Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie chce odpalać gdy jest ciepło


voorek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, całą zimę samochód odpalał bez problemu problemy pojawiły się teraz. Rano wstaje i odpala na tzw strzała, natomiast gdy kończę pracę ale jest już ciepło to kręci chwilę i zaczyna łapać od 100 obrotów i tak w górę powoli i chodzi. Odpalany na benzynie, gaszony na gazie (tak 5 lat). Gdy nim pojeżdzę i zgasze to odpala niezależnie od temperatury otoczenia. Czy ma ktoś jakieś wskazówki albo pomysł gdzie leży przyczyna?

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, voorek napisał:

 

Witam, całą zimę samochód odpalał bez problemu problemy pojawiły się teraz. Rano wstaje i odpala na tzw strzała, natomiast gdy kończę pracę ale jest już ciepło to kręci chwilę i zaczyna łapać od 100 obrotów i tak w górę powoli i chodzi. Odpalany na benzynie, gaszony na gazie (tak 5 lat). Gdy nim pojeżdzę i zgasze to odpala niezależnie od temperatury otoczenia. Czy ma ktoś jakieś wskazówki albo pomysł gdzie leży przyczyna?

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

Coś podobnego jak na filmiku poniżej ? Mam tak właśnie u siebie, nie zawsze ale zdarza się, wtryskiwacze nowe, uszczelniacze reduktora również nowe, błędów komputer nie zbiera wcale więc jeżdżę zapominając o tym, ostatnio "samo z siebie" zniknął ten problem.

Filmik: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podobnie, trochę wolniej wchodzi na obroty.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, doszły nowe okoliczności. Padł wąż wody od turbo. Wymieniając go oczywiście rozkręcalem wszystkie rurki od turbo dolotu itp tylko nie olejowe. W międzyczasie padł do reszty czujnik temperatury powietrza ten przed chłodnicą (pokazuje po odpaleniu -17 około, max co wskazuje w ostatnie dni to 8 stopni po jakimś czasie jazdy). Na tą chwilę samochód jeździ o noebo lepiej, nie ma szarpnięć po gwałtownym wduszeniu gazu i po puszczeniu (przy enerwicznej zmianie biegów podczas przyśpieszania). Ma większą moc i wyraznie lepiej przyśpiesza. Problem jest taki że za każdym razem trzeba kręcić 5-10 sek żeby odpalil... W czym problem? Pomóżcie proszę, mam kabel mam vcds i vag zainstalowane, mam kabel i i program sq24 od gazu. Jutro podepne żeby zobaczyć błędy ale logi nie wiem jak zrobić jak coś.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...