Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AJM]Wyciek oleju spod pokrywy zaworow i zerwany gwint.


Bałtek

Rekomendowane odpowiedzi

Miesiąc temu oddałem mechanikowi samochód do wymiany uszczelki pod głowicą w silniku AJM. Dzisiaj po oględzinach silnika zauważyłem nadal wyciek jednym miejscu. Pomyslalem, moze sruby nie są dokrecone, i jak się okazało jedna sruba cały czas się obraca. 

I teraz pytanie, jak to naprawić? Jak zregenerowac ten gwint? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli gwint jest zerwany nie pozostaje nic innego jak zrobienie nowego gwintu, o większej średnicy i zastosowanie większej śruby pasującej do nowego gwintu [emoji6] jest też opcja tulejowania starego otworu wtedy nie będzie konieczności dopasowywania nowej śruby. To wszystko pod warunkiem że jest tam na tyle materiału żeby można było poszerzyć uszkodzony otwór.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj takie cos, tylko dobierz pod odpowiedni gwint

http://allegro.pl/sprezynka-gwint-zerwany-m10x1-tuleja-krakow-i6813277728.html

Edytowane przez Mozgu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...