Franz_Maurer 0 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Witam serdecznie. Panowie mam problem z Audi a4 b6 1.8T multitronic. Zaprowadziłem auto do warsztatu, ponieważ miałem wyciek oleju, okazało się, że leje się z pod napinacza. Gdy pojechałem po odbiór, mechanik powiedział mi, że przetarty jest przewód wtryskiwacza i nie mogli odpalić auta, zaizolowali go i powiedzieli, że jest ok. Przejechałem się i pojawiły się następujące objawy: szarpanie podczas dodawania gazu, drganie auta, gdy jadę z równą prędkością również co chwilę jest szarpnięcie, telepnięcie autem. Zapaliła się żółta kontrolka sterowania silnika, pojechałem więc sprawdzić na vaga o co chodzi. Komputer pokazał następujący błąd: 16396 - 21 przestawienie wałka rozrządu w kierunku wcześnie ( Nie osiągnięta wartość wymagana). Pojechałem więc na reklamację, żeby sprawdzili czy jest dobrze ustawiony rozrząd. Otrzymałem odpowiedź, że rozrząd jest ok, zrobili adaptację nastawników i błąd podobno zniknął, jednak szarpanie nadal jest. Powiedzieli mi, że mogą wyczyść smok, a jak to nie pomoże, to obstawiają albo napinacz albo skrzynię multitronic. Ja jednak wykluczyłbym skrzynię, bo po odbiorze od nich auto zaczęło wariować wcześniej było ok. Ktoś z was spotkał się może z podobnym problemem? Napinacz może być przyczyną takich objawów? Co byście doradzili? Bo powiem szczerze, już sam nie wiem od czego zacząć, może wtryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrestling1000 10 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Jaka wartosc silnik 93 cf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franz_Maurer 0 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Godzinę temu, wrestling1000 napisał: Jaka wartosc silnik 93 cf? Mógłbyś napisać jak to sprawdzić? Auto jest na warsztacie i musiałbym podjechać i sprawdzić. Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Franz_Maurer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) VAG COM / VCDS - SILNIK - BLOKI POMIAROWE - Kanał 93 - 3 albo 4 okienko bodajże . Najlepiej to wklej zdjęcie. Edytowane 9 Czerwca 2017 przez kaman5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franz_Maurer 0 Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Witam, jestem po wymianie napinacza z łańcuchem, poprawa jest znaczna, błędu już nie ma, jednak dalej szarpanie jest wyczuwalne przy ruszaniu i jeździe na małych obrotach ze stałą prędkością. Gdy jadę dynamicznie, szarpanie nie występuje. Zrobiłem jakieś 100km, dodatkowo pojawiło się gwizdanie przy puszczaniu gazu spod maski,wibracje oraz pisk hamulców, ale tylko przy jeździe do tyłu, warto coś jeszcze sprawdzić w silniku? czy brać się już za skrzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 23 minuty temu, Franz_Maurer napisał: Witam, jestem po wymianie napinacza z łańcuchem, poprawa jest znaczna, błędu już nie ma, jednak dalej szarpanie jest wyczuwalne przy ruszaniu i jeździe na małych obrotach ze stałą prędkością. Gdy jadę dynamicznie, szarpanie nie występuje. Zrobiłem jakieś 100km, dodatkowo pojawiło się gwizdanie przy puszczaniu gazu spod maski,wibracje oraz pisk hamulców, ale tylko przy jeździe do tyłu, warto coś jeszcze sprawdzić w silniku? czy brać się już za skrzynie? Szarpanie przy ruszaniu może świadczyć o kończącym się sprzęgle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się