kotu 3 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 (edytowane) Po wyłączeniu silnika usłyszałem syczenie spod maski okazało się że ucieka mi czynnik chłodzący. Gdy dopchnąłem kostkę na czujniku syczenie ustało. Czy zawór 8A0820855AA znajduję się w czujniku i to on jest do wymiany czy sam czujnik?? Zdążyłem nagrać to. https://youtu.be/-IFXDo2IhoA Edytowane 31 Maja 2017 przez kotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 pewnie oring popuszcza .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotu 3 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Okazał się czujnik ciśnienia. Pękł tam gdzie nachodzi wtyczka. Nowy zamówiony wraz z oringiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotu 3 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Czujnik wymieniony, czynnik uzupełniony 600gr. Mam wrażenie że klimatyzacja wcześniej działał lepiej, bardziej wydajnie. Przez Vag w blokach 08-auto NAC cieśninie na wyłączonym kompresorze wskazuje 13,4 bar a na włączonej klimatyzacja 17 bar. Czy ciśnienie jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się