Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana klocków tył Audi A4 B7 1.9 TDI


kraymy

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, tak jak w temacie wymiana klocków nie jestem jakimś tam specjalistą ale doszedłem do wniosku, że wyjdzie mi taniej jeżeli sam sobie zamówię klocki i wymienię chodzi o te z tyłu bo z przodu są okej no i tutaj się nasuwa pytanie można jakoś sprawdzić nie wiem w książce czy po modelu bo wszedłem na allegro i jest tego multum a nie chce mi się w tym momencie rozbierać tego jest jakiś szybszy sposób ? Też nie wiem czy to muszą być klocki z czujnikami od razu mówie A4 B7 1.9 TDI 2007 kombiak z góry dziękuje za pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakie są twoje umiejętności ale przy wymianie klocków z tyłu jest parę rzeczy o których musisz pamiętać i mieć trochę doświadczenia

z tyłu tłoczek się wkręca i wciska najlepiej mieć jakiś przyrząd do tego

druga sprawa to tylne zaciski są aluminiowe i często trzeba wyjmować tłoczek i wyczyścić pod takim oringiem osad po utleniającym się aluminium bo tłoczek się ciężko wkręca

klocki polecam ci textar, ferodo, pagid, jurid

tylne klocki nie mają czujnika zużycia

 

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kraymy napisał:

Cześć, tak jak w temacie wymiana klocków nie jestem jakimś tam specjalistą ale doszedłem do wniosku, że wyjdzie mi taniej jeżeli sam sobie zamówię klocki i wymienię chodzi o te z tyłu bo z przodu są okej no i tutaj się nasuwa pytanie można jakoś sprawdzić nie wiem w książce czy po modelu bo wszedłem na allegro i jest tego multum a nie chce mi się w tym momencie rozbierać tego jest jakiś szybszy sposób ? Też nie wiem czy to muszą być klocki z czujnikami od razu mówie A4 B7 1.9 TDI 2007 kombiak z góry dziękuje za pomoc :D

100 zł za wymianę to drogo dla Ciebie, a co jak masz tłoczek zablokowany, masz przyrząd do cofania tłoczka? podjedz do firmy gdzie zajmuja sie hamulcami i po sprawie :)

ja założyłem na tył komplet trw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie co wymieniłem są najwyższej jakości

są to producenci klocków oe

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny problem jaki możesz napotkać to przy wkręcaniu tłoczka, najlepiej kupić taki zestaw do tłoczków na allegro i będziesz mieć na przyszłość, do innych aut. Reszta to "tylko" odkręcanie śrub.
Napisałem "tylko" bo różnie to bywa, jedne mogą być zapieczone, inne wyrobione "łby" itd.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tłoczek tylny wystarczy wkręcić kluczem od szlifierki kątowej pasuje idealnie do tłoczka. Oczywiście trzeba sprawdzić, a najlepiej wymienić gumową osłonę tłoczka i koniecznie sprawdzić i nasmarować prowadnice bo też często lubią stanąć (tylko posmarować jakimś smarem wysokotemperaturowym, żeby nie wypływał i nie zasechł tam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadnic się nie smaruje. Narobisz sobie tylko problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...