Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BFB 163KM Proszę o analizę logów


kijaszi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czeka mnie trasa jakieś 1300km i chciałbym dojechac.  Czy na ta chwile jest jeszcze coś do poprawki z pracy silnika?  Do tej pory wymienione turbo , N75, uszczelniony dolot i wymieniona śruba odpowietrzająca.

http://vaglog.pl/log-115_118_1x1du36.html
http://vaglog.pl/log-003_020_EoV715v.html
http://vaglog.pl/log-002_033_fm9E2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 115 turbo lekko przeładowywuje, w 020 spore spalanie stukowe, w 003 chyba nie trzymałeś buta w podłodze albo coś jest nie tak z otwarciem przepustnicy,  w033 deczko ubogo, w002 przepływ powinien być koło 130 dla serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 No buta nie trzymałem w podłodze a turbo to hybryda to może dlatego przeładowuje , czyli do sprawdzenia mam świece (pójdą nowe), cewki, ciśnienie paliwa , przepływomierz.  czy jeszcze jakieś sugestie bo zaczyna mnie wykańczać to auto

Edytowane przez kijaszi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak świece dawno nie wymieniane to wymień przepływka  zaniża , dolot masz szczelny to tylko wymiana  i powinno być ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na przyszłość logi koniecznie robi się z butem  w podłodze. Swiece jak stare to zrób. Pezeplywce zrobić kapiel w IPA a może wymienić. Przy okazji zmiany świec sprawdź kompresję. Potem powtórz logi 020. Jak nie to cewki pewnie. Ciśnienie nie wydaje mi się żeby mogło być przyczyną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje ;) można by się jeszcze stuków przyczepić ale generalnie powinno to jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Wszystkim za pomoc, dzięki wam auto uciekło spod palnika i przerobienia na wóz do gnojowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.06.2017 o 16:56, kijaszi napisał:

Dziękuje Wszystkim za pomoc, dzięki wam auto uciekło spod palnika i przerobienia na wóz do gnojowicy.

I przejechało 3000 km ze średnią 110 km/h w 35C,  upale przez 19h  bez problemów . Nigdy więcej następnym razem samolot :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu by nie robić kolejnego i bardzo proszę o diagnozę moich logów, profilaktycznie czy coś trzeba poprawić bo robiłem je pierwszy raz. Może dowiem się czegoś ważnego. Z góry dzięki.
1.8t BFB 163KM

Dynamiczne na PB (3-bieg 1500rpm do odcinki, odpuszczenie, Stop)
(115-118) http://vaglog.pl/log-115_118_28N15Wb.html
(003-020) http://vaglog.pl/log-003_020_3V6Gc.html
(002-033) http://vaglog.pl/log-002_033_1r3Gi.html
Dynamiczne na LPG
(002-033) http://vaglog.pl/log-002_033_s1x6b.html
(115-118) http://vaglog.pl/log-115_118_4pFoU8.html

dodatkowo statycznie przełączenie lpg na pb ( podejrzane w innym temacie, może coś pokaże)
http://vaglog.pl/log-033_147TtLq.html
mam jeszcze jakieś pojedyncze statyczne gdyby coś było przydatne.
 

Edytowane przez Sadam007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na pb tak w miare ok, turbo troszke ospale wstaje ale w sumie moze to wina temp na zewnatrz, przepływka w niskim zakresie obciązeń też jakby mniej mierzy, przy wyższych obrotach ok. Zapłony toche cofa na pb, w sumie to nie jest źle, można wymienić świece jak dawno nie zmieniane, do tego sprawdzić szczlność dolotu dla pewności i zerknąc na odme czy nie popekana. Na lpg powyżej 5 tyś zaczyna brakować gazu, więc albo instalacja do regulacji albo jest niewydolna, napisz jakie masz graty od lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor- KME Silver
Sterownik- Zenit PRO OBD
Wtryskiwacze- Hercules GISM-I1000
Za słabe komponenty??
Właśnie z powodu wrażenia późno wstającego turbo zdecydowałem się na logi.  Logi robione wczoraj, nie było gorąco.
Mam jeszcze takie statyczne na kilku pierwszych grupach. Pokazują one jeszcze coś istotnego lub ciekawego??
http://vaglog.pl/log-001_KO7wu.html
http://vaglog.pl/log-002_69Kydn.html
http://vaglog.pl/log-003_TD6kq9B.html
http://vaglog.pl/log-004_VoYWT59.html
http://vaglog.pl/log-006_M1V7v.html
http://vaglog.pl/log-026_t2Ks5N.html
Jak możesz to rzuć okiem też na nie.
Możliwe że w przyszłym tygodniu wrzucę też logi z drugiego 1.8t BFB tylko w B7. Tam już teoretycznie ma lepsze podzespoły gazowe, choć wydaje się słabszy. Zobaczymy. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te logi mogą tylko potwierdzać moją teorie o jakiejś nieszczelności w dolocie lub odmie, na jałowych przepływka dość mało wskazuje do tego zerowe otwarcie przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne za wskazówki, będę mieć na uwadze by to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po krótkich oględzinach dość niespodziewanie, bo ciężko było dojrzeć, znalazłem pewne uszkodzenie. Mianowicie takie grube kolanko od odmy pod kolektorem dolotowym tuż obok bagnetu oleju. Ewidentnie pęknięte więc będzie się trzeba nad tym pochylić. bardzo ciężko je dojrzeć między żebrami kolektora :)

od016_06a103221af_bk_01.jpg

Edytowane przez Sadam007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz, z prośbą o analizę logów. Tym razem, tak jak wspomniałem, z drugiego auta. A4 B7 1.8t BFB 163KM quattro
W tym przypadku statyczne na LPG a dynamiczne tylko na PB bo brakło gazu :D ale myślę że benzyna wystarczy.
Statyczne na lpg:
http://vaglog.pl/log-001_KqIF6h7.html
http://vaglog.pl/log-002_RL31G.html
http://vaglog.pl/log-003_yUAv5f.html
http://vaglog.pl/log-004_xj81EFQ.html
http://vaglog.pl/log-006_8014bv.html
http://vaglog.pl/log-026_BN57P8.html
Dynamiczne na PB:
http://vaglog.pl/log-002_033_0zL4CQm.html
http://vaglog.pl/log-003_020_rFo5Z0j.html
http://vaglog.pl/log-115_118_hJa1Ha.html

Tu może być "ciekawiej".
Z góry dzięki.

Edytowane przez Sadam007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...