Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o pomoc po stłuczce.


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie miałem stłuczkę parkingową gdzie była policja i to ja jestem poszkodowany. Uszkodzony zderzak i lampa prawa z tyłu oraz wgnieciona klapa (lekko)

Zgłosiłem szkodę i dziś był rzeczoznawca i wycenił na 700PLN wyśmiałem go od  kopa, ale po negocjacjach staneło na 1340 przy czym rzeczoznawca stwierdzil ze klapa nie byla uszkodzona podczas tej kolizji. Zaakceptowalem kosztorys i podalem numer konta do przelewu gdzie do 7 dni maja mi zrobić przelew. Panowie nie wiem co robic czy sie odwoływac o tą klape ze nie naliczyl jej? jakie kroki mogę podjąc w obecnej sytacji? czy jest sens? Bardzo bym prosił o pomoc. To moje pierwsze rozczenie więc jestem zielony. 

Pozdrawiam

Edytowane przez sebaa692
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego stwierdził ze to nie podczas tej kolizji miał jakiś powód ??

 

Policja opisała uszkodzenia w notatce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

9 godzin temu, Robero321 napisał:

dlaczego stwierdził ze to nie podczas tej kolizji miał jakiś powód ??

 

Policja opisała uszkodzenia w notatce ?

Stwierdził że nie mogłem dostać na tej wysokości niczym,  dokładnie na tej wysokości było lusterko sprawcy. Nie dopatrzyłem się tego uszkodzenia ani policja bo zdarzenie miało miejsce na parkingu podziemnym gdzie oświetlenie jest słabe a uszkodzenie nie jest duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno cokolwiek doradzić nie dysponując fotkami uszkodzeń. Opis uszkodzeń także pozostawia wiele do życzenia:

11 godzin temu, sebaa692 napisał:

Uszkodzony zderzak i lampa prawa z tyłu oraz wgnieciona klapa