Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


sowiq

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, siemian napisał:

Na czuwaniu chyba może być bo ja prawie cały czas tak jeżdżę 

To działa tylko i wyłącznie przy włączonej funkcji „inteligentny ruch swobodny”. Jeżeli to wyłączymy to przełącza na manuala. Ja tą funkcję mam wyłączoną bo wolę jak hamuje silnikiem przez co zużycie paliwa jest mniejsze i klocki hamulcowe się mniej zużywają. 

Edytowane przez vvalery
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, vvalery napisał:

To działa tylko i wyłącznie przy włączonej funkcji „inteligentny ruch swobodny”. Jeżeli to wyłączymy to przełącza na manuala. Ja tą funkcję mam wyłączoną bo wolę jak hamuje silnikiem przez co zużycie paliwa jest mniejsze i klocki hamulcowe się mniej zużywają. 

Delikatne muśnięcie hamulca wyłącza ruch swobodny. Z górki tak samo nie aktywuje się sam tylko właśnie trzeba łopatka go wywołać. Tak naprawdę samoistnie uruchamia się bardzo rzadko ale uważam ze jest to przydatna funkcja. A wtedy kiedy ma hamować silnikiem to hamuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, siemian napisał:

Delikatne muśnięcie hamulca wyłącza ruch swobodny. Z górki tak samo nie aktywuje się sam tylko właśnie trzeba łopatka go wywołać. Tak naprawdę samoistnie uruchamia się bardzo rzadko ale uważam ze jest to przydatna funkcja. A wtedy kiedy ma hamować silnikiem to hamuje :)

Na prostej zawsze się włącza i leciutko z góry, co mnie wkurzało, a oszczędności żadnych, bo codziennie pokonuję tą samą trasę i widze jakie mam średnie zużycie, a jakie miałem z tym wynalazkiem. Dodatkowo na odcinku 30 km z 7 razy rozłączania i załączanie skrzyni. Jak ktoś lubi może żeglować, ale wg mnie nie jest to najlepsza funkcja dla żywotności skrzyni i hamulców mojego auta :-)

Edytowane przez vvalery
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździ ktoś na zawieszeniu 1BA i sprężynach Eibach  Pro-kit ? Chciałbym zobaczyć jak to siada na 19" calach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, WojtekA4B8 napisał:

Jeździ ktoś na zawieszeniu 1BA i sprężynach Eibach  Pro-kit ? Chciałbym zobaczyć jak to siada na 19" calach .

Amory 1BA plus jakiekolwiek niższe sprężyny to nie jest dobre rozwiązanie. Ten amor jest za miękki i przez to auto staje się nieprzewidywalne. Zawias trzyma do pewnego momentu i w każdej chwili na jakiejś nierówności albo jak zadziała troszkę większa siła może się poddać i auto zaczyna robić co chce. Wrażenie porównywalne do wywalonych amorów. Dodatkowo zaliczasz wszystkie progi zwalniające bo auto się dużo mocniej gnie na poprzecznych nierównościach. Jeździłem paroma autami z takim set upem i od razu czuć ze coś jest nie tak. Ludzie przecież to chodzi o wasze bezpieczeństwo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w c7 przy amorkach 1ba mam wrzucone eibachy, 2 lata na aucie i nic takiego nie zauważyłem, moim zdaniem jest super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcin_o23 napisał:

ja w c7 przy amorkach 1ba mam wrzucone eibachy, 2 lata na aucie i nic takiego nie zauważyłem, moim zdaniem jest super

Widocznie nie jeździsz dynamicznie. Albo w c7 jest jakoś inaczej. Ale jeździłem b7 na takim set upie, jeździłem b8 i nie da się tym szybko jechać. Skoro to tak dobrze pracuje to po co audi do 1be daje inne amory, przecież to tylko koszty. Zreszta któryś z producentów nie pamietam który czy eibach czy h&r podaje ze te sprężyny nie nadają się do seryjnych amorów tylko musza być z obniżonego zawieszenia 

Edytowane przez siemian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakieś ograniczenie prędkości dla tego żeglowania? Próbowałem to stestować dzisiaj i około 70km/h działało ale już około 130km/h wbijało M.

 

Mam też pytanie dotyczące inspekcji... wyskoczył mi dzisiaj komunikat, że wymiana oleju za 1600km (mam przebieg 19000km), serwis normalnie pokazuje za 11000km. 

Myślałem, że olej będzie razem z serwisem, przynajmniej w przedlifcie interwały były takie same.

