elaithez 0 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Witam, zamierzam kupić na dniach Audi A4 B6 2.0 benzynka. Pan wysłał mi zdjęcia rdzy, która się pojawia na błotnikach - przednim i tylnym. Wstawiam zdjęcia. Czy to spory problem? Powinienem się tym przejmować? Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 25 Maja 2017 przez elaithez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaguaro 12 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Blacha jest ocynk więc dziwi mnie rdza w tym miejscu? Wżer może wynikać z tego ze kiedyś było klepane a to już problem bo nie wiesz co było przy nim dłubane. Zrób pomiary lakieru ewentualnie jak uczciwy gość to Ci powie co było robione. Tapnięte z iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elaithez 0 Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Z tego co czytałem w innych tematach, b6 mają problem z rdzą w tym miejscu. Wystarczy, że kamyczek uderzy, ocynk leciutko odejdzie i może się pojawić ruda. Pomiary na pewno zrobię. Jedyny problem to to, że muszę przejechać 170km w jedną stronę po to auto... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Ocynk łatwo pęka i ruda wychodzi. Standard w tym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elaithez 0 Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Czyli powinienem się przejmować? I jak walczyć z rdzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 42 minuty temu, jaguaro napisał: Blacha jest ocynk więc dziwi mnie rdza w tym miejscu? Wżer może wynikać z tego ze kiedyś było klepane a to już problem bo nie wiesz co było przy nim dłubane. Zrób pomiary lakieru ewentualnie jak uczciwy gość to Ci powie co było robione. Tapnięte z iPhone To się nie dziw. Standard w tym modelu, jak i w Twoim B7... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 16 minut temu, elaithez napisał: Czyli powinienem się przejmować? I jak walczyć z rdzą? Chcesz kupić ten model auta licz się z tym, że tego typu problemy będziesz musiał pokonać. Czy w tej czy innej sztuce. Bardziej przejmowałbym się lipnym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Dokładnie. Nic dziwnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Miałem podobnie i skończyło się na wymianie błonnika. Takie coś jak na focie nawet jak wyczyscisz i pożałujesz to po roku wyjdzie większe wiec lepiej od razu wymienić na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elaithez 0 Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 43 minuty temu, jacek70 napisał: Miałem podobnie i skończyło się na wymianie błonnika. Takie coś jak na focie nawet jak wyczyscisz i pożałujesz to po roku wyjdzie większe wiec lepiej od razu wymienić na nowy. Wymieniłeś na oryginalny czy zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Na ori . Oczywiście używany ale idealny bez rdzy. No i trza było malować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się