Jump to content
0
klpy

Buczenie przy skręcaniu film

Recommended Posts

Witam. Może "odgrzewam kotleta" ale na forum ciężko znaleźć odpowiedź bo najczęściej masa fachowców zaczyna się rozpisywać w ogóle na odrębne tematy. Więc problem tkwi w tym, że przy skręcie kierą słychać dźwięk jak na filmiku. A przy maksymalnym skkrcie w prawo słychać tak jakby jakieś gumy tarły o siebie. Może to ma związek ze złym kątem pochelnia koła? Bo stwierdzono na geometrii kół ze mam ten problem i dlatego też przy skręcie w prawo bardzo słychać szum opon(opony nowe Hankook)to w sumie już chyba 3 problemy wynikło w temacie.Czy to buczenie może być objawem zużytej pompy wspomagania?w sobotę spróbuję dodać grafikę z pomiarów geometrii, mam nadzieję że w filmikach słychać cokolwiek 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa wspomagania.

Edited by wesz82

160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No słychać pompę jak dokręcasz do końca, na początek sprawdź poziom i wymień płyn, pisane wszędzie. Jak trochę pojeździłeś ze zbyt małą ilością płynu to mogły się tez zęby przekładni zacząć wyrabiać, bo też jakiś stuk słychać.


small.jpg

285KM & 555NM / BOSE / RECARO alcantara / black lights / ULTER 4x90mm / Carbon 5D / RSgrill+cupra / H&R -45mm / 19"x9" et33 S5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem jest to normalne zjawisko przy pełnym skręcie i dociskaniu kierownicy, oczywiście jeśli słychać delikatne buczenie pompy, a nie takie słyszalne z odległości 100m.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli slychac to na filmiku to juz jest cos nie tak.

Sam borykalem sie z ppdobnym problemem.

Pierwsze co trzeba sprawdzic jaki jest plyn.

Jak plyn przypomina kolorem kawe z mlekiem to odrazy wek z nim.

Nastepnie jezeli mamy auto juz 2 lata a sami nie zmienialismy plynu to jak wyzej.

Jak mamy zmienic plyn koloru kawa z mlekiem to wylacznie przez przeplukanie ukladu.

Jezeli plyn jest koloru zielonego to mozna spuscic prawie caly ze zbiorniczka i dolac powtorzyc to az zalejemy 2 litry swiezego plynu.

Nastepnie zbiorniczek w b5 jest sito w nim i czesto te sito spada.

Wtedy tez dzieja sie rozne cyrki.

Jak to samo jest w b6 to trzeba wyjac zbiorniczek,wypucowac dziada i skleic te sito na kropelke.w ogole polecam mycie takiego zbiorniczka jezeli jest syf w nim.

Teraz plyn malysz nie rozni sie raczej zbyt od b5 wiec lejelemy ori plyn albo tak jak tomek poleca plyn z cytryny lhm plus.

 

U mnie problemem bylo to ze przy skrecie cos wylo, przerazliwie wylo tak jakby cos tarlo.

Samo przeszlo juz mialem kolejny magiel pakowac ale nie udalo sie.

Nie jest powiedziane ze zrobisz to wszystko co napisalem i problem przestanie wystepowac.wtedy po kolei trza szukac czy pompa kaput czy magiel czy np waz od pompy do magla sie rozwarstwil s srodku i stad takie cyrki.

Jedno moge Ci powiedziec nie mecz tak pompy.staraj sie nie skrecac kiera do max polozenia...


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, wesz82 napisał:

Jezeli slychac to na filmiku to juz jest cos nie tak.

Sam borykalem sie z ppdobnym problemem.

Pierwsze co trzeba sprawdzic jaki jest plyn.

Jak plyn przypomina kolorem kawe z mlekiem to odrazy wek z nim.

Nastepnie jezeli mamy auto juz 2 lata a sami nie zmienialismy plynu to jak wyzej.

Jak mamy zmienic plyn koloru kawa z mlekiem to wylacznie przez przeplukanie ukladu.

Jezeli plyn jest koloru zielonego to mozna spuscic prawie caly ze zbiorniczka i dolac powtorzyc to az zalejemy 2 litry swiezego plynu.

Nastepnie zbiorniczek w b5 jest sito w nim i czesto te sito spada.

Wtedy tez dzieja sie rozne cyrki.

Jak to samo jest w b6 to trzeba wyjac zbiorniczek,wypucowac dziada i skleic te sito na kropelke.w ogole polecam mycie takiego zbiorniczka jezeli jest syf w nim.

Teraz plyn malysz nie rozni sie raczej zbyt od b5 wiec lejelemy ori plyn albo tak jak tomek poleca plyn z cytryny lhm plus.

 

U mnie problemem bylo to ze przy skrecie cos wylo, przerazliwie wylo tak jakby cos tarlo.

Samo przeszlo juz mialem kolejny magiel pakowac ale nie udalo sie.

Nie jest powiedziane ze zrobisz to wszystko co napisalem i problem przestanie wystepowac.wtedy po kolei trza szukac czy pompa kaput czy magiel czy np waz od pompy do magla sie rozwarstwil s srodku i stad takie cyrki.

Jedno moge Ci powiedziec nie mecz tak pompy.staraj sie nie skrecac kiera do max polozenia...

 

IMG_20170506_205135.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zdążyłem tylko sprawdzić jaki jest plyn i jest on czarny jak taka słaba kawa no i czuć takim przypaleniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wyzej:wink:

Szlam zamiast plynu.powinien byc ciemno zielony.

Wyplukaj uklad i cos to poprawi.


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpinam się pod temat , mam ten sam problem  z tym cholernym wyciem , tyle , że ja miałem taki problem , że miałem nie szczelny wężyk i uciekał mi płyn , jak uciekał dolewałem i nic nie wyło , dodam , że wczesniej nie wiem nawet jaki miałem płyn zalany dolewałem jakiś żółty ktroy podobno miesza się ze wszystkim i bylo git , po wymianie wężyka i p,łynu zalalem febi 6162  pompa wyje , mechanik stwierdził , że pompa do wymiany , to wymieniłem pompę kupiłem używkę ori problem nie ustąpił nowa pompa dalej wyje zalane znowu tym febi , czy to magiel ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Vastor napisał:

Podpinam się pod temat , mam ten sam problem  z tym cholernym wyciem , tyle , że ja miałem taki problem , że miałem nie szczelny wężyk i uciekał mi płyn , jak uciekał dolewałem i nic nie wyło , dodam , że wczesniej nie wiem nawet jaki miałem płyn zalany dolewałem jakiś żółty ktroy podobno miesza się ze wszystkim i bylo git , po wymianie wężyka i p,łynu zalalem febi 6162  pompa wyje , mechanik stwierdził , że pompa do wymiany , to wymieniłem pompę kupiłem używkę ori problem nie ustąpił nowa pompa dalej wyje zalane znowu tym febi , czy to magiel ? 

Jaki wąż założyłeś w miejsce dziurawego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wężyk zakładał mechanik i on twierdzi , że wężyk jest na pewno dobry , i właśnie , to mnie martwi , że coś z wężykiem jest coś nie tak bo nie wiem skąd on to wziął i co , to jest , ale on upiera się , że to jest dobre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...