marioxxxx 0 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Siema,czy jest jakieś oryginalne ustawienie tych górnych wahaczy na piaste? Nie wiem czy były wymieniane i nie chce ich źle ustawić. Druga sprawa czy tulejki na nich są wymienialne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Wahacze przykręca się jak auto stoi na kołach. A wymiana sworzni w wahaczach to chyba mało kto się zajmuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioxxxx 0 Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Nie o sworznie mi chodzi a o tulejki. I czytałem że auto ma być na kołach ale mi chodzi o dwa górne wahacze i ich ustawienie wysokości, czy jest jakiś seryjny wymiar producenta auta jak one mają być ustawione czy ustawiam je na taka wysokość jak stare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Może ten filmik coś Ci pomoże od 12 minuty.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioxxxx 0 Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Ciekawe, oglądając Micha (Fani czterech kółek) na yt to mówił że te dwa górne ustawiamy w sposób jeden wyciągamy i wkładamy nowy równo z drugim starym, dokręcamy a potem drugi wek i ustawiamy do pierwszego i dokręcamy. Oba sposoby są dobre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Ja dokręcałem wahacze górne jak postawiłem auto na kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 13 godzin temu, marioxxxx napisał: Ciekawe, oglądając Micha (Fani czterech kółek) na yt to mówił że te dwa górne ustawiamy w sposób jeden wyciągamy i wkładamy nowy równo z drugim starym, dokręcamy a potem drugi wek i ustawiamy do pierwszego i dokręcamy. Oba sposoby są dobre? Sposób dobry ale nigdy nie wiesz czy ktoś kto wcześniej grzebał w zawieszeniu dokręcił wahacze tak jak powinny być. Zrób jak chłopaki radzą - dokręć na kołach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) Do B6 mam takie cos Edytowane 14 Maja 2017 przez Stichy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioxxxx 0 Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 45 minut temu, Stichy napisał: Do B6 mam takie cos Właśnie o to mi chodzi Wiem że wszystkie śruby na kołach dokręcać ale trzeba je też ustawić i minimalny opór złapać, postawić i dokręcić. I właśnie ten wymiar tych wahaczy potrzebuje bo nie wiem czy te co mam teraz są dobrze ustawione I żeby nie pisać post pod postem, jeśli mam seryjne wahacze to lepiej w nich wymienić tulejki jeśli gruszki (sworznie) są w dobrym stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Co za różnica jak je ustawisz wstępnie jak później luzujesz i dokrecasz na kołach? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioxxxx 0 Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Z tej strony nie pomyślałem Dzięki już wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 11 godzin temu, misiek95 napisał: Co za różnica jak je ustawisz wstępnie jak później luzujesz i dokrecasz na kołach? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Jak chcesz luzować śruby i dokręcać na wsadzonej do auta kolumnie? Jeżeli są włożone stronami jak fabryka kazała to nie złapiesz nakrętki kluczem. Zalecana pozycja wahaczy z instrukcji wystarczy, nie ma co się zabijać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Jak chcesz luzować śruby i dokręcać na wsadzonej do auta kolumnie? Jeżeli są włożone stronami jak fabryka kazała to nie złapiesz nakrętki kluczem. Zalecana pozycja wahaczy z instrukcji wystarczy, nie ma co się zabijać. Żadnego problemu nie ma żeby złapać śruby i nakrętki kluczem. Bez znaczenia z której strony włoży się śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Jeżeli lubisz się gimnastykować to być może i nie, ja tam nie mam cierpliwości sięgnąć. Zresztą po co utrudniać sobie życie skoro procedura serwisowa traktuje inaczej? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 A może zmierzyć sobie odległość od rantu błotnika do środka piasty koła gdy auto stoi normalnie na kołach i potem żeby było wygodniej to na ściągniętym kole podstawić lewarek i podnieść na taką samą wysokość i dokręcić śruby? Na ściągniętym kole znacznie łatwiej podejść kluczem. Lepiej zmierzyć niż ustawiać tak samo jeden z drugim wahaczem bo nie wiadomo czy ktoś wczesniej dobrze je ustawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha70 0 Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 wahacze skręca sie (wszystkie) jak. auto stoi na kołach. do tego za prosić 2 osoby zeby usiadły do auta. 1 osoba po stronie kierowcy. 2 osoba po prawo na tylniej kanapie. mniej wiecej osoby po 70-80kg. potem recznie z 1 i 2 strony po bujac autem(bez ręcznego) i dopiero wszystko na kanale skręcamy do kupy. wtedy jest pewnosc ze gumy się nie wybija oraz nie będą prężyć na sworznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioxxxx 0 Opublikowano 29 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Dzięki za radę,wszystko się przyda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się