Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 1.8t BFB+


micha3l

Rekomendowane odpowiedzi

W aucie siedzi hybryda k03-029

Wtryski od Bex i DP 

Reszta seria. Strasznie cofa zapłony.Na lpg nie cofa ale wyrzuca na benzyne przy okolo 3000 obrotów.

Nowe świece.

Ma ktoś sugestie gdzie szukać?

Paliwa styka?

http://vaglog.pl/log-115_118_pM9B6xC.html

http://vaglog.pl/log-001_031_004_YjkCC.html

http://vaglog.pl/log-003_020_9M6ltS1.html

http://vaglog.pl/log-002_033_00kh12.html

Logi na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu się nie zwrócisz do osoby która robiła program?

Nie wiadomo co jest namieszane bo soft może też powodować stukowe. 

Ponadto słaba benzyna, układ zapłonowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróciłem się,  chcę żeby wypowiedzieli się inni żeby mieć obiektywną ocenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zrób porzadne logi albo powycinaj żeby było co oglądać a nie zastanawiać się kiedy przyspiezsałeś a kiedy zwalniasz.  Paliwa wydaje mi się że wystarcza. Może program pisany pod LPG może paliwo stare może układ zapłonowy.
A lpg pewnie nie wyrabia reduktor skoro zrzuca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobię logi na lepszym paliwie. Co do lpg to zmieniony reduktor na Ac Ro01 Red wtryski ac, w01, wielozawór 8mm, zmieniony map sensor gazu i dalej zrzuca na benzyne. Rozdkładam już ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro wszystko od AC do pewnie to QBOX. Tu nie ma co rozkładać rąk tylko nagrać OSC. 
Choć w sumie nie ma co nagrywać. ponad 200KM i ac w01 to nie moze być dobre połączenie. r01 do 250KM?

EDIT: A nie zauwazyłem że napisałeś że r01 red

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki ma interface agis, ale wnioskując po sprzęcie to pewnie żeby w01 obrobiły niskie czasy (swoją drogą jakie czasy wtrysku Pb na wolnych?) to jest ustawione wyższy mnożnik . Do tego spadek ciśnienia na reduktorze i pewnie na wyższych pętli. Zaopatrz się w interafce, nagraj pulplit czy OSC jeśli tam jest i patrz co się dzieje.
Dla w01 producent podaje max 45KM na cylinder więc ciężko mi uwierzyć że obrobią Twoje autko.

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to może nie jest tak źle. No nic zostaje Ci albo samemu ogarnąć LPG albo iść do kogoś kto to ogarnie. Przez szklaną kulę ciężko mówić ale pewnie to wtryski. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sensie wtryski lpg nie są dobre do tego setupu? Wróżby na tym etapie się przydadzą bo już rozkładam ręce . Ale tak już właśnie umawiam się z kims bardziej  ogarnietym w lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent podaje 45KM na cylinder. 45*4 to jest 180KM max. Producent podaje minimalny czas 2,4. Pewnie da sie osiągnąć te 210KM przy dużym ciśnieniu i/lub wykreceniu dysz... Podejrzewam tez że pojawiają się czasy Pb mniejsze niż te 2,6 na wolnych, być może są one dotryskiwane benzyną (obcinane) być może "mnoznik" (bo nie wiem jak to dokladnie jest w agis) jest wyżej żeby to obrobić. Pytanie co jest zrobione a tego nie dowiemy się ze szklanej kuli.

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. dzięki za pomoc podpytam gazownika co on za kombinował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj, ktoś bardziej ogarniety Ci powie czy to wyrobi. Na moje oko będzie bardzo ciężko. Jeśli Ci zależy na autko to chyba warto by wymienić wtryski lpg;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij co się dzieje z chłodzeniem. Temperatura w dolocie sięga 66 stopni. To za dużo. Może G42 jest winny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.05.2017 o 12:11, micha3l napisał:

Zwróciłem się,  chcę żeby wypowiedzieli się inni żeby mieć obiektywną ocenę.

Obiektywnie można się wypowiedzieć mając wgląd w soft, albo logi na serii. W innym przypadku to tylko zgadywanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.05.2017 o 09:54, micha3l napisał:

W aucie siedzi hybryda k03-029

Wtryski od Bex i DP 

Reszta seria. Strasznie cofa zapłony.Na lpg nie cofa ale wyrzuca na benzyne przy okolo 3000 obrotów.

Nowe świece.

Ma ktoś sugestie gdzie szukać?

Paliwa styka?

http://vaglog.pl/log-115_118_pM9B6xC.html

http://vaglog.pl/log-001_031_004_YjkCC.html

http://vaglog.pl/log-003_020_9M6ltS1.html

http://vaglog.pl/log-002_033_00kh12.html

Logi na benzynie.

Paliwo jakie? 95? świece jakie i jaki przebieg? kompresja sprawdzona? przy seryjnym coolerze i temp. 60 st w dolocie i kiepskim paliwie ciężko o dobry zapłon, reszta logów ok, co do lpg trzeba  podejrzeć w sterowniku gazu co się dzieje, na tych gratach powinno to dawać rade, a napewno powinno jechać dużo dalej na lpg niż do 3 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.05.2017 o 19:44, Łukasz13 napisał:

Paliwo jakie? 95? świece jakie i jaki przebieg? kompresja sprawdzona? przy seryjnym coolerze i temp. 60 st w dolocie i kiepskim paliwie ciężko o dobry zapłon, reszta logów ok, co do lpg trzeba  podejrzeć w sterowniku gazu co się dzieje, na tych gratach powinno to dawać rade, a napewno powinno jechać dużo dalej na lpg niż do 3 tyś.

Tak 95. Czekam aż zejdzie go troche i zaleje 98. Świece zmieniłem następnego dnia po logach na NGK 1496 LASER LINE Co do 60 stopni w dolocie to mam seryjnego icka a druga sprawa że robiłem kilka logów pod rząd i się zrobiło gorąco. Na gazie pojedzie do końca jeśli nie wyrzuci wcześniej na benzyne a nie zawsze się tak dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...