[B6 AWX] Trzęsący się silnik, drgania, bujanie.
3 3

    26 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, posiadam AUDI A4 b6 z 2001 roku z silnikiem AWX, autko przytransportowane z Belgii, posiadam je od lipca 2015 roku.
    Wymieniony został :
    -kompletny rozrząd  + pompa wody (30k km temu) + napinacz hydrauliczny ->> W tym, że napinacz hydrauliczny był pęknięty, a pasek rozrządu był rozpołowiony( w niektórych miejscach)
    -Świece żarowe
    -Czyszczenie układu dolotowego + nowa uszczelka
    -Wyczyszczony został również zawór EGR i założona nowa uszczelka.

    Moim problemem jest trzęsący się silnik TYLKO i  wyłącznie na biegu jałowym, co przekłada się na to, że i w kabinie jest trochę jak na "morzu", dość buja, dopiero po załączeniu klimy, bujanie ustaje. Brak rezonansu podczas jazdy, autko ładnie przyśpiesza. Biorę pod uwagę wszystkie możliwości.
    Synchronizacje wałka, ustawiona elegancko na "0" ,  pompowtryski również sprawdziłem, mieściły się w granicach, wszystko sprawdzone Vag'iem. poduszka skrzyni biegów wydaje mi się do wymiany bo przy agresywnym schodzenie biegami, czuć szarpnięcie. Kompensator układu wydechowego jest popękany, a to już na pewno będzie wina zużytej poduszki skrzyni i kapiącego oleju z EGR'u,   Co może być przyczyną tego trzęsienia ? Dodam jeszcze, że silnik trzęsie się NIE RÓWNO, ALE OBROTY nie falują.
    Jak auto postoi na deszczu, jak wcześniej nie było zagrzewane (1-2 dni bez jeżdzenia) to strasznie jest potem ociężałe, jakby go coś przytykało, zamuliło, aż do momentu osiągnięcia 90 stopni. Pozdrawiam, mam nadzieję że nie zostanę zlinczowany.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jest masa tematów traktujących o tej przypadłości PD-ków 8v.

    Tutaj masz mój temat, silnik praktycznie ten sam co twój ,  te same bolączki ( + jeszcze trochę innych :decayed: ):

    Miłej lektury :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A jaki jest przebieg lub na ile oceniasz go?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam ten sam problem, polecony mi sprawdzić poduszki...

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

     

    3 godziny temu, RumJanek napisał:

    Ja mam ten sam problem, polecony mi sprawdzić poduszki...

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
     

    Jakby to były poduszki to byś miał jednostajne drgania przenoszące się na nadwozie na jałowym i podczas jazdy, a nie telepanie i niejednostajne bujanie motorówką tylko na postoju:hi:

    Przeczytaj temat który zalinkowałem koledze wyżej i dopiero opisz dokładnie istotę problemu , najlepiej z załączonymi logami :P:decayed:

    Edytowane przez piotrsob1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Więc tak, po pracy zwracałem uwagę jak odpaliłem auto.
    Nie zauważyłem niczego szczególnego podczas opalania, poszedł gładko i bez problemu, jak również nie szarpala silnikiem. Szarpnie następuje stopniowo z chwilą rozgrzewania się silnika, tak więc na 100% to nie poduszki.
    Jak ogarnę kilka rzeczy to zejdę zrobić logi, które grupy najlepiej?
    Dzięki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    013, 018 i 023 ,

    Tylko loguj jak telepie, bo jak będzie chodził ładnie to na logach nic nie wypatrzy :decayed:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To zrobię jutro po pracy jak będzie przegoniony na autostradzie i gorący bo wtedy telepie najbardziej.

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Polecam sprawdzić dawki paliwa w grupie (chyba) 001. Im mniejsza wartość na komputerze, tym silnik dostaje większą dawkę paliwa.
    Korekcje mogą być OK na wszystkich cylindrach a mimo tego Piotrze, wtryski będą podlewać i zachowanie będzie właśnie takie jak opisuje autor tematu - dokładnie tak samo było u mnie.
    Przesunięcie synchronizacji wałka rozrządu bardziej na "-" powinno pomóc. Jak wyłączałem klimę to były pojedyńcze bujnięcia samochodem stojąc na biegu jałowym, jak włączałem klimę to było git. Zmienia się wtedy charakterystyka pracy silnika. Ogólnie zwalczyłem problem ale...

