Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabe osiagi i kilka błędów 2.0T BWE


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

scan z VCDSa:

  Adres 01: Silnik       Plik etykiet: AKP\06F-907-115-AXX.clb
Oznaczenie elementu: 8E0 910 115 Q    HW: 8E0 907 115 D
  Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI     0030
           Kodowanie: 0104010A18070020
           Kod serwisu: WSC 00531 004 00000
                      VCID: 2F66F594BE93B63940-807A
6 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

004243 - Zespół 1; system pomiaru paliwa 2 
               P1093 - 008 - usterka - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00101000
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 149608 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 1532 /min
                    Obciążenie: 11.4 %
                    Prędkość: 46.0 km/h
                    Temperatura: 78.0*C
                    Temperatura: 36.0*C
                    Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
                    Napięcie: 13.843 V

000665 - Regulacja ciśnienia doładowania 
               P0299 - 002 - Przekroczona granica regulacji
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00101000
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 149608 km
                    Wskaźnik czasu: 0

008583 - Zespół 1; system pomiaru paliwa 
               P2187 - 004 - system za ubogi na biegu jałowym - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100100
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 10
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 149622 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 771 /min
                    Obciążenie: 14.9 %
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Temperatura: 75.0*C
                    Temperatura: 22.0*C
                    Ciśnienie rzecz.: 1010.0 mbar
                    Napięcie: 14.224 V

001602 - napięcie odniesienia czujnika A 
               P0642 - 002 - niskie - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100100
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 10
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 149622 km
                    Wskaźnik czasu: 0

001089 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa 
               P0441 - 002 - nieprawidłowy przepływ - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100010
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 149933 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 855 /min
                    Obciążenie: 14.5 %
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Temperatura: 75.0*C
                    Temperatura: 28.0*C
                    Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
                    Napięcie: 13.970 V

008577 - Usterka w układzie chłodzenia 
               P2181 - 008 -  - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100010
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 149933 km
                    Wskaźnik czasu: 0


ma ktoś jakies pomysły jak ogarnąc temat ?

pompa paliwa w zbiorniku wymieniona, nowa odma też, ale po zmianie odmy silnik wyrażnie osłabł

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 2 z powyższych błędów: P2187 oraz P0441 - ostatecznie pomogła wymiana zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa N80. Warto od tego zacząć bo koszt zaworu to ok. 40 pln.

Dodatkowo wcześniej wymieniłem też zawór DV, PCV oraz świece. Jeśli te części nie były wcześniej wymieniane (widzę że odma była) to może warto od tego zacząć a potem szukać dalej jeśli nie pomoże.

Domyślam się, że obroty na jałowym falują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.06.2017 o 23:13, palet napisał:

 

Domyślam się, że obroty na jałowym falują.

Po zmianie ódmy przestaly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może czujnik ciśnienia paliwa? Coś za dużo tych błędów na raz, pojawiły się nagle czy już tak było jak kupiłeś?

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.06.2017 o 23:13, palet napisał:

Miałem 2 z powyższych błędów: P2187 oraz P0441 - ostatecznie pomogła wymiana zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa N80. Warto od tego zacząć bo koszt zaworu to ok. 40 pln.

Dodatkowo wcześniej wymieniłem też zawór DV, PCV oraz świece. Jeśli te części nie były wcześniej wymieniane (widzę że odma była) to może warto od tego zacząć a potem szukać dalej jeśli nie pomoże.

Domyślam się, że obroty na jałowym falują.

DV mozna latwo sprawdzic wizualnie po demontazu , jak "kondomik" niepekniety to po co wymieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze tam nie wsadziłem łap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego dv starego typu lubi pękać i osiągi mocno spadaja, nowa dv nie ma tego problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...