Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S5 8T 3.0TFSI CAKA 333KM Stronic STAGE 3 534KM 636NM by GREGOR10 Najmocniejsze S5 3.0TFSI w Polsce


gregor10

Rekomendowane odpowiedzi

Oglądałem te filmiki kilka razy i ciężko było sobie przerwać :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coraz lepiej Ci idzie z tą S5 :thumbright:

Jak pęknie 600 to wsiadam i jadę do Ciebie :D

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluje S5-tki :) ogarne swoją z wyglądu i umawiamy się na wskrzeszenie mojej, ale   nie tak grubo jak u Ciebie, chociaż kto wie :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Elberoth napisał:

Gdzie czyściłeś dolot ?

w garażu pewnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam eSa? Jeździ/padła/modzi się?
Dawno nic nie pisałeś...

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.11.2017 o 18:55, skrzypul napisał:

Jak tam eSa? Jeździ/padła/modzi się?
Dawno nic nie pisałeś...

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
 

Dokładnie, też podpinam się pod pytanie bo z tego co słyszałem jakies 480KM to jednak max w tym silniku bo kompressor nie wyrabia, tzn. nie wyrabia z oddawaniem ciepła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tego są customowe wymienniki ciepła, a inna sprawa, że w aucie jest już od dawna zamontowana większa przepustnica. Takie coś sprzedaje w USA firma APR jako 3.0TFSI Ultracharger system, a Gregor10 ma swój patent z własnym oprogramowaniem.  Taki 3.0TFSI Hipercharger.

 

 

 

Obecnie obstawiałbym, że przy reszcie modów w aucie jest minimum 540KM, ale czekamy aż Gregor10 sie wypowie i wrzuci wykres :) 

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiennik nie ma tu juz nic do gadania chodzi o to ze "rdzenie" kompresora nie sa wstanie oddac tego ciepla wiecej. Patent APR dobrze znam ale za duzo osob ktore sie na to zdecydowaly nie poznalem a z informacji ktore posiadam wiekszosc tych ultra modow konczy sie zgonem kompresora, dlatego jestem ciekaw jak to w tym momencie wyglada u gregora. 

Edytowane przez Ogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



a z informacji ktore posiadam wiekszosc tych ultra modow konczy sie zgonem kompresora, dlatego jestem ciekaw jak to w tym momencie wyglada u gregora. 


i/lub zgonem serducha.

Dlatego też jestem ciekaw jak tam życie tej Gregorowej eSki bo od dawna cisza w intetnetach...

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji zmiany chłodzenia, cały układ i kompresor trzeba wyczyścić, to ma znaczenie aby lepiej oddawał ciepło, tak samo jak inne patenty. 

Z tego co czytałem gdzieś niedawno to  auto robi regularnie trasy Jasło - Kraków i sprawdza się doskonale jako daily. 

Przy takich mocach i zakresie modyfikacji ma olbrzymie znaczenie jak zostało przygotowane i wystrojone. Czasami nie ma sensu większe dmuchanie i obciążanie kompresora. Dodatkowo jak Tuner nie potrafi ogarnąć cofania zapłonu i celowo usuwa limitery w sofcie to potem padają kompresory  i całe silniki.

Dla mnie mod ultrachargera w wykonaniu Gregora  (3.0tfsi hipercharger) ma bardzo duży sens bo zostaje wyeliminowana "zwężka" w dolocie i jest bardziej swobodny przepływ. :)  

Kolejna sprawa to sami użytkownicy, którzy nie potrafią poprawnie użytkować aut z takimi silnikami. Seryjne auto też można zajechać.   

Gdyby te kompresory tak padały to nie chodziłyby po tysiaku na popularnym serwisie aukcyjnym tylko znacznie drożej. Żeby turbiny w 1,8T miały taką żywotność jak te kompresory... :)

 

 

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przezywacie 500koni w 3.0tfsi :) Co mam pisac ? Jezdzi po prostu. Mocy jest teraz troszke wiecej ale nie mam czasu na updaty na stronie ;)

Przez przypadek dowiedzialem sie komu wybuchlo 3.0TFSI i skad np skrzypul ma takie info. Akurat mialem mozliwosc pracy przy tym aucie i sie nie dziwie czemu wybuchl :D
U mnie jest to jednak troszke inaczej zestrojone i nic nie chce wybuchnac a wali trasy co tydzien u mnie :P

Wesolych Świat !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.12.2017 o 14:54, gregor10 napisał:

Przez przypadek dowiedzialem sie komu wybuchlo 3.0TFSI i skad np skrzypul ma takie info. Akurat mialem mozliwosc pracy przy tym aucie i sie nie dziwie czemu wybuchl :D

to może uchyl rąbka tajemnicy,

tuner zawiódł/katowany/serwis marny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto super - gratulacje Grzesiu. Dawno temu jak u Ciebie byłem to jeszcze A3 stała w garażu. Boję się co będzie następne o ile już nie jest? :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kozak auto, zastanawiam sieczy dobrze zrobiłem kupują S5 V8 i przerabiajac na polift :D 

Co do czyszczenia to u nas robi się "walnut blasting", czyli piaskowanie "skorupkami orzechów" czy nie wiem jak to sięnazywa po Polsku. Ten dolot był "czysty" w porównaniu do tego jak może być zatkany. 

W Kanadzie płaci się za to jak za zdjęcie dolotu + 30 min robocizny za każdy cylinder. Czyli drogo :D

Jakby ktoś miał dużo czasu i energi to idzie to wygrzebać brake cleanerem i jakimiś twardyi narzędziami, skrobanie, zalewanie płynem i odsysanie itd, tylko wtedy raczej 1h na cylinder.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...