Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Drżenie przy przyspieszaniu


Simon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam......

ja mam takie same objawy w przedziale 1800 2000 obr.... mysłałem że to skrzynia biegów zaczyna padac w drgania. W miedzy czasie padł synchronizator 3 biegu.... i zakończyło sie na wymianie skrzyni na nową patrz inną, jednak problem pozostał. Teraz jestem przekonany na 99% ze te drgania to powoduje zatkany katalizator(przebieg 140 tyś) który wprawia cały układ wydechowy w niesamowitą trzęsawke. Tak wiec wiertło 40 mm i go chcę przewiercić.. co wy o tym myślicie :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatkany katalizator powoduje spadek ciśnienia doładowania, w skrajnych przypadkach notlauf. Mało prawdopodobne że to katalizator. Wybij cały do kartonika, to jeszcze dobrze zarobisz na tym "gruzie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie który czujnik prędkości należy odłączyć ( pręd. silnika czy pręd pojazdu) Jeżeli któryś odłącze to nie bede miał albo prędkości pojazdu albo obrotomierza :question:

czujnik predkosci w skrzyni biegów ....

po odłączeniu nie bedzie wskazan predkosci na zegarach ...... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odłączeniu nie bedzie wskazan predkosci na zegarach ......

tak to sie sprawdza czy dwumas jest w porzo czy nie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odłączeniu nie bedzie wskazan predkosci na zegarach ......

tak to sie sprawdza czy dwumas jest w porzo czy nie :wink:

to znajdz dwumas w 1Z-ecie ... :rotfl:

pompy prawie identyczne 1Z/AFN (zasada działania identyczna :wink: ) a procedura sprawdzania nastawnika taka sama .... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znajdz dwumas w 1Z-ecie ...

chodzilo mi ogolnie a nie konkretnie na tym przykladzie :bicz::rotfl::wink: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znajdz dwumas w 1Z-ecie ...

chodzilo mi ogolnie a nie konkretnie na tym przykladzie :bicz::rotfl::wink: :twisted:

:twisted:

panowie ten czujnik to można odłączyć po podniesieniu maski czy z kanału? też chce to sprawdzić a może ktoś napisze jak wygląda?

da sie odłaczyc podnoszac maske i wyciagajac mocno raczke w prawa strone skrzyni biegów (stojac przodem do auta :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc sprawdze czy odłączenie czujnika pręd auto pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opierasz głowę tak żeby czołem prawie dotykać zbiorniczka z płynem hamulcowym, bierzesz lampkę i patrzysz w dół - widzisz wtyczkę - TO NIE TA - ta właściwa jest niżej pod tą co widzisz. Prawie przy wejściu półośki do skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka wczoraj sprawdziłem jak radziliście odłączyłem czujnik prędkości i nic :cry: dalej autko szarapało spróbuje jeszcze wyczyścic nastawnik pompy :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka wczoraj sprawdziłem jak radziliście odłączyłem czujnik prędkości i nic :cry: dalej autko szarapało spróbuje jeszcze wyczyścic nastawnik pompy :evil:

to moze wtrysk sterujacy kuleje ..... :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak przepędze z 20 min koło 140 to potem wszystko przechodzi do zgaszenia silnika Jakby sie coś przestawiło albo nauczyło grom wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie drgania to raczej wychodzi że wina kata i plecionki.....czy do sprzedaży ma być w całości?czy może być wydłubany "jakbądź"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simon ma dokładnie tak jak Ty.....(ten sam silniczek) i w sobote wywalam kata

......zobaczymy jaki wynik będzie... :a4fan:

Czytam tez na forum -- chyba mercedesa ze takie dgania powodował amortyzatorek napinacza rolki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam właśnie wróciłem z wymiany oleju i poduszek silnika. teraz mniej trzęsie jak gasze i odpalam jest tak jak powinno ,przy przyspieszaniu nie szarpie . miałem też drgania wydechu i o dziwo pozostały a nawet wydają mi się trochę większe :confused: (taki głuchy rezonans środkowego tłumika) teraz przyjdzie pora na siatke, tłumik drgań. I POBIŁEM REKORD za wymiane siatki zaśpiewali mi 500 zł :bicz: bo niby śruby mogą się ukęcić i coś jeszcze wyjść - moja odpowiedź -panie idź pan w h... :evil: koniecznie siateczka do wymiany bo mnie to już strasznie męczy zabiera radoche z jazdy. za poduszki płaciłem 108 zł i 112zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...