    Nie wiem czy takie rozwiązanie na 100% jest dobre. Najlepiej byłoby wtryski dać na stół.
    Ogólnie temat znany w AWX/AVF

     

    edit: może być to też problem oringów na wtryskach. 

    Edytowane przez Ralen

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    013, 018 i 023 , Tylko loguj jak telepie, bo jak będzie chodził ładnie to na logach nic nie wypatrzy :decayed:

     

    Zrobiłem, dasz rady coś odczytać z tego?

     

     

    Wednesday,14,June,2017,16:24:10:65217

    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

    VCDS Version: 12.12.0.0

    Data version: 20130910

     

     

     

     

    Address 01: Engine (038 906 019 JT)

     

    16:23:32 Group 001: Injected quantity

    882 /min Engine speed 790-870

    2.5 mg/str Injected quantity 3.0-9.0

    6.1°KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck.

    92.7°C Coolant temp 80-110°C

     

    16:23:32 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)

    882 /min Engine speed 790-870

    850.0 mg/str MAF (specified) 230-310

    426.3 mg/str MAF (actual) 210-350

    4.8 % EGR duty cycle 40-75%

     

    16:23:32 Group 005: Starting conditions

    882 /min Engine speed rpm

    11.5 mg/str Start inj quantity

    1.0 Start synchro.

    92.7°C Coolant temp °C

    Wednesday,14,June,2017,16:26:33:65217

    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

    VCDS Version: 12.12.0.0

    Data version: 20130910

     

     

     

     

    Address 01: Engine (038 906 019 JT)

     

    16:26:08 Group 008

    882 /min RPM

    0.0 mg/str Inj. Quantity

    30.5 mg/str Inj. Quantity

    26.1 mg/str Inj. Quantity

     

    16:26:08 Group 010

    421.4 mg/str Mass Air / Rev.

    979.2 mbar Absolute Pres.

    1017.9 (no units)

    0.0 % Load

     

    16:26:08 Group 011

    882 /min RPM

    1030.2 mbar Absolute Pres.

    1017.9 (no units)

    19.9 % Duty Cycle

    Wednesday,14,June,2017,16:28:51:65217

    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

    VCDS Version: 12.12.0.0

    Data version: 20130910

     

     

     

     

    Address 01: Engine (038 906 019 JT)

     

    16:28:32 Group 013

    -1.51 mg/str Inj. Quantity

    -1.86 mg/str Inj. Quantity

    1.88 mg/str Inj. Quantity

    1.46 mg/str Inj. Quantity

     

    16:28:32 Group 015

    882 /min RPM

    2.7 mg/str Inj. Quantity

    0.20 l/h Fuel Consump.

    0.0 mg/str Inj. Quantity

     

    16:28:32 Group 018

    0.0 (no units)

    0.0 (no units)

    0.0 (no units)

    0.0 (no units)

    Wednesday,14,June,2017,16:30:30:65217

    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator

    VCDS Version: 12.12.0.0

    Data version: 20130910

     

     

     

     

    Address 01: Engine (038 906 019 JT)

     

    16:30:15 Group 023

    21.0 (no units)

    25.0 (no units)

    30.0 (no units)

    32.0 (no units)

     

     

     

     

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    -1.51 mg/str Inj. Quantity

    -1.86 mg/str Inj. Quantity

    1.88 mg/str Inj. Quantity

    1.46 mg/str Inj. Quantity

    Korekcje dość spore, BIP-y w plusie ale na granicy...  Zobacz jeszcze co masz w 004 w ostatnim polu... 

    To wskazuje bardziej na problem z samymi pompkami. Ale standardowo dałbym je na ultradźwięki, wymienił uszczelniacze, podoginał konektorki, ustawił na 180 st śrubę regulacyjną i dopiero myślał nad regeneracja/wymianą na inne... Można by zamienić miejscami 2 z 3... 

