Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ Prośba o analize logów


gregory84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,od jakiegoś czasu czuje ze moje auto trochę tak tępo idzie. Jest wyraźnie mało żwawe. Z takich prostych technicznych spraw jest porobione. Od jakiś 3tys. km rozrząd nowy, świece nowe, olej, filtry, silnik ładnie pracuje, nie kopci,nie ma wycieków. Przy rozbieraniu przodu był oczywiście olej między turbo a intercoolerem.

Zrobiłem logi na drodze i bardzo proszę o interpretacje. Niestety każdy jest robiony oddzielnie,nie w grupach. Ale za każdym razem były te same warunki.

002 http://vaglog.pl/log-002_007_017_89lNT.html

011 http://vaglog.pl/log-011_007_017_u5i04.html

020 http://vaglog.pl/log-020_007_017_bIyRM.html

031 http://vaglog.pl/log-031_007_017_5Z42mM.html

032 http://vaglog.pl/log-032_007_017_P4HLO.html

033 http://vaglog.pl/log-033_007_017_v4OW4.html

034 http://vaglog.pl/log-034_007_017_P0pHJ.html

115 http://vaglog.pl/log-115_007_017_tdOjD.html

118 http://vaglog.pl/log-118_007_017_b0LDR4.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się odczytać logów. Przynajmniej tak jest u mnie.

@edit 

poprawka. Coś raczej od nich na stronie jest bo nawet moje logi nie wchodzą.

Edytowane przez kaman5151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz deczko zaniza, trochę stuka no i... Ta lambda mi się nie podoba do końca, a właściwie jej skoki. 

Edit: chociaż jednak  lambda raczej ok. Pewnie już zwolniles gaz 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wygląda to źle, jest w miare wszystko w porządku, jednie jakiś problem z cofaniem zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dołączę się do prośby. Jestem szczęśliwym właścicielem od pól roku i spodziewałem się osiągów na poziomie poprzednika (a4 b5  2.6 150).  A jest trochę słabiej przy wyższym spalaniu w trasie. Myślę że masa auta zrobiła swoje.   Jeśli ktoś by mógł powiedzieć czy jest w miarę ok bo chcę go podkręcić. 

 

http://vaglog.com/log-002_033_9LHTc5n.html

http://vaglog.com/log-003_020_flD6A.html

http://vaglog.com/log-118_115_TCGb6JK.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może po prostu spróbuje zmierzyć czas od 0-100km/h Trzeba wziąć pod uwagę błąd kierowcy,ale z grubsza będzie wiadomo w jakiej jest kondycji nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miniprogramik. Minihamownia. Trzeba zlogiwac grupy z rpm i v (predkosc) . Idealnie prosta droga,  Pelen but i przy odcince sprzeglo. Potem log wrzucasz do kpower. Podajesz cisnienue atm i ciężar całkowity auta i dostajesz wyjres

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe... Jakoś nie widzę żeby Ci google powiedziały czy Twoje logi  sa ok... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak, zrobiłem próbę przyspieszenia ale byłem sam i uważam że jednak konieczna jest druga osoba do stopera.

patrząc na licznik i włączając stoper dwa razy wyszło mi ~10,5s

Próbę powtórzę jak będę miał drugą osobę do dyspozycji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no nie powiedziały czy jest dobrze. A do tego benzyna mi pociekła z filtra węglowego.  Mahle KL 592 filtr paliwa wytrzymał 3 miesiące co założyć żeby wytrzymało dłużej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Riko88 napisał:

A no nie powiedziały czy jest dobrze.

To ja Ci powiem że przepływka po długich a ciężkich pokazuje 120 a powinna nawet ponad 125. Do tego turbo raczej nie za bardzo... stąd pewnie:
 

Dnia 14.06.2017 o 22:11, Riko88 napisał:

spodziewałem się osiągów na poziomie poprzednika (a4 b5  2.6 150).  A jest trochę słabiej przy wyższym spalaniu w trasie

EDIT: sorry pomyliło mi się że to BFB, w AVJ przepływka powinna pokazać 125 więc u Ciebie jest trochę mało ale nei tragedia.
A no i stuka na 1 i 4tym cylindrze. 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. A to stukanie to wypadanie zapłonu czy niewłaściwa praca czujnika stukowego czy jeszcze o coś innego chodzi? 

Robiłem test przyspiesza również sam 10s  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeśli można to dodam swoje logi do oceny pacjent 1,8t AVJ po programie bez hamowni logi z dziś temp 22c podejrzewam nieszczelny dolot 3tyś temu wymienione cewki i świece oraz filtry paliwa oleju powietrza oraz odma z zaworkiem

PB

http://vaglog.com/log-002_115_118_8cmU6A4.html

lpg

http://vaglog.com/log-115_118_033_A5qzzy.html

wydaje mi się że auto osłabło ostatnio nie wiem czy to wina temp bo mam jeden IC czy coś z dolotem bo słychać jak turbina się załącza , wszelkie uwagi mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.06.2017 o 22:19, Riko88 napisał:

A to stukanie to wypadanie zapłonu czy niewłaściwa praca czujnika stukowego czy jeszcze o coś innego chodzi? 

Stukanie to spalanie stukowe czyli powiedzmy niewłaściwy zaplon mieszanki. Wypadanie  to raczej całkowite nie spakenie mieszanki. Czujnik może reagować na jakieś inne stuki w silniku.  najczęściej spalanie stukowe to słaby układ zaplonowy, kijowe paliwo, czy kiepska mieszanka paliwo-powietrze. 

Masz pb+lpg, zakładam ze logi na pb wiec możliwe ze  to tylko stara benzyna plus troszkę słabsza swieca czy coś na 1szym 4tym cylindrze. Zrób logi 002+033+020 na obu paliwach. 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...