Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem ze wspomaganiem


Bartek Tomczuk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Ostatnio w mojej A4 B5 pojawił się problem. Mianowicie, czasem mam tak że po dłuższej trasie ciężko kręci się kierownicą ale nie zawsze. Problem pojawia się od czasu do czasu. Nie słychać żadnych niepokojących dźwięków, typu stuki, wycie.

I pojawia się pytanie, czy jest to wina maglownicy (jest sucha, nie ma wycieków), czy może jest to wina pompy wspomagania?

Płynu jeszcze nie wymieniałem, ale na dniach planuje to zrobić i sprawdzę czy problem nadal się pojawia chociaż myślę że to nie w tym leży problem, skoro tylko czasami tak się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie problem jest podobny czasmi na postoju nie idzie skrecic a czasami idzie lekko tak ze podlaczam sie do tematu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak mam że po trasie to jazda bez wspomagania. Ten typ tak ma :F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej to nie jest normalne :P Dlatego chciałem rozwiązać problem. Brat w a4 b5 z 98 roku tyle że 1.8 T nie ma i nie miał tego problemu... Szkoda mi w ciemno magle regenerować bo to jednak koszty, mysle że w najbliższym czasie zmienie pompę i zobaczę rezultat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak. U mnie od zawsze wspomaganie ciężko chodziło. Kupiłem pompe wspomagania gdzie widziałem w passacie że ładnie lekko kierownica pracuje. Po zmianie jakiejś różnicy nie zauważyłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.05.2017 o 11:56, Bartek Tomczuk napisał:

Wymiana płynu nie dała rezultatów, nadal jest to samo 

 

jakiej firmy wlałęś plyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.05.2017 o 19:29, wyzyk83 napisał:

jakiej firmy wlałęś plyn

mineralny 6162 jak zaleca producent, na alledrogo zamawiałem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak myślałem że wlałeś ten syf

wymień ten płyn na ori bo ten co włałeś się nie nadaję

febi 6162 Spełnia normy BMW 81 22 9 407 549 i nie nadaję się do oooo

wlej G004000M2

a maglownica bedzie chodzić płynnie

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiania nie pomogła. Winowajcą była wadliwa pompa wspomagania która na wysokich obrotach silnika pracowała dobrze, zaś przy niskich nie dawała rady. Wymiania wyeliminowała problem. Dzięki wszystkim za pomoc i mam nadzieję że ten post przyda się innym użytkownikom  A4 ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Bartek Tomczuk napisał:

Wymiania nie pomogła. Winowajcą była wadliwa pompa wspomagania która na wysokich obrotach silnika pracowała dobrze, zaś przy niskich nie dawała rady. Wymiania wyeliminowała problem. Dzięki wszystkim za pomoc i mam nadzieję że ten post przyda się innym użytkownikom  A4 ;) 

Wstawiłeś używaną ori pompę czy nowy zamiennik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłem zamiennik firmy MaxGear (dodatkowo na pompe jest 2 lata gwarancji), który polecił mi mechanik. Podobno bardzo trwałe i troszeczkę tańsze od oryginału. 

Sam powiedział że w 5 autach montował pompy tej firmy i po 3-4 latach nie ma z nimi problemu (podobno stali klienci, więc pamięta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...