Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko pali po postoju


Pitek87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam z dnia na dzień moja perełka zaczęła grymasić a chodzi o to że po postoju około 15 minutowym długo kręci żeby zapaliła jak zgaszę i odpale to pali od strzała ale wystarczy 15 minut i długo już kręci żeby zapaliła.Auto normalnie jezdzi . Gaz wykluczony ponieważ przerabiałem już to. Nawet awaryjnie odpalałem na gazie żeby odra zu zaczął chodzić na gazie to tak samo się zachowuje jak na benzynie. Vag pokazuje ciągle te same błędy po skasowaniu wracają.

17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit
        P1505 - 35-10 - - - Intermittent

17817 - EVAP Purge Valve (N80): Electrical Malfunction
        P1409 - 35-10 - - - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Pitek87 napisał:

Witam z dnia na dzień moja perełka zaczęła grymasić a chodzi o to że po postoju około 15 minutowym długo kręci żeby zapaliła jak zgaszę i odpale to pali od strzała ale wystarczy 15 minut i długo już kręci żeby zapaliła.Auto normalnie jezdzi . Gaz wykluczony ponieważ przerabiałem już to. Nawet awaryjnie odpalałem na gazie żeby odra zu zaczął chodzić na gazie to tak samo się zachowuje jak na benzynie. Vag pokazuje ciągle te same błędy po skasowaniu wracają.

17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit
        P1505 - 35-10 - - - Intermittent

17817 - EVAP Purge Valve (N80): Electrical Malfunction
        P1409 - 35-10 - - - Intermittent

Panowie być może go zalewa ponieważ jak już odpali to czuć mocno benzyne z wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź zawór  EVAP N80 czy wtyczka nie wyskoczyła  ( spr przewody ) . Sprawdź czujnik położenia przepustnicy jest pod przepustnicą spr. wtyczkę .

Podrzucam foto jak to wygląda . 

 

DSC_20170401_141442_579.jpg

G2Qed-yWSvhc.jpg

throttle_position_switch.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór  EVAP N80  wymieniony na inny bez zmian

wtyczka przy przepustnicy do sprawdzenia jeszcze

dziś rano było zimno i auto szybciej załapało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź Vag'iem jaka jest temperatury czujnika ale w grupie 01(silnik) na gorącym silniku

Może czujnik pokazuje dla ECU zaniżoną temperaturę

Edytowane przez SebastosWolski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy to o to chodziło.??? nie odzywałem się kilka dni bo auto zaczęło normalnie palić ale do dziś i po podłączeniu takie coś

20170620_225147.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego szukać jak zimno na dworze auto pali a jak troszkę cieplej to juz problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czujnik położenia wału i czujnik temperatury silnika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam podobny dylemat, na zimnym pali normalnie, a wystarczy jak ma 90 stopni to na 10 odpaleń z 8 razy długo muszę kręcić. Albo jest też tak, że odpali i zaraz gaśnie i drugi raz muszę już długo kręcić. Nadmieniam, że czujnik temperatury wymieniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.08.2017 o 19:37, cna napisał:

sprawdź czujnik położenia wału i czujnik temperatury silnika 

Te czujniki można jakoś vag comem sprawdzić? U mnie jest podobnie. Wystarczy, że postoi z pół godziny, lub jest zimny, wszystko jedno. Gdy go zgaszę i od razu ponownie zapalę wystarczy pół obrotu. Zawsze palił od strzała, z dnia na dzień zaczęło być gorzej, tak, że muszę kręcić go 4-5 sekund zanim zaskoczy... pewnie się coś wypięło albo jakiś czujnik klęknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, również przyłączam się do tematu... Mam niemal identyczne objawy co wy. Za kazdym razem kiedy rano odpalam auto wszystko jest okej, kiedy wracam do niej po 8h pracy to tez nigdy nie ma problemu zeby odpalić, a kiedy tylko jest rozgrzana to bardzo czesto problem sie pojawia. Przed chwilą sprawdzalem temperaturę VCDSem, pokazywalo 70stopni i juz nie mogłem odpalić. Nie pokazuje zadnych błędów, gdzie szukac przyczyny?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.10.2017 o 19:29, bjks88 napisał:

Te czujniki można jakoś vag comem sprawdzić? U mnie jest podobnie. Wystarczy, że postoi z pół godziny, lub jest zimny, wszystko jedno. Gdy go zgaszę i od razu ponownie zapalę wystarczy pół obrotu. Zawsze palił od strzała, z dnia na dzień zaczęło być gorzej, tak, że muszę kręcić go 4-5 sekund zanim zaskoczy... pewnie się coś wypięło albo jakiś czujnik klęknął.

mi po wymianie tych dwóch problem ustąpił, vag pokaze błąd tego czujnika jak samochód juz w ogóle nie bedzie chciał odpalić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie pomogło zaadaptowanie przepustnicy + jazda bez korka wlewu paliwa, nie wiem czy bak się zapowietrzył czy co, ale od kilku dni jak ręką odjął :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...