No i teraz pytanie z punktu widzenia gwarancji olej muszę wymienić w ASO? Jest jakiś margines? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ma ktoś instrukcję PL w pdf? Znalazłem od Grześka ale to chyba bardziej instrukcja warsztatowa a ja szukam użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, vvv napisał:

Mam też pytanie dotyczące inspekcji... wyskoczył mi dzisiaj komunikat, że wymiana oleju za 1600km (mam przebieg 19000km), serwis normalnie pokazuje za 11000km. 

Myślałem, że olej będzie razem z serwisem, przynajmniej w przedlifcie interwały były takie same.

Interwały longlife są interwałami zmiennymi, dopasowującymi termin wymiany oleju, do tego jak auto jest używane. Maksymalnie jest to 2 lata i 30.000 km. Interwał może się skrócić jeżeli auto jest np. jeżdżone na krótkich odcinkach. Komputer monitoruje tryb pracy i na podstawie tego decyduje kiedy olej wymienić.  Dlatego nie zawsze pokrywa się to z inspekcją. 

12 godzin temu, vvv napisał:

No i teraz pytanie z punktu widzenia gwarancji olej muszę wymienić w ASO? Jest jakiś margines? 

 

 

Nie musisz ale muszą być spełnione pewne wymagania. Tu pisze o tym. 

WWW.AUTO-SWIAT.PL

Od listopada 2004 roku obowiązują unijne przepisy znane pod nazwą GVO, które pozwalają na...

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, siemian napisał:

Widocznie nie jeździsz dynamicznie. Albo w c7 jest jakoś inaczej. Ale jeździłem b7 na takim set upie, jeździłem b8 i nie da się tym szybko jechać. Skoro to tak dobrze pracuje to po co audi do 1be daje inne amory, przecież to tylko koszty. Zreszta któryś z producentów nie pamietam który czy eibach czy h&r podaje ze te sprężyny nie nadają się do seryjnych amorów tylko musza być z obniżonego zawieszenia 

wg eibach pro kit można zakładać do seryjnego amora, w a3 też miałem taki konfig i nie działo się nic niepokojącego, miałem w b6 1bv i takie połączenie w ogóle mi nie odpowiadało

Edytowane przez marcin_o23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, vvv napisał:

Jest jakieś ograniczenie prędkości dla tego żeglowania? Próbowałem to stestować dzisiaj i około 70km/h działało ale już około 130km/h wbijało M.

 

Audi Drive Select musisz mieć ustawione w trybie Efficiency. 

Żeglowanie działa w przedziale międy 55-160 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Muskel1 napisał:

Audi Drive Select musisz mieć ustawione w trybie Efficiency. 

U mnie działa w każdym trybie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, siemian napisał:

U mnie działa w każdym trybie

W A6 C8 na sporcie nawet działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, siemian napisał:

U mnie działa w każdym trybie

Tak podaje instrukcja przynajmniej (że w trybie Efficiency).

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, kamelus_ napisał:

W A6 C8 na sporcie nawet działa

C8 to w ogóle jest porażka. Po każdym ponownym starcie silnika musisz Lane Assist przyciskiem deaktywować bo się aktywuje. Podobnie denerwujące jak start/stop. 

Niedługo będzie tak jak w samolocie, że zanim ruszysz będziesz musiał jak pilot w kokpicie przed startem 50 przycisków przełączać. 

Na szczęście można to wykodować. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Muskel1 napisał:

C8 to w ogóle jest porażka. Po każdym ponownym starcie silnika musisz Lane Assist przyciskiem deaktywować bo się aktywuje. Podobnie denerwujące jak start/stop

To akurat prawda. Do tego line assist działa jak dla mnie bardzo dziwnie. Bardzo to jest niebezpieczne bo idąc ogniem po zakrętach jak się zbliżymy do lini próbuje nas korygować ale robi to w tak dziwny sposób że wrażenie na kierownicy jest jak by auto wypadało w poślizg przednimi kołami i odruchowo ja robię kontrę.

Jak dla mnie ostatnia opcja do zaznaczenia w konfiguratorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu mógłby ktoś powiedzieć, to nie musisz jeździć z zacięciem sportowym, ok. ale są sytuacje codzienne przy "normalnym" użytkowanianiu, gdzie LA jest dużo bardziej niebezpieczny. Na robotach drogowych, gdy na nawierzchni naklejone są pasy do zmiany pasa ruchu, by ominąć zamknięty obszar drogowy. LA ich nie rozpoznaje i chce nas prowadzić po "starych" pasach ruchu, kierując nas prosto w budowę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz jak wykodować system SS w nowym VW Crafterze? Bo nigdzie nie mogę znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...