Skocz do zawartości
IGNOROWANY

strzelił łańcuch ?


Virnik

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

dzieki i pozdrawiam ! :)

 

Edytowane przez Virnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompa nie zaszkodzi podpiąć ale jak nie pali to i tak za dużo nie sprawdzisz. Myślę, że trzeba rozbierać.

PS. Z wtrychami nie miałeś kłopotu?

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wtryskami nie, korekcje przy kupnie były perfect, i były wymieniane na BD. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz pasek na pompie z przodu. Tez tak mialem tylko przy nizszej predkosci:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, d4ri0 napisał:

Zobacz pasek na pompie z przodu. Tez tak mialem tylko przy nizszej predkosci:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ten pasek mi piszczał przy skracaniu kierownica na maksa, zaraz będę w domu i zobaczę ☺️

 

Edit: Był mechanik z komputerem i:

1. Paliwo we wtryskach jest (ciśnienie 500 bar przy kręceniu)

2. Łańcuch nie strzelił (obraca pompą wysokiego ciśnienia - lub czymś podobnym, nie pamiętam dokładnie co powiedział)

3. Nie odpala nawet z PLAKiem w dolocie

4. Wniosek mechanika = łancuch przeskoczył, ale nie ma tego jak sprawdzić bo coś tam coś tam :/

 

Pomocy!

Edytowane przez Virnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz cisnienie sprezania i endoskopem czy tloki nie potopione.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby potopilo tloki to tylko i wylacznie wina wtrychow.

Coraz dziwniejsze te kłopoty z 3.0....

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby potopilo tloki to tylko i wylacznie wina wtrychow.

Coraz dziwniejsze te kłopoty z 3.0....

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka



Niekoniecznie.
Te silniki nie sa stworzone do zapier.......


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co miało by innego stopić amelinium przy bezposrednim wtrysku?

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pozostaje mi tylko zaprowadzenie tego do jakiegoś większego sprawdzonego serwisu i wyciąganie silnika? Miałem jeszcze nadzieje, że to jakaś pompa paliwa, bezpiecznik czy cokolwiek... Auto nie dostało przy awarii objawów takich jak wywalenie oleju, dymienie, strzał czy grzechotanie spod silnika, po prostu przestalo reagować na pedał gazu a po schamowaniu z 230 do 15 km/h dopiero zgasło i straciło wolne obroty.

Bardzo was proszę o pomoc, bo dziś już odwiedził mnie kolejny mechanik i rozłożył ręce ... komputer nic nie pokazuje po za błędem z turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć coś na odległość ..jaki był ten błąd od turbo ?.raczej bez rozbierania silnika się nie obejdzie.

Może coś wpadło do cylindra ?sprawdź jak wygląda wirnik turbiny

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co miało by innego stopić amelinium przy bezposrednim wtrysku?

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka



Nie wiem, moze gdzies sie cos dostalo...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerwanie łańcucha, przeskoczenie czy urwanie paska z przodu to natychmiastowe wyłącznie silnika i potężny huk.

Dnia 19.06.2017 o 13:54, Virnik napisał:

2. Łańcuch nie strzelił (obraca pompą wysokiego ciśnienia - lub czymś podobnym, nie pamiętam dokładnie co powiedział)

v6 ma 2 głowice, kumplowi w 4,2 strzelił łańcuch na drugiej (też przy 200).

Dnia 19.06.2017 o 07:41, Virnik napisał:

Czasem przy zimnym odpalaniu zagrzechotal, ale podobno miała wystarczyć wymiana gornego napinacza... 

wszystkie rozciągają się w takim samym stopniu ale słychać tylko te na głowicach

11 godzin temu, kovallts napisał:

Jakby potopilo tloki to tylko i wylacznie wina wtrychow.

albo genialnego tunera..  ewentualnie DPF ale to chyba nie w VAG'u....

8 godzin temu, d4ri0 napisał:

Niekoniecznie.
Te silniki nie sa stworzone do zapier.......

jakieś uzasadnienie poproszę... osobiście leciałem ponad 80km z prędkością 260-280km/h i nic się nie stało. 

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dawid Wątroba napisał:

Ciężko powiedzieć coś na odległość ..jaki był ten błąd od turbo ?.raczej bez rozbierania silnika się nie obejdzie.

