Wymiana klocków tył Audi A4 B7 1.9 TDI
0

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć, tak jak w temacie wymiana klocków nie jestem jakimś tam specjalistą ale doszedłem do wniosku, że wyjdzie mi taniej jeżeli sam sobie zamówię klocki i wymienię chodzi o te z tyłu bo z przodu są okej no i tutaj się nasuwa pytanie można jakoś sprawdzić nie wiem w książce czy po modelu bo wszedłem na allegro i jest tego multum a nie chce mi się w tym momencie rozbierać tego jest jakiś szybszy sposób ? Też nie wiem czy to muszą być klocki z czujnikami od razu mówie A4 B7 1.9 TDI 2007 kombiak z góry dziękuje za pomoc :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie wiem jakie są twoje umiejętności ale przy wymianie klocków z tyłu jest parę rzeczy o których musisz pamiętać i mieć trochę doświadczenia

    z tyłu tłoczek się wkręca i wciska najlepiej mieć jakiś przyrząd do tego

    druga sprawa to tylne zaciski są aluminiowe i często trzeba wyjmować tłoczek i wyczyścić pod takim oringiem osad po utleniającym się aluminium bo tłoczek się ciężko wkręca

    klocki polecam ci textar, ferodo, pagid, jurid

    tylne klocki nie mają czujnika zużycia

     

    Edytowane przez wyzyk83

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    3 godziny temu, kraymy napisał:

    Cześć, tak jak w temacie wymiana klocków nie jestem jakimś tam specjalistą ale doszedłem do wniosku, że wyjdzie mi taniej jeżeli sam sobie zamówię klocki i wymienię chodzi o te z tyłu bo z przodu są okej no i tutaj się nasuwa pytanie można jakoś sprawdzić nie wiem w książce czy po modelu bo wszedłem na allegro i jest tego multum a nie chce mi się w tym momencie rozbierać tego jest jakiś szybszy sposób ? Też nie wiem czy to muszą być klocki z czujnikami od razu mówie A4 B7 1.9 TDI 2007 kombiak z góry dziękuje za pomoc :D

    100 zł za wymianę to drogo dla Ciebie, a co jak masz tłoczek zablokowany, masz przyrząd do cofania tłoczka? podjedz do firmy gdzie zajmuja sie hamulcami i po sprawie :)

    ja założyłem na tył komplet trw

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no jurid są dobre

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wszystkie co wymieniłem są najwyższej jakości

    są to producenci klocków oe

    Edytowane przez wyzyk83

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jedyny problem jaki możesz napotkać to przy wkręcaniu tłoczka, najlepiej kupić taki zestaw do tłoczków na allegro i będziesz mieć na przyszłość, do innych aut. Reszta to "tylko" odkręcanie śrub.
    Napisałem "tylko" bo różnie to bywa, jedne mogą być zapieczone, inne wyrobione "łby" itd.

    Powodzenia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie tłoczek tylny wystarczy wkręcić kluczem od szlifierki kątowej pasuje idealnie do tłoczka. Oczywiście trzeba sprawdzić, a najlepiej wymienić gumową osłonę tłoczka i koniecznie sprawdzić i nasmarować prowadnice bo też często lubią stanąć (tylko posmarować jakimś smarem wysokotemperaturowym, żeby nie wypływał i nie zasechł tam)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Prowadnic się nie smaruje. Narobisz sobie tylko problemów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy