Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 16514 1.8t bfb


tass

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
        P0130 - 008 - Implausible Signal

Błąd ciągle powraca czy to na pb czy lpg, miałem zrobić logi, podpiąłem vag'a usunąłem błąd. Odpalam silnik, błędu nie ma. Jadę i co chwilę zerkam na korekty, są w grupie 32 po jakimś czasie, w grupie 33 jak już na liczniku jest prawie 90 stopni też się pojawiły. Po chwili brak korekt w obu grupach (po odpaleniu na ciepłym też brak korekt, na zimnym są jak pisałem). Auto pali jeździ wszystko ok, nie odczuwam spadku mocy, nic nie szarpie, obroty nie skaczą.

Logi zrobiłem na parkingu pod czas jazdy też to tak wygląda nic się nie zmienia, w grupie 33 podczas jazdy wszystko to samo zera i napięcie ciągle w granicach 3,3 V podobnie jak w załączonym logu.

http://vaglog.pl/log-030_031_032_2eFsF.html

http://vaglog.pl/log-033_034_036_ntsnf.html

Nie wiem czy jest sens robić dynamiczne? Czy wtyczka od sądy to ta czarna obok wtyczek od czujników spalania stukowego za zbiorniczkiem od płynu? Jeśli ta to patrzyłem nie widać żeby były piny pośniedziałe. Co może być przyczyną zapchany kat? Nie wiem czy w ogóle on tam jest samochód nie tak dawno kupiony, a nigdy tam nie zaglądałem, puszka od kata jest tylko co jest w środku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy styki potraktowałem środkiem do nich, początkowo błąd wracał, nie sprawdzałem błędów może ze 3 miesiące i dziś błędu nie ma (oby nie powrócił).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...