Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BUL podciśnienie przy bagnecie i pod korkiem oleju


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów, mam problem taki jak w temacie - po wyciągnięciu bagnetu lub odkręceniu korka słychać szum zasysanego powietrza, silnik jednocześnie zaczyna nierówno pracować. Poczytałem troche wychodzi ze wszystkiemu winna jest odma, ale czy jest cos jeszcze na co powinienem zwrócić uwagę ? Auto świeżo kupione w przyszłym tygodniu idzie na pełen serwis rozrząd, układ hamulcowy, oleje, miska + smok pompy oleju itp... dzięki z góry za Pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt odmy około 200 zł. Jeżeli puszcza już , to też będziesz miał spadek mocy na silniku. zrobić zmienić i będzie okej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, rozumem ze innych przyczyn takiej sytuacji nie ma? Wśród najczęściej spotykanych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie powinno być innej przyczyny. Czy kupiłeś tą błękitna od kolegii z forum? :)

Edytowane przez Audi sline
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, teraz silnik out przegląd, serwis wszystkiego co potrzeba, dopieszczanie karoserii, uzupełnianie wyposażenia i jakies Japan Racing trzeba założyć bo te 20' to porażka, małemu smoczek wypada na studzienkach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 20" na polskich drogach to nie jest dobry pomysł 18" w zupełności wystarczają,a co do odmy to nawet po wymianie i tak będzie zasysało z tym,że będzie mniej silnikiem rzucać,(wiem że pewnie pojawi się komentarz w stylu nie powinno nic zasysać,bo u mnie tego nie ma i pewnie masz silnik w złym stanie lub padnięte pierścienie). Nie wiem czy to jakiś fenomen jest jak u kogoś nie ma tego zasysania,ale ile widziałem już tych TFSI w B7 to praktycznie w każdym to był ten efekt zasysania w większym lub mniejszym stopniu,ale jest.Dodam jeszcze,że auta miały różne przebiegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem tez czytałem to norma tak jak z braniem oleju, ten silnik z tego co sie dowiedziałem tak po prostu ma, dlatego nie mam zamiaru wyprowadzać tego na prostą, bo ktos tu z forum robił nawet pierścienie, szlifował kominy w głowicy i dalej ssie. Auto ma 114 tys przebiegu potwierdzonego w ASO, cały czas serwisowane w Audi wiec raczej jestem spokojny. Felgi sa na sprzedaż, ale nie wiem czy tu ogłaszać, wrzucę na olx, założę na chwile 17 z Allroad zimówki i poszukam ładnych 18. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno lekko korek zassysac tok ma być przeczytałem o tym na niemieckim forum inaczej jak w 1.8t 

 

Edytowane przez jarek920
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...