Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVF - Prośba o analizę logów (brak mocy po czyszczeniu turbo)


czito

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy klubowicze,

Prośba o analizę logów statycznych oraz dynamicznych. Czasem przy ostrzejszym depnięciu w gaz na 3,4 biegu (powyżej 3000rpm) samochód przechodzi w tryb awaryjny. Auto dostaje niesamowitego muła i nie sposób normalnie się nim poruszać. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika wszystko wraca do normy zazwyczaj bez błędu w sterowniku. Ostatnio jednak udało mi się wywołać błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation. Poniżej załączam logi, może ktoś bardziej ogarnięty będzie mnie w stanie naprowadzić na usterkę.  Po analizie forum szukałem już dziury w dolocie, niestety bez skutku. Podejrzewam kucający N75, lub samą turbinę.  Na tablicy przyrządów nie zaświeca się żadna kontrolka, nawet w momencie kiedy auto jest już w trybie awaryjnym. Proszę o rady na podstawie zalogowanych wartości.  Czy na ich podstawie można wywnioskowac czy to zaworek, turbina bądź któryś przewód powietrza kucnął?

Grupa 001 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-001_q4n65C.html
Grupa 003 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-003_S0yZrYH.html
Grupa 004 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-004_nfFaf8.html
Grupa 004 STATYCZNIE: http://vaglog.com/log-004_cqLlK.html
Grupa 008 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-008_eMO7c6.html
Grupa 010 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-010_rIHMR.html
Grupa 011 DYNAMICZNIE: http://vaglog.com/log-011_Wf1qH.html
Grupa 011 STATYCZNIE: http://vaglog.com/log-011_6GdVl.html
Grupa 023 STATYCZNIE: http://vaglog.com/log-023_ip8035.html
 
Grupy 010, 011 DYNAMICZNIE (po 3-4 próbie dynamicznej, jakby problem ustąpił a to jest log): http://vaglog.com/log-011_010_1GT73.html
 
Z góry ładnie dziękuję za wszelką pomoc.

 

 

Edytowane przez czito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Jarol napisał:

Turbo do czyszczenia

Jarol, dzięki za odpowiedź. Możesz powiedzieć tylko z której grupy i na jakiej podstawie to wywnioskowałeś? Jestem bardzo ciekaw i chętnie bym się dowiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jestem po czyszczeniu turbo. Faktycznie zacinała się dźwignia gruszki w sprężarce. Po czyszczeniu bez praktycznie żadnego oporu można nią przesuwać od minimalnego położenia do maksymalnego. Ku mojemu zaskoczeniu auto nie ma teraz zupełnie mocy.

Załączam zrobiony log dynamiczny 011 po czyszczeniu. Turbo wstaje dopiero koło 3000 rpm. Przy teście 011 BS, sztanga się porusza ale na komputerze ciśnienia prawie się nie różnią pomiędzy ON a OFF, maks około 20mbar. Proszę dajcie jakieś sugestie co sprawdzić. Auto jedzie jak SDI 50KM.  Zapomniałem dodać, że turbo pracuje teraz dużo głośniej niż wcześniej.

Spoiler

ESkICR.jpg

 

 

Problem rozwiązany, wywoływał go pęknięty wężyk od N75. musiał się złamać przy składaniu wszystkiego do kupy..

Edytowane przez czito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...