy wymianie przewody były poślepione oraz płyn w zbiorniczku był cały czas na maksa. Układ odpowietrzałem już kilka razy na odpowietrznikach, ale pedał jest wciąż lekko miękki. Czy te błędy może wywalać, bo zapowietrzony jest układ czy czujniki padły? edit: wstyd, jak zobaczyłem stare tarcze to wiem czego nie zrobiłem, ale nie będę się przyznawał bo wstyd :). Edytowane 2 Maja 2017 przez PiotrekS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 koszyczki ABSu zostały ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Sprawdź odległość czujnika od pierścienia ABS ma być 0.6-0.8mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Godzinę temu, damian81Z napisał: koszyczki ABSu zostały ? jakie Ty tam masz koszyczki ? raczej pierscienie... ja na to mówię "fajerki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 (edytowane) Edytowane 2 Maja 2017 przez damian81Z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się