pierzu 0 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Witam, Stanąłem twarzą w twarz z głupim problemem, wynikającym trochę z mojej głupoty. Wymianiałem klocki tylne, postępowałem wg instrukcji, interfejsem cofnąłem tłoczki (grupa 007), odkręciłem zdjąłem, zakładam nowe (BREMBO P 85 100), zakładam spowrotem i tłoczek jest za mało wsunięty... Patrzyłem na inne możliwe opcje i przed przypadek wybrałem zamknięcie (grupa 006) i tłoczek się wysuwał, nie miał oporu ponieważ nie był założony na klocki i zapewne zsunął się z prowadnicy czy czegoś podobnego, guma trochę się naciągneła, zrobiła się mała dziurka i leje delikatnie płyn hamulcowy (to zapewne to zapewne żaden problem, gdyż jak trafi na swoje miejsce to już cieknąć nie będzie). Teraz pojawia się pytania... Jak umiejscowić go na swoim miejscu... Oraz jak ewentualnie postąpić w przyszłości aby go jeszcze trochę cofnąć. Na te pytania odpowiedzi nie znalazłem jak dotąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aby13 0 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 (edytowane) 1.zregenerowac zacisk ,2,zalozenie klockow ,3odpowietrzenie hamulcy (tego jednego powinna pomoc ) i 4 znow kalibracja docisku vcds Edytowane 7 Lutego 2019 przez Aby13 nie doczytalem w profilu ze to b8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 maszynką to możesz... ale tylko narobic sobie kłopotu trzeba zdjąc i rozebrac zacisk a potem go na nowo poskłądac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierzu 0 Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Maszynką do klocków? Rozumiem że sam tego nie wcisnę? Z tego co widziałem jak to wygląda jest tam gwint, więc teoretycznie mógłbym go nakręcić bez rozbierania, aczkolwiek zapewne chodzi o to aby uszczelka dobrze się ułożyła. Oraz potencjalnie... jak cofnąć ten tłoczek bardziej jeżeli chodzi o drugie koło? Stoi za tym silnik elektryczny więc rozwiązanie siłowe chyba nie wchodzi w grę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Już Ci napisałem co masz zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rade 7 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Mam podobny problem, z tym, że pacjentem jest Golf 7. Klocki ani tarcze nie były wymieniane i jeszcze daleko im do wymiany. Z tyłu ewidentnie klocki łapią tarczę, co przekłada się na wnerwiający szum/ wycie podczas jazdy. Natomiast felgi się nie nagrzewają, nawet po większym dystansie. Hamulce działają fajnie, nie ma bicia. Po włączeniu elektrycznego ręcznego tłoczek się wysuwa i hamulec się blokuje, po wyłączeniu cofa się teoretycznie na swoje miejsce. To samo po wciśnięciu nożnego hamulca. Pytanie czy można VCDSem cofnąć tłoczek tylko trochę czy działa to 0 -1 ? Mechanik zasugerował oczywiście wymianę, co średnio wchodzi w grę, bo tarcze i klocki są jeszcze OK, natomiast mój znajomy mechanik zasugerował żeby jeździć dalej, może się dotrą a jak będzie bardziej wyło to rozebrać i ewentualnie wtedy wymieniać. Sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Rozebrać i sprawdzić co się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rade 7 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Ok. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się