    0.20 l/h Fuel Consump. - to jest coś za mało... to samo z dawką 2.5 mg/str, możliwe, że wtrysk leje i ECU ratuje się tnąc dawkę... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dokładnie kamil o tym napisałem post wyżej :D przerabiałem temat tego cholernego bujania... nikt mi nie wmówi że "1.9 tak ma" jak słyszałem tu co po niektórych magików...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja korekty mam super a czasem bujnie jak na zewnątrz jest około 20 - 25 stopni. 

    Poduszki nowe i to nie tędy droga.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dnia 14.06.2017 o 17:42, RumJanek napisał:

    Zrobiłem, dasz rady coś odczytać z tego?

     

    Przy takich korekcjach to już powinno solidnie silnikiem telepać :decayed:

    Wszystko wskazuje na to że jest problem z uszczelnieniem pompek,  chętnie bym zobaczył prawdziwego loga  grup 013, 018 i 023 zrobionego rano od momentu kręcenia rozrusznikiem podczas porannego odpalania ( przez min. 5 min).

    I drugiego z tymi samymi grupami tylko  zrobionego  na rozgrzanym silniku , przytrzymaj silnik przez minutkę na 2 - 2,5k rpm, puść gaz i włącz logowanie , też z pięć minutek bez dotykania gazu :hi:

    Widząc te logi powiem Ci konkretnie czy dobrze podejrzewam ...

    Dnia 14.06.2017 o 21:54, Ralen napisał:

    Dokładnie kamil o tym napisałem post wyżej :D przerabiałem temat tego cholernego bujania... nikt mi nie wmówi że "1.9 tak ma" jak słyszałem tu co po niektórych magików...

    Trzeba rozróżnić nieregularne , leciutkie bujanie motorówką od solidnego telepania ( oczywiście chodzi o bieg jałowy ) :P

    Bo to pierwsze to "ten typ tak ma", natomiast drugie w większości przypadków to problem z uszczelnieniem pompek, a żeby to potwierdzić wystarczy wymienić uszczelniacze z jednoczesną zamianą miejscami tej o najwyższej korekcji z tą o najniższej korekcji.

    W tym konkretnym przypadku jest mały wyjątek, bo dwa mają wysokie korekcje i dwa niskie:D

    Dla tego pozamieniał bym obydwie pary, czyli drugi z trzecim i pierwszy z czwartym :hi:

    Dopiero jak po tej robocie nie będzie poprawy i  wysokie korekcje pójdą za pompkami to pompki na stół  :D

    Edytowane przez piotrsob1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    -1.51 mg/str Inj. Quantity
    -1.86 mg/str Inj. Quantity
    1.88 mg/str Inj. Quantity
    1.46 mg/str Inj. Quantity
    Korekcje dość spore, BIP-y w plusie ale na granicy...  Zobacz jeszcze co masz w 004 w ostatnim polu... 

    Kamilu, nie tak dawno sprawdzałem 004 grupę jak również 013 i miałem coś takiego:
    61313d99edf8b4e05d0382b6914bd09f.jpg4d38b8b3b256c2885093e0254ae0c7cb.jpg

    Z tego co pamiętam,, jak z warsztatu odbierałem auto, mechanik mówił coś o padającym jednym wtrysku, że się przycina czy coś takiego...
    Możliwe by to było?
    Mogę zrobić logi na zimno ale muszę zrobić późno wieczorem lub w nocy jak auto przestygnie, w tygodniu 04:30 jadę do pracy więc raczej odpada, niedziela rano zostaje dniem gdzie mogę to zrobić na spokojnie, chyba że dzisiaj do nocy wystygnie to zrobię i wrzucę jeszcze raz.
    Dzięki wszystkim za pomoc.
    Acha, nie wiem czy to pomoże, auto po remapie, ma to jakieś znaczenie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1 godzinę temu, RumJanek napisał:


    Kamilu, nie tak dawno sprawdzałem 004 grupę jak również 013 i miałem coś takiego:
    61313d99edf8b4e05d0382b6914bd09f.jpg4d38b8b3b256c2885093e0254ae0c7cb.jpg

    Z tego co pamiętam,, jak z warsztatu odbierałem auto, mechanik mówił coś o padającym jednym wtrysku, że się przycina czy coś takiego...
    Możliwe by to było?
    Mogę zrobić logi na zimno ale muszę zrobić późno wieczorem lub w nocy jak auto przestygnie, w tygodniu 04:30 jadę do pracy więc raczej odpada, niedziela rano zostaje dniem gdzie mogę to zrobić na spokojnie, chyba że dzisiaj do nocy wystygnie to zrobię i wrzucę jeszcze raz.
    Dzięki wszystkim za pomoc.
    Acha, nie wiem czy to pomoże, auto po remapie, ma to jakieś znaczenie?

