kiciKic 1 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Witajcie. Mam mały problem, fakt mogę kupić nowy i po problemie, ale spróbuję go reanimować:) Czym skleić tą część zaznaczoną na zdjęciu? Co jakiś czas wypina się to i auto traci moc, w dodatku obroty na jałowym rosną do 2 tys. Po założeniu wszystko wraca do normy. Reanimował to ktoś? Jakiś poxipol, cyjanoaryl, k+d ? Z góry dzięki. Edytowane 25 Maja 2017 przez kiciKic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold2452 4 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 A nie lepiej to wywalić zrobić wolną odmę i servo bezpośrednio pod kolektor podpiąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 lepiej,ja tez tak mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonczek87 0 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Też chciałbym to wywalić, możesz wrzucić zdjęcia jak to podpiąć potem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 (edytowane) ja wywalilem doslownie wszystko z kolektora,zostalo tylko podcisnienie do serwo,zawor dv,oraz opary,wywalony jest tez zawor z odmy,elektrozawory pod kolektorem pozbawione sa podcisnien ale sa podlaczone,zrobilem taka czystke ze wiaderko badziewia mi zostalo na koniec. https://drive.google.com/file/d/0B1tfB141r-k_cXZ2TXRxaWZKbTg/view?usp=sharing gora idzie do zaworka oparow,a nizej po prawej do serwo,to wszystko.od spodu nic nie podlaczone. Edytowane 26 Maja 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiciKic 1 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Wady ? Zalety ? Takiego rozwiązania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 wad brak zalety to zawsze piekne i stabilne obroty,zero problemow z nieszczelnosciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiciKic 1 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Sam to robiłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiciKic 1 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Hmm. Samemu będzie mi ciężko to ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold2452 4 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification Ja robiłem wg tego to nic trudnego, choć zdjęcia są słabej jakości... na spokojnie do ogarnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaronek 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 A mam pytanie gdzie podpiąć zaworek odpowietrzenie baku? Czy on ma byc luzem czy zaslepić to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaronek 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 I pytanko, od czego jest ten przewód? Jego zaślepić czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się