Jump to content
2 2
leewang

Klima nie chlodzi

Recommended Posts

Witam.

Koledzy mam problem z klimą. Jescze 2-3 dni temu dzialala, a teraz jak daje na LO i elaczam wylaczam AC to nic sie nie dzieje, nie chlodzi i tak jakby kompresor się w ogole nie odpalał. 

Ktoś poratuje co zrobic? Czy kompresor padł?

Pozdrawiam


A4 B6 2003 1.9 AVF 165/399 (Dynosoft)

A4 B8 2010 2.0 CAGA + IC 3.0 180/380 (Dynosoft)

A4 B9 2015 2.0 DETA 190/400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba wymienić auto.

A na poważnie, diagnostyka. Jak sterownik ma błędy klima może się zupełnie nie uruchamiać.


W nienawiści do diesla, tak zostałem wychowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepne kompa za chwile i sprawdzę czy są jakies bledy.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


A4 B6 2003 1.9 AVF 165/399 (Dynosoft)

A4 B8 2010 2.0 CAGA + IC 3.0 180/380 (Dynosoft)

A4 B9 2015 2.0 DETA 190/400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kompie tylko te błędy od klimy.

 

Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 8T1 820 043 AH    HW: 8T1 820 043 AH
   Component: KLIMA 1 ZONE  H08 0180  
   Revision: A1000000    Serial number: 01150720102218
   Coding: 34300000
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   VCID: 77FA73F3C6DEE3866C-8022

1 Fault Found:
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 49
                    Reset counter: 175
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    Current: 0.395 A
                    Current: 0.000 A
                    Voltage: 14.30 V


-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 8K0-907-063.clb
   Part No SW: 8K0 907 063 P    HW: 8K0 907 063 P
   Component: BCM1 1.0      H29 0392  
   Revision: 10029001    Serial number: 00000000732984
   Coding: 26005091403400000001000300001D0D4F1C070806010001000000
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   VCID: 3C70ACDFBF7800DE41-8068

   Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A    HW: 8T1 955 119   Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: WWS 160710  H06 0070 
   Coding: 00FD11

   Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 941 531 AK    HW: 8K0 941 531 AK
   Component: E1 - LDS  H08 0090 

2 Faults Found:
03123 - Terminal 30 - 2 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 15
                    Reset counter: 135
                    Time Indication: 0

01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 133
                    Time Indication: 0
 


A4 B6 2003 1.9 AVF 165/399 (Dynosoft)

A4 B8 2010 2.0 CAGA + IC 3.0 180/380 (Dynosoft)

A4 B9 2015 2.0 DETA 190/400

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to trzeba się przyjrzeć N280.


W nienawiści do diesla, tak zostałem wychowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, a da się jakoś samemu ten zawór sprawdzić? Przez VAGa, albo w jakiś inny sposób ? Czy pozostaje mechanik?


A4 B6 2003 1.9 AVF 165/399 (Dynosoft)

A4 B8 2010 2.0 CAGA + IC 3.0 180/380 (Dynosoft)

A4 B9 2015 2.0 DETA 190/400

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, leewang napisał:

Dzięki, a da się jakoś samemu ten zawór sprawdzić? Przez VAGa, albo w jakiś inny sposób ? Czy pozostaje mechanik?

to jest zawór który znajduje sie w sprężarce...Więc,żeby go wyjąc musi być układ bez czynnika.


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\O A4 wiemy wszystko....inni mogą nas tylko kopiować\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dzięki. To w poniedziałek podjadę do mechanika żeby coś podziałał.


A4 B6 2003 1.9 AVF 165/399 (Dynosoft)

A4 B8 2010 2.0 CAGA + IC 3.0 180/380 (Dynosoft)

A4 B9 2015 2.0 DETA 190/400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany, winowajcą był bezpiecznik. Zauważyłem że nie mam podświetlania wewnątrz samochodu, zmieniłem bezpiecznik i klima również zaczęła chłodzić.


A4 B6 2003 1.9 AVF 165/399 (Dynosoft)

A4 B8 2010 2.0 CAGA + IC 3.0 180/380 (Dynosoft)

A4 B9 2015 2.0 DETA 190/400

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.05.2017 o 17:11, leewang napisał:

Problem rozwiązany, winowajcą był bezpiecznik. Zauważyłem że nie mam podświetlania wewnątrz samochodu, zmieniłem bezpiecznik i klima również zaczęła chłodzić.

siema który bezpiecznik wymieniłeś jezeli jeszcze pamieasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, u mnie jest również problem z klimą. Nagle przestała chodzić. Podjechałem żeby sprawdzić czy jest czynnik i był, dobity po pełna i wymiana czujnika koło chłodnicy po był uwalony. Wymiana na czujnik Hella. Teraz klimą czasem działa a czasem nie. Albo działa chwilę i przestaje. Jest szczelna bo była sprawdzana. Macie może jakieś pomysły?

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakieś błedy zapisane?


Nie odpowiadam na PW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Był ten od czujnika temperatury który został wymieniony. Serwisant od klimy mówi że wentylator (za chłodnicą) późno startuje bo przy 20barach dopiero. Wentylator był wymieniany ok 2-3 lata temu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dokładnie czujnik ciśnienia klimatyzacji został wymieniony o nr 8K0959126B z oryginalnego na czujnik marki Hella (podobno lepsze). Klima dalej działa jak chce. Po odpaleniu auta chodzi z 10min i się wyłącza.

nr VIN 

WAUZZZ8K29A142328

Wentylator przy chłodnicy pojedynczy (wymieniony).

Niestety nie wiem jaki był oryginalny

Edited by krich8710

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.07.2020 o 16:45, krich8710 napisał:

Dokładnie czujnik ciśnienia klimatyzacji został wymieniony o nr 8K0959126B z oryginalnego na czujnik marki Hella (podobno lepsze). Klima dalej działa jak chce. Po odpaleniu auta chodzi z 10min i się wyłącza.

nr VIN 

WAUZZZ8K29A142328

Wentylator przy chłodnicy pojedynczy (wymieniony).

Niestety nie wiem jaki był oryginalny

U mnie jest podobnie. Wymieniłem chłodnice od klimy bo była nieszczelna. Pojechałem sprawdzili szczelność i nabili. Klima raz działa raz nie. Czasem po prostu przestaje dmuchać zimnym ot tak nagle 

Zero błędów, nie mam już pomysłu.

Wersja polift 2013

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Pytanie mam odnośnie czujnika ciśnienia.

Mój stary wygląda tak jak na zdjęciu a na aukcjach te same numery a wygląd inny. Robi to różnicę czy nie?

 

CZUJNIK-KLIMY-8K0959126-8K0959126A-8K095
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 55 zł - CZUJNIK KLIMY 8K0959126 8K0959126A...

 

IMG20200803183529.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli numery, oznaczenie jest identyczne i jest to oryginał to oznacza,że musi być zgodny z tym co masz u siebie (długość połączenia,ilość pinów etc).

To,że się różni wizualnie według mnie nie ma znaczenia. Zresztą dla całkowitej pewności możesz przesłać zapytanie sprzedającemu z nr VIN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

×
×
  • Create New...