    Może być i wieczorem, ważne by serce było jak najbardziej wystudzone :P

    To że się pompowtrysk przycina to powinno być widać po bipach i korekcjach, dla tego tak ważne jest zrobienie logów o których pisałem w poprzednim poście,  same screeny  pokazują wartość chwilową, a tak będzie można je prześledzić w dłuższym okresie czasu i przeanalizować wzajemną korelację grup :hi:

    Jak program jest dobrze zrobiony to nie powinno mieć żadnego znaczenia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem Piotrek, u mnie bipy i korekcje były OK a motorówka miała bujania. Nie zawsze, ale czasem jak stałem na jałowym to potrafiło bujać w odstępach kilkusekundowych. Problem rozwiązało przestawienie synchro. Autorowi tematu też bym to zalecił zanim zacznie cokolwiek wymieniać :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Cytuj

      Address 01: Engine  (038 906 019 JT)

    22:05:43 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
      -0.59 mg/str  Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
      -0.71 mg/str  Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
      0.14 mg/str  Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
      1.13 mg/str  Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

    22:05:43 Group 001: Injected quantity
      882 /min  Engine speed 790-870
      5.5 mg/str  Injected quantity 3.0-9.0
      5.6°KW  Spec. Inj. duration 3-8 °Ck.
      23.4°C  Coolant temp 80-110°C

    22:05:43 Group 023
      20.0  (no units)
      14.0  (no units)
      27.0  (no units)
      26.0  (no units)
    Thursday,15,June,2017,22:07:28:65217
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
    VCDS Version: 12.12.0.0
    Data version: 20130910

     


                    Address 01: Engine  (038 906 019 JT)

    22:07:13 Group 001
      882 /min  RPM
      4.9 mg/str  Inj. Quantity
      5.6°KW  Idle Stabilization
      29.7°C  Temperature

    22:07:13 Group 002
      882 /min  RPM
      0.0 %  Load
       0  1  0  Bin. Bits
      29.7°C  Temperature

    22:07:13 Group 003
      882 /min  RPM
      850.0 mg/str  Mass Air / Rev.
      470.4 mg/str  Mass Air / Rev.
      19.9 %  Duty Cycle
    Thursday,15,June,2017,22:08:17:65217
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
    VCDS Version: 12.12.0.0
    Data version: 20130910

     


                    Address 01: Engine  (038 906 019 JT)

    22:08:01 Group 004
      882 /min  RPM
      3.4 °BTDC  Ign. Timing
      5.6°KW  Idle Stabilization
      -0.6°KW  Idle Stabilization

    22:08:01 Group 005
      882 /min  RPM
      21.1 mg/str  Inj. Quantity
      1.0  (no units)
      34.2°C  Temperature

    22:08:01 Group 006
      0.0 km/h  Speed
       0  0  0  Bin. Bits
      0.0 %  Load
      1.0  (no units)
    Thursday,15,June,2017,22:09:00:65217
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
    VCDS Version: 12.12.0.0
    Data version: 20130910

     


                    Address 01: Engine  (038 906 019 JT)

    22:08:46 Group 008
      882 /min  RPM
      0.0 mg/str  Inj. Quantity
      30.5 mg/str  Inj. Quantity
      27.5 mg/str  Inj. Quantity

    22:08:46 Group 009
      882 /min  RPM
      0.0 mg/str  Inj. Quantity
            
      27.5 mg/str  Inj. Quantity

    22:08:46 Group 010
      450.8 mg/str  Mass Air / Rev.
      979.2 mbar  Absolute Pres.
      982.8  (no units)
      0.0 %  Load
    Thursday,15,June,2017,22:09:52:65217
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
    VCDS Version: 12.12.0.0
    Data version: 20130910

     


                    Address 01: Engine  (038 906 019 JT)

