Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 2.0tdi CAGA STAGE 2 +210ps #sprzęgło


xGOLINxA4

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Witam wszystkich. Zamierzam wnieść kilka modyfikacji w swojej b8. Silnik CAGA aktualnie po sofcie 175ps 390nm 185tys.km . Zamierzam osiągnąć ~217ps. Chce zamontować turbinę od CAHA + IC od 3.0tdi. Jedyne nad czym rozważam teraz to sprzęgło.. bo seryjne nie są trwałe. 2miesiace temu wymieniłem całe sprzęgło, komplet. Wszystko nowe. Sprzęgło padła chwile po programie(175ps 388nm) m.in. dlatego ze moje auto posiada hak który wymęczył w przeszłości stare sprzęgło. Znalazłem stronę gdzie sprzedają dociski 'Sachs performance'. Nie jestem pewien czy to w zupełności wystarczy żeby zagwarantować mi zero zmartwień, jeżeli chodzi o sprzęgło i czy to oby napewno Sachs performance.

http://www.kolo-zamachowe-dwumasowe.pl/vmcategorielist/4147/728/zf-sachs-performance-race-sport-kupplung-sportkupplung-clutch-parts-act-exedy-f1/404/sachs-performance-verstärkte-druckplatten/tarcza-dociskowa-sprzęgła-wzmocnione-audi-a4-8k-b8-2-0tfsi-quattro-2-0tdi-quattro-audi-a5-8t-2-0tfsi-quattro-2-0-tdi-quattro-audi-q5-8r-2-0-tfsi-quattro-2-0tdi-quattro-sachs-performanc-detail

 

Czy to wystarczy ? ten docisk podejdzie ,jeżeli mam wersje bez quattro? Wydaje mi się ze to bez znaczenia, jednak zanim wydam hajs to wole być pewien. ?  Nie wiem czy sama tarcza dociskowa wystarczy jeżeli nie zamierzam przekraczać 430-440nm.  Jakie macie postrzeżenia jeśli chodzi o ten docisk. Nie zrobi mi sprzęgło znowu kuku? 

PS  stworzyłem nowy post z racji iż chce skończyć te modyfikacje Max do końca lipca.2017. Z góry Dziekuje za rady! Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny dylemat na przyszłość aczkolwiek u mnie sprzęgło szykuje się wielkimi krokami. Jeśli chcesz mieć spokojną głowę i na przyszłość podnosić moce to proponuje coś takiego:

https://www.sachsperformance.com/pl/zestaw-sprzegla/sachs-sprzegla-sportowe/zestaw-sprzeglo-sre-001851-002559

https://www.sachsperformance.com/pl/zestaw-sprzegla/sachs-sprzeglo/kolo-zamachowe-sachs-2294001965

https://www.sachsperformance.com/pl/zestaw-sprzegla/sachs-sprzegla/lozysko-oporowe-023189600002

Sama tarcza chyba będzie trochę za mało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwońcie do Bizongarage, on wam złoży fajny jednomas na około 500nm, trwałe i dobre 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do i tak słabych skrzyń ładować 1mas ? mam w 2 autach NIE DZIĘKUJE ! jedno już wróciło do 2masu.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli dwumas jest ok to polecam zrobić tak : tarczę obić kevlarem  koszt 150-200 zł i kupic sam docisk sachs performance . u mnie w audi 2.0 tdi zrobionym na 240 KM dawało radę , w dodatku było dołożone quattro i wiadomo że przy szybkim ruszaniu sprzęgło dostawało bardziej po d*pie niż ośka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.08.2017 o 11:22, peter22 napisał:

jeśli dwumas jest ok to polecam zrobić tak : tarczę obić kevlarem  koszt 150-200 zł i kupic sam docisk sachs performance . u mnie w audi 2.0 tdi zrobionym na 240 KM dawało radę , w dodatku było dołożone quattro i wiadomo że przy szybkim ruszaniu sprzęgło dostawało bardziej po d*pie niż ośka

Peter22- podałbyś kontakt do osoby która sie tym zajmuje? muszę niestety wymienić sprzęgło ze względu na poślizg który sie od niedawna pojawił. Mechanik stwierdził ze dwu-mas jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, daro164 napisał:

Peter22- podałbyś kontakt do osoby która sie tym zajmuje? muszę niestety wymienić sprzęgło ze względu na poślizg który sie od niedawna pojawił. Mechanik stwierdził ze dwu-mas jest ok.

