Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T BEX Logi do analizy


Krzysieqq

Rekomendowane odpowiedzi

Autko po małym programie, chciałbym wiedzieć co sądzicie czy wszystko jest ok czy jednak coś jest do roboty i gdzieś są problemy. Samochód nie idzie tak dobrze jak szedł po programie.

Logi na 95+:
http://vaglog.com/log-002_031_X9UD7e.html

http://vaglog.com/log-003_020_6Tcr0E.html
http://vaglog.com/log-115_118_0wS33j.html

 

Logi na 98:

http://vaglog.com/log-003_020_Yr0iIv7.html
http://vaglog.com/log-115_118_arbQcx8.html

http://vaglog.com/log-002_031_JPmG2V.html

 

I wcześniejsze:
http://vaglog.com/log-002_031_6K1g54L.html
http://vaglog.com/log-115_118_wBBHpW.html
http://vaglog.com/log-003_020_3r5oV0.html

Jakieś sugestie rady? Może ma ktoś opis grup w BEXie z ich wartościami albo rady na co zwracać uwagę podczas analizy logów? :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej grupy nie logowałem, moi mówili że potrzebują 33 grupy ;) to wieczorkiem mogę zrobić, bo akutalnie loguje jak widać 002-031 | 003-020 | 115-118 czyli logować 002-033 zamiast 031?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Krzysieqq napisał:

czyli logować 002-033 zamiast 031?

tak

tzn przed programem czy już po?

 

 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Klawisz-84 napisał:

To daj 002-033 ;)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 

A jest sens i można logować 3 grupy na raz ? np 002 031 033 ? Bo cały czas spotykam się z logowaniem jednej lub dwóch grup

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Krzysieqq napisał:

A jest sens i można logować 3 grupy na raz ? np 002 031 033 ? Bo cały czas spotykam się z logowaniem jednej lub dwóch grup

Im więcej grup tym słabsze próbkowanie. Rób po dwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Krzysieqq napisał:

A jest sens i można logować 3 grupy na raz ?

Czasem jest to zależy osiągnąć ale zazwyczaj 2 wystarcza. Jak pisali wyżej zwiększasz wten sposób czas miedzy odczytami i mogą być one mało czytelne.

Trzeba ten log dorobić. Generalnie już wcześniej miałeś spalanie stukowe i jakąś nieszczelność bądź problem z paliwem. Teraz stukowe się na pewno powiększyło (może to być układ zapłonowy, kiepski program lub nawet uboga mieszanka) i pewnie jest gorzej z nieszczelnością/paliwem (czego konsekwencją będzie uboga mieszanka, do potwierdzenia potrzebny log). 
Czy to był tylko chip czy zmieniałeś coś? np. wtryski? bo wydaje mi się dziwny ten program jak na tylko chipa (ale znawcą tematu nie jestem).

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie w samochodzie jest DP, wtryski 440, świece i program. Dzisiaj wieczorem koło 22 postaram się porobić logi, Logi będę robić grup 3-20, 2-31, 2-33, 115-118, którąś pominąłem któraś jeszcze potrzebna? Paliwko które teraz zalałem to VP 95+ z shella wrzuciłem tylko 10 litrów także jutro max pojutrze będę znów tankował może teraz na orlenie coś zaleje bo chce mieć pogląd na to jak duży wpływ ma paliwko na to jak idzie. Dodam też że przepływka była czyszczona, czy potrzebne są też jakieś inne logi bądź coś jeszcze mogę sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy 002, 033: http://vaglog.com/log-002_033_TC1O1O.html
Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_c3GriAd.html
Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_R8752.html
Grupy 002, 031: http://vaglog.com/log-002_031_Xaz7HC.html
 

Jeżeli są dwa wpisy to te wyżej są z wczoraj a te niżej z dzisiaj. Martwi mnie te stukanie da się coś z tym zrobić ? Może coś jeszcze dolega ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego ze na serii bylo w miare ok, delikatne cofanie bylo, po za tym ok. Teraz tak po programie, cofanie spore nie wiem po co taki zaplon ustawiac jak silnik go nie przyjmuje, druga rzecz to przeladowanie na 1.5 bar przy 3 tys to czemu ma sluzyc? Zakladam ze na serii nie przeladowywalo to po programie tez nie powinno. No i trzeci temat afr, jak dla mnie tak ustawiony afr nie jest zbyt bezpieczny dla tego silnika i egt moze niebezpiecznie rosnac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon podobno nie ruszany i bex w serii ma duży z tego co mówił. Co do przeładowania nie wiem dlaczego tak jest i czemu to służy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...