Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana sterownika abs i kodowanie A4 B5


Diego Risek

Rekomendowane odpowiedzi

Hej powracam ponownie. Zrobiłem kodowanie jak @Banan pisałeś ale dalej mam komunikat na czerwono z hamulcami. Kontrola abs i trakcji się świeci dalej na desce :facepalm:  Mogę coś jeszcze zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.10.2017 o 21:14, Banan napisał:

No ale jakie błędy?

Powertain data bus w sterowniku silnika i w abs jest abs wheel speed sensor, do tego sprawdzić dtc w pamięci silnika i powertrain data bus... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu. Przy starym sterowniku 8E0 614 111 H pojawiał mi się komunikat o braku połączenia z komputerem (typowa wada pękniętych dwóch drucików wewnątrz sterownika). Po nieudanej próbie reanimacji zakupiłem drugi (też 8E0 614 111 H) już po regeneracji i tu pojawił się problem. Pojawił się komunikat o braku zasilania i oczywiście komunikaty i dźwięki na fisie. Dostępne info w necie to szukać przerwanych kabli.  Mam pytanka dwa : czy możliwe jest sytuacja, że nagle przy drugim sterowniku pojawia się brak zasilania i drugie: na których pinach w sterowniku jest zasilanie?

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie (A4 B5 '99, 1.8T Quattro, manual bez ESP) następujący przypadek. Wymieniłem sterownik ABSu (numery się zgadzają - końcówka A) na taki z (2.8 quattro, automat, bez ESP). Po włączeniu zapłonu kontrolka ABS zaświeca się na chwilę, gaśnie, a potem pali się już na stałe (ABS nie działa). VCDS pokazuje błąd:

00285 - ABS Wheel Speed Sensor Front Right (G45): Open or Short to Plus

który po wykasowaniu wraca. Zapewne problem leży w kodowaniu sterownika. Niestety, żeby go zakodować, muszę najpierw się zalogować. Próbowałem login wygenerowany dla setupu z mojego Audi, jak również login dla setupu z Audi dawcy i żaden nie wchodzi.

Potrzebuję wsparcia, co z tym zrobić dalej? Czy ktoś miałby jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z pompą abs. Świeci mi cały czas ABS i na fisie pokazuje wykrzyknik. Przez 2 tygodnie  tylko raz po odpaleniu auta nie świeciło i nie piszczało .  Sterownik ABS nie łączy się z komputerem vag comem ani VCDS. Mam 2 sprawną całą pompę z passata B5FL czy sterownik będzie pasował do Audi 2.4 Q 2000r ?

Edytowane przez ernestdi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

numery powinny się zgadzać , jakie masz w aucie a jaki na wymianę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pompie z passata jest numer 8E0 614 111 AM,natomiast na pompie w audi jest 8E0 614 111 A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to nie zadziała, ale warto spróbować. Literki raczej muszą się zgadzać. Passat też z 4x4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz kupić tylko taki sam sterownik lub sterownik z końcówką E - to są sterowniki do quattro bez can 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, wychodzi na to że muszę oddać mój z Audi do regeneracji, bo zakup używki to loteria  też nie wiadomo jak to z nim będzie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...