Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


sowiq

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, wampir napisał:

 

Nie wiem dlaczego oni wszędzie nie pakują ZF, auta dłużej by jeździły i byłyby tańsze w serwisie.

Twoje pytanie jest jednocześnie odpowiedzią :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówicie, że A4 z S-Tronic długo się namyśla? Bynajmniej. 

Jeździłem jakiś czas temu nową Q7 50 TDI i tam to dopiero trzeba się naczekać na zmianę biegu. Byłem tak zdziwiony, że aż nagrałem film. Polecam oglądać z dźwiękiem, bo słychać kiedy auto faktycznie zaczyna jechać. 

Od wciśnięcia pedału gazu do czasu, kiedy auto zaczyna przyspieszać mijają lekko 2 sekundy.

 

Edytowane przez sowiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest na to akcja serwisowa 23CK od 13.08.2020 (TPI 2060454/1) dla wybranych modeli V6, które zamulili. 

Wgrywają nowego softa do skrzyni i jeździ całkiem inaczej. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na filmie jest auto demo z salonu, którym jeździłem w lutym tego roku. Myślę, że ogarnęliby akcję serwisową, gdyby w tym leżał problem.

Swoją drogą, nawet Zachar w swoim teście zwrócił uwagę, że to auto strasznie długo się zbiera do przyspieszania po wciśnięciu gazu. Inni Youtuberzy zresztą podobnie oceniają ten aspekt. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, sowiq napisał:

Myślę, że ogarnęliby akcję serwisową, gdyby w tym leżał problem.

Ta akcja serwisowa przeprowadzana jest w wypadku reklamacji klienta, gdyż nie jest ona akcją ogólną przymusową, mającą na celu wyeliminowanie wad wpływających na bezpieczeństwo. Jeżeli nikt się nie poskarżył to nie robią akcji w pojazdach, które stoją i czekają na sprzedaż lub są tak jak ten leasingowcami salonów jako demo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakieś ogólnodostępne źródło, w którym można sprawdzić listę podobnych akcji serwisowych, które ASO wykonują tylko w przypadku reklamacji? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej listy. Jedynie co, to możesz dowiedzieć się w ASO, podając im VIN, czy aktualnie auto objęte jest jakąś akcją serwisową. Normalnie odbywa się to także automatyctnie w czasie wizyt w celach serwisowych. Sprawdzają wtedy automatycznie czy są jakieś akcje pod dany VIN. Jest zbyt wiele różnych usterek, które mogą wystąpić i baza danych (TPI) jest ogromna, by za każdym razem przeglądać wszystkie TPI czy pasują jakieś do danego modelu. Dlatego gdy klient stwierdza jakąś usterkę i ją reklamuje, sprawdzają w bazie danych, czy taka usterka już występowała i jeżeli tak, tam pisze jak ją usunąć. 

Czy dane auto zostaje automatycznie objęte jakąś akcją czy tylko w razie wystąpienia problemów decyduje producent, na podstawie różnych aspektów, min. częstości wystąpienia danego problemu w innych pojazdach. 

Dostęp do bazy danych można sobie wykupić np. na jeden dzień i musisz forsować wszystkie możliwe TPI, które mogą wystąpić pod dany model. 

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie mam jak to u was wyglada. Pod maska na kielichach są takie dwie plastikowe klapki (po jednej z każdej strony). Jak się je otworzy to widać koło. U mnie przez te malutkie szpary wywala brud i sól w zimie. Myślałem żeby jakoś to uszczelnić. W ogóle zastanawia mnie po co to jest, jakiś otwór technologiczny do diagnostyki czy co. U mnie aż na masce od wewnątrz są ślady  i widac jak robią się zacieki z soli na blachach przy nadkolu. No bo jak pod tą klapka jest od razu koło to jak wiruje to pod ciśnieniem wywala tamtędy wodę. Jak jest u Was?

90AE2238-3077-4D27-8638-C76CA20DA1C9.png

8AD0F790-6C76-4A65-9CAF-89238198710A.jpeg

6670C8BB-6ACB-4BCE-81C2-DE798D5008B1.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, siemian napisał:

No bo jak pod tą klapka jest od razu koło to jak wiruje to pod ciśnieniem wywala tamtędy wodę

A tam nie powinno jeszcze być plastikowe nadkole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest szmaciane nadkole ale kończy się przed tym otworem. Przynajmniej u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też na to zwróciłem uwagę..pod maską robi się syf przez te otwory..a tam nie ma zadnych uszczelek tylko taka badziewna klapka;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do b9 kupuje się zaślepki. Stare wycina nożykiem do tapet a nowe wkłada się w otwory. Zaslepki są z uszczelka ;) jak ktoś ma na gwarancji jeszcze to jak dobrze pamietam robią to jako bulletin ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Muskel1 napisał:

Jakie zaślepki z uszczelką masz na myśli?

 

4 minuty temu, wampir napisał:

Ja slyszalem ze w polifcie to poprawili, ktoś coś wie o tym?

Dokładnie w poliftach już jest to o czym wspomniałem. 
Łapcie numer robaczki 8W0-803-593. Lewa i prawa to samo ;) 

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...