Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Avf Gtb2056v


Pudlik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym się pochwalić moim wykresem.

Model Auta : Audi A4 B6
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF
Modyfikacje silnika : 
- Turbosprężarka GTB2056 by Fiodor
- Pompowtryskiwacze HF50 by Cobreti
- FMIC
- MAP 4 bary
- EGR, MAF out
- Sprzegło BRD
Chiptuning  by Jarol 

19055819_1895031177418380_5515572680242243362_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładny wynik :-) Moment rozłożony płasko , 400Nm przy 2000 obr , tylko pogratulować modów ;-) 

Edytowane przez danielstol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś więcej się da z tego setupu wyciągnąć? Znaczy ograniczeniem było turbo czy wtryski? Bo mam tą samą turbinę i zastanawiam się teraz nad wtryskami jakie zapodać, bo na al-kach wyszło 214/400 :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.11.2017 o 11:18, szafa napisał:

Coś więcej się da z tego setupu wyciągnąć? Znaczy ograniczeniem było turbo czy wtryski? Bo mam tą samą turbinę i zastanawiam się teraz nad wtryskami jakie zapodać, bo na al-kach wyszło 214/400 :/

Mysle ze ten wynik z pierwszego postu to bezpieczna granica zarowno dla turbo jak i dla wtryskow, na HF50-tkach duzo wiecej nie ugrasz niż kolega tutaj.

Na Twoim miejscu bedac teraz na seryjnych AL'kach, nie majac w planach zmieniac Turbo na inne wrzucil bym 80-tki (zeby sie nie meczyly zbytnio)

Tutaj troche danych o wydajnosci wtrysków:

Firad +50% - 260bhp

Firad +80% - 300bhp

Firad +100% - 315bhp

Firad +120% - 330bhp

Firad +160% - 350+bhp

To orientacyjne dane z darkside development.

 

image.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, wlasnie tak myslalem zeby zapodac 80-tki ale chcialem jeszcze potwierdzenia ;) wkrotce pochwale sie wynikami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede zmieniać turbo na gtb2060vklr jak by ktos chcial to moje moge sprzedac za 1400zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pozniejszym czasie tez moje hf50% beda na sprzedazż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Pudlik napisał:

Bede zmieniać turbo na gtb2060vklr jak by ktos chcial to moje moge sprzedac za 1400zł

JAk tak grubo to moze od razu 2260vklr, a co do wtryskow, sprwadz najpierw Diesiel Servis Nadarzyn maja jakas nowa metode ze na seryjnych AL'kach robia po 260-270 to i moze z 50-tek by zrobili cos do 300 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce 2260vklr lepsza była by już gtd2060vz nad którą też myśle.

ale dzięki za sugestie co do wtrysków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2018‎-‎02‎-‎28 o 11:08, Pudlik napisał:

nie chce 2260vklr lepsza była by już gtd2060vz nad którą też myśle.

ale dzięki za sugestie co do wtrysków

GTB2260vkrl to juz stare turbo, GTB2060vkrl z wirnikiem billet ma podobna wydajność i dużo lepszy dół i reakcje.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz mi kolego jak sprzęgło, seryjne brd i nie ma problemu ze drżeniem przy obciążeniu ?

Zrobiłem a6 c5 allroad na silniku 1.9 AHH 90KM z seryjną pompą 11, wtryski 230, turbo duże nie pamiętam oznaczenia ale z 3.5 litrowego mercedesa na ceramicznych łożyskach (jakby było potrzebne oznaczenie to skołuję bo chłopak co mi robił program ma takie samo w alfie), duży intercooler, sprzęgło jednomas do niego dorobiony docisk od 2.5 tdi 180KM, tarcza nabita keflarem

nie zakładałem dwumasy bo obawiałem się właśnie tego drżenia 

napisz czy u ciebie jest ok bo widzę że też masz quattro, jeśli tak to będę musiał zmienić bo u mnie jest denerwujące drżenie poniżej 2000 obrotów

poniżej wykres

wykres.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moment obrotowy mógłby być większy ale jest obawa że korby nie wytrzymają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z Merca 3.5 na kulkach to pewnie GTB2060VKLR takie jak wkładałem u mnie .

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkiem możliwe, u ciebie też tak pięknie wstaje z dołu?

i jakie masz sprzęgło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...