    22:09:38 Group 011
      882 /min  RPM
      1040.4 mbar  Absolute Pres.
      982.8  (no units)
      19.9 %  Duty Cycle

    22:09:38 Group 013
      -0.59 mg/str  Inj. Quantity
      -0.66 mg/str  Inj. Quantity
      0.26 mg/str  Inj. Quantity
      0.99 mg/str  Inj. Quantity

    22:09:38 Group 015
      882 /min  RPM
      4.1 mg/str  Inj. Quantity
      0.40 l/h  Fuel Consump.
      0.0 mg/str  Inj. Quantity
    Thursday,15,June,2017,22:10:51:65217
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
    VCDS Version: 12.12.0.0
    Data version: 20130910

     


                    Address 01: Engine  (038 906 019 JT)

    22:10:35 Group 018
      0.0  (no units)
      0.0  (no units)
      0.0  (no units)
      0.0  (no units)

    22:10:35 Group 020
      882 /min  RPM
      24.0 Nm  Torque
      70.0 mg/str  Inj. Quantity
      0.0 mg/str  Inj. Quantity

    22:10:35 Group 023
      23.0  (no units)
      15.0  (no units)
      27.0  (no units)
      41.0  (no units)

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Janek chodziło mi o logi zrobione w ten sposób :

    http://vaglog.pl/log-018_013_023_ipMZN5d.html

    :decayed:

    Poczytaj w dziale diagnostyka VAG jak je wykonać i wrzucić na vaglog.pl :)

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przepraszam, poprawię się i wrzucę jeszcze raz.

    Dzięki

     

    Log - zimny start

    Log - podniesione + wolne obroty

    Log - wolne po obrotach

    Mogą być takie?

     

     

    Edytowane przez RumJanek
    Dodanie logów

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No teraz można coś wreszcie konkretnie powiedzieć :D

    Po pierwsze widać że korekcje się zmieniają w zależności od temperatury silnika i to w dość szerokim zakresie .

    Ale najważniejszy jest trzeci log widać na nim że po pracy na wyższych obrotach , gdy zużycie paliwa jak i jego przepływ przez szynę paliwową w głowicy jest duży , korekcje są jeszcze do przyjęcia :naughty:

    Dalej korekcja w miarę upływu czasu i gromadzenia się spalin w szynie paliwowej wokół trzeciej pompki zaczyna rosnąć na trzecim cylindrze , by na końcu loga dojść do wartości +2,59 :P

    To na tym cylindrze jest największy problem z uszczelnieniem pompki,  chociaż czwarty  też jest już następny w kolejce ...

    Co jest do zrobienia ?

    Trzeba wymienić uszczelniacze i podkładki termiczne na pompkach , z zachowaniem szczególnej uwagi na czystość powierzchni oporowej o którą opiera się dół pompki w głowicy jak i powierzchni na pompce przylegającej do tej samej mosiężnej podkładki tylko z jej drugiej strony .

    Chodzi o to by to połączenie miało jak największą szczelność , aby zapewnić w miarę stałe ciśnienie spalin oddziałujące na dolny uszczelniacz pompki, bo tylko wtedy ma on odpowiednie warunki do pracy i nie ulega szybkiemu zużyciu pod wpływem dużych skoków ciśnienia .:hi:

    Oczywiście by wyeliminować niewielką możliwość że to pompki na trzecim i czwartym cylindrze są przyczyną problemu , należało by zamienić podczas montażu miejscami pompkę drugą z trzecią i pierwszą z czwartą .

    Gdyby po całej naprawie okazało się że dalej jest jazda z korekcjami to przynajmniej będzie  wiadomo czy to wina pompek ( jeżeli wysokie plusowe przeniosą się za pompkami na pierwszy i drugi cylinder ) , czy może problem leży w wyrobionych gniazdach pompek na trzecim i czwartym cylindrze ( gdy wysokie plusowe korekcje tam pozostaną ):P

    Z mojego doświadczenia powiem Ci że jeżeli ten co będzie wymieniał uszczelnienia zastosuje się do tych zaleceń, oprócz uszczelniaczy minimum wymienisz śruby je mocujące i wszystko poskładasz zgodnie z instrukcją , to na 90 %  wszystko po tej naprawie wróci do normy i nie będzie trzeba nic poprawiać :)

    To 10 % niepewności to trzeba podzielić na :

    9%- wyrobione gniazda pompek :(

    1%- uszkodzona pompka :naughty:

    Szukaj dobrego fachowca albo jak sam się czujesz na siłach i skompletujesz trochę wyposażenia , to tanim kosztem naprawisz auto :D

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki Piotrze
    Śrubki i oringi zamówione, idą aż z Litwy :D
    Dam znać jak dojdą i jak będę je wymieniał.