Może coś wpadło do cylindra ?sprawdź jak wygląda wirnik turbiny

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
 

 

Jakiś tam był, ale sprawdziłem czy turbo dalej tam jest i czy nie poleciało wraz z olejem w silnik, ale na szczęście jest na swoim miejscu i nawet się obraca :D

 

 

Godzinę temu, marcin4x4 napisał:

zerwanie łańcucha, przeskoczenie czy urwanie paska z przodu to natychmiastowe wyłącznie silnika i potężny huk.

v6 ma 2 głowice, kumplowi w 4,2 strzelił łańcuch na drugiej (też przy 200).

wszystkie rozciągają się w takim samym stopniu ale słychać tylko te na głowicach

albo genialnego tunera..  ewentualnie DPF ale to chyba nie w VAG'u....

jakieś uzasadnienie poproszę... osobiście leciałem ponad 80km z prędkością 260-280km/h i nic się nie stało. 

 

Program robiłem rok temu w Fabryce Mocy, i od tamtej pory nie jechałem 200+ ...

Było u mnie już 2 mechaników i 1 elektryk i coś tam już wiem:

 

1. Łańcuch nie jest zerwany - nie wiadomo jeszcze czy nie przeskoczył

2. Wtryski w paliwie pod cisnieniem

3. W wężykach paliwo bez powietrza

4. Turbo całe

5. Przy kręceniu rozrusznikiem nie słychać niczego niepokojacego - chociaż z tym się wstrzymam do jutra, jak już aku się do pełna naładuje i jeszcze raz spróbuje z plakiem ale już pomijając IC i waląc prosto 'w silnik'

 

Podobno renomowany mechanik, który akurat rozbierał identyczne 3.0 tdi (zerwany łańcuch) jak do niego przyjechałem, stwierdził że najpewniej mam wypaloną dziurę w tłoku.

 

Potrzebuję dobrej diagnozy, by potem zlawetować ją gdzieś dalej do sprawdzonego zakładu, tutaj w okolicy same Wiesławy niestety :/ albo ewentualnie sprzedać jako uszkodzony czy zezłomować, miałem nadzieje że z wtryskami BD i z wymienionym górnym napinaczem nic przed czym straszy się nabywców 3.0 tdi mi się nie przytrafi, niestety biednemu zawsze **** ... następne audi tylko benzyna + turbo

 

 

 

Edytowane przez Virnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerwanie łańcucha, przeskoczenie czy urwanie paska z przodu to natychmiastowe wyłącznie silnika i potężny huk.
jakieś uzasadnienie poproszę... osobiście leciałem ponad 80km z prędkością 260-280km/h i nic się nie stało. 
 

To nie o to chodzi, ze jak tyle jedziesz to musi sie cis stac. Tez jezdze czasem z taka predkoscia, ale jak widac to juz kokejny przypadek, gdzie dzieje sie cos takiego.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to jednak zasługa programu ? Nie wierzę że 3.0 nie są przystosowane do sYbkiej jazdy. Jedynie co działa na ich niekorzyść to chyba 5w30... :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, d4ri0 napisał:


To nie o to chodzi, ze jak tyle jedziesz to musi sie cis stac. Tez jezdze czasem z taka predkoscia, ale jak widac to juz kokejny przypadek, gdzie dzieje sie cos takiego.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

tylko że 100% przypadków jest po chipie albo ma lejące wtryski... o ile drugie podczas jazdy szkody nie zrobią to źle ułożony soft dziurę zrobi po kilkuset kilometrach nawet w nowym silniku. Po to są sondy, po to jest elektronika zęby nawet przy bardzo dużych obciążeniach wszystkiego pilnować. 

10 godzin temu, Virnik napisał:

następne audi tylko benzyna + turbo

następne raczej nie będzie audi :P pojeździj innymi autami... serio.

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dawid Wątroba napisał:

Może to jednak zasługa programu ? Nie wierzę że 3.0 nie są przystosowane do sYbkiej jazdy. Jedynie co działa na ich niekorzyść to chyba 5w30... :)

5w30 jak dobry to jest ok, znajomy upalił 3 silniki... winny był soft. Zrobiło się od nowa spalanie spadło, mocy więcej a silnik żyje i ma się dobrze a na torze katowane jest regularnie.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Virnik napisał:

Program robiłem rok temu w Fabryce Mocy, i od tamtej pory nie jechałem 200+ ...

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...