Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja do 1.8t BFB 163 KM


mniek991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od niedawna posiadam Audi a4 b6 1.8t Avant i planuje założenie LPG
Pisałem do kilku "gazowników" i głównie proponowano mi takie oto instalacje
1. "Stag go fast, reduktor zavoli lub ac r01 z wtryskiem Hana, butla 56l (koszt 2400) u tego samego również  instalacja BRC koszt 2800
2. "Stag qBOX, wtrysk Barracuda (nie pamiętam jaki reduktor ale coś w nazwie 250)  butla 56l  koszt 2700
3.I ostatni Wtrysk Barracuda reduktor zavoli elektronika agis OBDcan lub aeb Koszt 2800

Takie informacje dostałem przez telefon. Wiem że nie ma podanych grubości itp. Ale to jest kwestia dogadania już pod dany zestaw.
Co sądzicie o tych zestawach i jak byście złożyli zestaw do tego oto auta. Liczę na pomoc
Dodam że budżet to ok 3000 PLN. Ewentualnie mogę dać nie co więcej za graty jeżeli to jest tego warte :)
Pozdr. Mariusz

Edytowane przez mniek991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje reduktor Stag R01 250, wtryski Barracuda/Hana, sterownik Stag qBOX, butla 72l. U mnie jak na razie na tym reduktorze, i hanach niebieskich instalacja zrobiła 25tyś jak na razie bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile płaciłeś za instalacje, myślę że w tym wypadku barracuda lepsza i czy butla za bardzo nie odstaje bo chyba jest telikatnie za duża, i czy tak duża butla nie ma ujemnego wpływu na zawiechę  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, mniek991 napisał:

Ile płaciłeś za instalacje, myślę że w tym wypadku barracuda lepsza i czy butla za bardzo nie odstaje bo chyba jest telikatnie za duża, i czy tak duża butla nie ma ujemnego wpływu na zawiechę  ?

Zakładałem i regulowałem sam wiec tyle co koszt gratów, nie pamiętam dokładnie ile mnie wszystko kosztowało, co do wtrysków to są zwolennicy wtrysków hana i barracuda, ja wybrałem hana i puki co nie narzekam, jak będą z nimi problemy założę barracudy i porównam, co do butli do avanta wchodzi 72l bez problemu i jest na równo z "wykładziną" w bagażniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już tak wiem jaką butle 72l wtryski powiedzmy barracuda a co z resztą, stawiać na STAG-a czy coś innego bo nie ukrywam że mam dylemat odnośnie istalacji.... Każdy proponuje coś innego a chciał bym mieć dobrą instalkę która nie będzie sprawiała problemów i przy ewentualnym podniesieniu mocy w przyszłości będzie ok... (mówię o samym virusie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 4Q-Box-a i przejechane 60tys. Wtryski Barracuda , reduktor Ac R-01 250 - śmiga aż miło (reduktor ten umożliwia pracę do 250KM).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czyli sądzicie że stag będzie najlepszy? A czy zakłada się jakieś smarowanie bo kiedyś słyszałem coś na ten temat ale za bardzo to nie wiem o co z tym chodzil

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci zapewne o lubryfikację. W tych silnikach nie ma takiej potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. O to mi chodzi, a do jakich silników jest to stosowane?

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubryfikację zaleca się stosować w silnikach marek japońskich i fordach, gdzie zawory narażone są na szybsze wypalenie na lpg. Ale czy to rzeczywiście działa tego nie wiem i nie znam nikogo kto to stosuje lub stosował. Prawidłowa ustawiona instalacja w naszych motorach nic złego im nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Czyli fachowy montaż i gra gitara.... Wybór chyba padne na instalację STAG tylko na co zwrócić uwagę bo jak dzwoniłem do warsztatów to mówili że kolektora nie trzeba ściągać.... Co mnie trochę niepokoi

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy szanujący się warsztat demontuje kolektor aby wykonać optymalne nawierty i uniknąć dostania się opiłków do silnika. Poza tym poprawny kierunek montażu butli, żeby nie była do jazdy na wstecznym, bo wtedy wcześnie będzie przerzucać na benzynę przy pełnym obciążeniu. Wtryski najlepiej montować pojedynczo na jak najkrótszych wężykach i generalnie musi mieć to ręce i nogi jak się otworzy maskę. Proponuję jeszcze pełnowymiarowy wlew gazu pod klapką jest to mega praktyczne. Szukaj jakiegoś sprawdzonego warsztatu i nie patrz tylko i wyłącznie na cenę, bo można się przejechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ciężko z tym w mojej okolicy, nie szukam tanio, chce alby to było dobrze zrobione

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o Łomży ul senatorska z opinii znajomych polecają ten warsztat

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Łomży dobrego gazownika brak,Ci z Senatorskiej o ile mnie pamięć nie myli to zakładają elektronike King

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może stolica? Mam bliżej i lepszy dojazd ewentualnie Olsztyn. Dzisiaj zadzwonię do Mławy i zobaczę co zaproponuja

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka


Co sądzicie jeszcze o Energy Gas z Warszawy ? zastanawiam się miedzy Energy a Mławą....  W Energy zaproponowali mi instalkę BRC za 3200(opcjonalnie, może być też stag itp.) a w Mławie Stag 4 Qbox za 3000 PLN  i nie wiem co wybrać....droga ta sama praktycznie tylko kwestia montażu.

Edytowane przez mniek991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam silnik tylko , że w sedanie. Założyłem miesiąc temu: reduktor KME TUR do 205 KM, wtryski Baracuda, sterownik Stag Qbox Basic, butla 55L, wlew w klapce. Za całość zapłaciłem 2350. Smiga super zero róznicy czy na lpg czy na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może stolica? Mam bliżej i lepszy dojazd ewentualnie Olsztyn. Dzisiaj zadzwonię do Mławy i zobaczę co zaproponuja

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka


Co sądzicie jeszcze o Energy Gas z Warszawy ? zastanawiam się miedzy Energy a Mławą....  W Energy zaproponowali mi instalkę BRC za 3200(opcjonalnie, może być też stag itp.) a w Mławie Stag 4 Qbox za 3000 PLN  i nie wiem co wybrać....droga ta sama praktycznie tylko kwestia montażu.

To spora różnica w cenie a gdzie zakladales?
Ka chyba zdecyduje się na Mlawę

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie zakładaj BRC,po drugie nie zakładaj w EGP,w W-wie jest kilku gazowników gdzie można to zrobić. U Jarka w Mławie będzie dobrze,tylko termin pewnie odległy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...