Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Plastikowa rurka bagnetu oleju .


Minerseth

Rekomendowane odpowiedzi

Witam  pewnie dla was to banał dla mnie jednak nie. Wracam po wymianie rozrzadu, filtrów, oleju i uszczelnienia egr. Chciałem sprawdzić ile jest oleju na jakiej wysokości żeby wiedzieć czy audi bierze olej.

Ciagne bagnet ostrożnie jak zawsze i wyciągam go z 20cm rurka pęknięty. 

Pytanie bo w poniedziałek wyjeżdżam czy to jest długi zabieg dla mechanika ? 

I czy mogę tak jeździć? 

Ps. Szczerze po odbiorze auta zauważyłem że Buczy zrobiłem trasę i już jest normalnie to po wymianie rozrzadu ? Czy przedmuch przez ten bagnet ?

 

Audi a4 b6 1.9 131

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Minerseth napisał:

Ciagne bagnet ostrożnie jak zawsze i wyciągam go z 20cm rurka pęknięty. 

 

często się to zdaża w grupie VAG :)

Cytuj

Pytanie bo w poniedziałek wyjeżdżam czy to jest długi zabieg dla mechanika ? 

jak nie nawrzuca resztek tej rurki do silnika przez otwór to jest chwila, te rurki są dostępne praktycznie w każdym sklepie za grosze,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej z odkurzaczem wybierać pozostałości po starej rurce. Nowa to tylko klik i juz wystawiona.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej brać z ASO... Dlaczego ? Bagnet siedzi w niej sztywno, a w zamiennikach jest luźny,  w niektórych nawet puszcza mgłę olejową po nagrzaniu silnika... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, bagnet siedzi w nim luźno i nie trzyma cisnienia

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione za 30zl w 15munut ale trochę się majster męczył z wydziobaniem plastiku. Dodam że był to chyba zamiennik i u góry jak wyciągam bagnet nie trzyma tak mocno jak ten stary boje się że cisnienie go wypluje.. no ale pożyjemy zobaczymy. 

Wymiana bardzo prosta następnym razem działam sam i kupię oryginał. 

Przy okazji zauważyliśmy poconcy się egr.

 

Ps. Mechanik mówił że mnóstwo nowych renowek ma w środku silnika plastiki o tych bagnetów.  No ale my mamy audi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, bagnet siedzi w nim luźno i nie trzyma cisnienia

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka



Dlatego ja dołożyłem maly o-ring i jest lepiej niz ori[emoji39] można powiedzieć ze jest na "klik" [emoji14]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. u mnie tez pekla kiedys prowadnica bagnetu. Proponuje kupic ori audi na poczatku zalozylem zamiennik ze sklepu motoryzacyjnego to oszukiwalo stan oleju o 5-8mm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jakaś różnica? Mechanik miezyl długość itd. Taka sama bez żadnej różnicy.  . Bagnet daliśmy stary i to był chyba błąd bo bardzo słabo trzyma i boję się że przy 3 tys obrotów go wypluje.  Jak myślicie?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą rurkę trzeba bardzo mocno wcisnąć, żeby słyszeć charakterystyczne klik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No 100kg chłop wcisnąć ja z czuciem sprawdził lusterkiem myślę że siedzi dobrze ale chodzi o bagnet że trzeba temu musiałem się siłowa a teraz czuje minimalny opór ale myślę że bagnetu nie wypchnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, michcio1985 napisał:

Zanizalo czy zawyżało?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

mi zanizalo o 5-8mm widzialem predzej ile mialem na ori a po zalozeniu zamiennika mialem o wiele nizej oleju na bagnecie. Nie ma co oszukiwac sie ale ori to ori a cena na prowadnicy ori a zamiennik moze 8zl roznicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlugos moze taka sama ale u mnie zamiennik prowadnicy bagneta byl troche inaczej wykrzywiony i na tym skrzywieniu oszukiwalo o pare mm. moze masz inny zamiennik prowadnicy bagneta  i nie ma takiej roznicy ale u mnie bylo to bardzo widoczne w poziomie oleju. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kamil-vag napisał:

Tą rurkę trzeba bardzo mocno wcisnąć, żeby słyszeć charakterystyczne klik...

Ja zalecam ostrożność- nową też można złamać. Dobrze jest podgrzać dół opalarką, żeby sie zrobił miękki. Wchodzi jak złoto, bez siłowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minerseth - może trzeba było spróbować podgrzać rurkę (obudowę) bagnetu w kubku z gorącą wodą żeby zrobiła się bardziej plastyczna/elastyczna?
Edytowane przez Złomiarzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, MemberA4 napisał:


Dlatego ja dołożyłem maly o-ring i jest lepiej niz oriemoji39.png można powiedzieć ze jest na "klik" emoji14.png

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

A oring dałeś na bagnet czy na łączenie rurki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bagnet bo rurka trzyma sie mocno na silniku.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...