Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap silnika 1.6/1.8t kodowanie


KULARESKO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Robimy swapa z 1.6 na 1.8t Audi a4 B5 polift 2000r.

w aucie siedzi licznik jeager 1/2 fis. licznik dawcy to ta starsza wersja bez zadnego fisa.

Może mi ktoś rozłoźyć co teraz trzeba zrobić,żeby odpalic 1.8t na liczniku na tym jeagerze?

Jest temat przekladania licznika stacyjki itp ale nie chce robić dziadostwa i zostawić wszystko w oryginale.

Zbieram materiały do how to wiec pomoc fachowców wskazana,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba wydobyc pin z licznika tego z fis,a najlatwiej i najtaniej wylutowac immo z kompa silnika 1.6 do kompa 1.8t wtedy wszystko zostaje jak jest.ja przelutowalem z v6 do 1.8t i mimo ze mial inne symbole to wszystko dziala,koszt lutowania 10zl w serwisie rtv,trzeba tylko wskazac palcem hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybciej wyłaczyc immo w ecu, podaj nr. sterownika, jesli to 2000 rok to idzie wszystko po kablu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer od dawcy 1.8t poszedł do gościa który ogarnia Vaga i jest polecany u nas na forum w Krakowie wiec na jutro bedzie gotowe,odbiore to podpytam co i jak i napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...