 

‭503 866 877‬ bodajże sc sprzęgła czy coś takiego w wawie możesz wysłać z dociskiem  to ci go jeszcze troszkę liznął żeby lepiej dociskało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, peter22 napisał:

‭503 866 877‬ bodajże sc sprzęgła czy coś takiego w wawie możesz wysłać z dociskiem  to ci go jeszcze troszkę liznął żeby lepiej dociskało

Dzwoniłem do jednej firmy z Warszawy czas oczekiwania ok 3 tygodni czyli na 3 tygodnie mam uziemiony samochód :(, szukam innej alternatywy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pieknie ja jak robiłem u nich to było z dnia na dzień . Rozeszła się informacja po forach ze robią dobrze i oto skutki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pada dwumas. 29 stycznia jestem umówiony na wymianę. Mimo momentu 420nm i przejechania na tym ok 130 tys nie mam problemu z poślizgiem sprzęgła. Kupiłem dwumas Sachs i wziąłem stare sprzęgło od Karola z Raszyna. Zawiozłem do Radzikowskiego tarczę zrobił kevlarem luka ze zbrojeniem, docisk przeszlifował i samoregulacje ustawił. Mówił że tego docisku nie podejmuje się wzmacniać. Wszystko skręcił do kupy i powiedział że 450nm spokojnie zniesie. Dam znać po robocie. Ps jedynie co mnie zastanawia to że mam obitą tarczę bez sprężyn. Ori zdjęta z 2.0 tdi Sachs 2012rok. A na aucie z tarczą. Radzikowski mówi że przy dużym momencie lepiej niby bez sprężyn. 

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyslcie koledzy o obijaniu tarczy w Mak-Landzie,  tam maja ponad 95% kevlaru, a nie domieszke.... tarcza na seryjnym docisku znosi ponad 500nm bez zajkniecia, kosz 250 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w końcu założyłem komplet od SP. Sprzęgło chodzi zupełnie inaczej, ale da się przyzwyczaić choć najgorzej w korkach hehe


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2018 o 16:25, Marcin_G napisał:

Ja w końcu założyłem komplet od SP. Sprzęgło chodzi zupełnie inaczej, ale da się przyzwyczaić choć najgorzej w korkach hehe


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

co znaczy najgorzej w korkach?

Czy pedał jest twardy i przy jakiej konfiguracji? 

Daj znać - zastanawiam się czy zamiast serii nie włożyć performance

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co znaczy najgorzej w korkach?
Czy pedał jest twardy i przy jakiej konfiguracji? 
Daj znać - zastanawiam się czy zamiast serii nie włożyć performance
 

Poprostu jest twardsze i dużo ciężej chodzi wiec noga pracuje :D ja mam fabrycznie 136km a podniesione do 174km da się przyzwyczaić


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Marcin_G napisał:


Poprostu jest twardsze i dużo ciężej chodzi wiec noga pracuje :D ja mam fabrycznie 136km a podniesione do 174km da się przyzwyczaić


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Czy performance poszedł tylko docisk, czy też tarcza, koło dwumasowe? jako koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy performance poszedł tylko docisk, czy też tarcza, koło dwumasowe? jako koszt?

Dwumas, sprzęgło z dociskiem i łożysko. Nie pamietam okładanie u kolegi SID z forum zamawianem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze prawie rok na sprzegle sachsa polecalem kilku osobom na forum  jest twardsze bo docisk jest inny ale  po programie mozna spokojnie jezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chciałbym obić tarczę kevlarem to mogę kupić tylko nowy zwykły docisk ? Będzie to dobrze działało ze sobą? Mam silnik 177km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2018 o 09:39, mateusz16 napisał:

Jeśli chciałbym obić tarczę kevlarem to mogę kupić tylko nowy zwykły docisk ? Będzie to dobrze działało ze sobą? Mam silnik 177km

Tak ja mam i polecam. Zwykły docisk i tarczą z kevlarem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...