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam 

    mam bardzo podobny problem z trzęsącym silnikiem na obrotach postojowych i przy 1140 obr, prosibym zeby ktos zerkną na logi które zrobiłem na postoju na blokach 003,011,023

    http://vaglog.pl/log-003_011_023_k1qyRc0.html

    http://vaglog.pl/log-023_001_85uU6.html

    http://vaglog.pl/log-023_QQQd0.html         tu stopniowo dodawałem gazu wydaje mi sie ze cos jest nie tak z 2 cylindrem 

    http://vaglog.pl/log-011_y74Ktc8.html       tu sprawdzałem sztangielke turba 

    silnik jest po wymianie pompek na podobno dobre wyjete z innego auta lecz te wstrzasy nie znikneły, razem z nimi wymienione były uszczelniacze 

    Edytowane przez kefinek931

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Szukaj dobrego fachowca albo jak sam się czujesz na siłach i skompletujesz trochę wyposażenia , to tanim kosztem naprawisz auto [emoji3]

    Uszczelniacze I śruby dotarły dzisiaj, jak na Litwę, to szły bardzo szybko.
    Teraz muszę poszukać kto się tym zajmie. :wink:
    52f76dd43ae124f008662eb12ce99238.jpgd3d0091a6a63d07cf529d1fe7d4edabc.jpgf8b579cf5cc30ab4e21f31c72f19e654.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dnia 22.06.2017 o 19:05, kefinek931 napisał:

    Witam 

    mam bardzo podobny problem z trzęsącym silnikiem na obrotach postojowych i przy 1140 obr, prosibym zeby ktos zerkną na logi które zrobiłem na postoju na blokach 003,011,023

    http://vaglog.pl/log-003_011_023_k1qyRc0.html

    http://vaglog.pl/log-023_001_85uU6.html

    http://vaglog.pl/log-023_QQQd0.html         tu stopniowo dodawałem gazu wydaje mi sie ze cos jest nie tak z 2 cylindrem 

    http://vaglog.pl/log-011_y74Ktc8.html       tu sprawdzałem sztangielke turba 

    silnik jest po wymianie pompek na podobno dobre wyjete z innego auta lecz te wstrzasy nie znikneły, razem z nimi wymienione były uszczelniacze 

    Zrób dokładnie takie same logi jak kolega RumJanek , w tych nie ma najważniejszego , czyli 013, ważne też by 018 i 023 były zrobione razem z 013 :hi:

     

    1 godzinę temu, RumJanek napisał:


    Uszczelniacze I śruby dotarły dzisiaj, jak na Litwę, to szły bardzo szybko.
    Teraz muszę poszukać kto się tym zajmie. :wink:
    52f76dd43ae124f008662eb12ce99238.jpgd3d0091a6a63d07cf529d1fe7d4edabc.jpgf8b579cf5cc30ab4e21f31c72f19e654.jpg

    :hi:No ciekawy jestem czy po robocie będzie Pan zadowolony :D

    Szukaj fachowca co nie będzie się musiał na Twoim aucie uczyć , tylko już posiadł tą umiejętność .....

    Jak już wymienisz  to się przejedź ze dwadzieścia mil niech się uklepią i dawaj logi do oceny :naughty:

    Edytowane przez piotrsob1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    :hi:
    Szukaj fachowca co nie będzie się musiał na Twoim aucie uczyć , tylko już posiadł tą umiejętność .....

    Znajomek który robił mi remap, pracował kiedyś na warsztacie gdzie szkot ponoć tylko i wyłącznie zajmuje się VAGiem. Muszę do niego zadzwonić i zweryfikować to czy to prawda, ponoć bierze też mniej niż ten który obecnie robił z moim autem.
    Pożyjemy, zobaczymy ;)

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    3 3

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy