Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Dławienie się przy przyspieszaniu


patrykfigo

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam taki problem z moim autem, ze podczas przyspieszania w okolicach 3 tys obrotów auto przydławia sie na sekunde, jest to bardzo słabo odczuwalne ale czuć. przydławia sie na sekunde i znowu przyspiesza i dzieje sie tak z trzy razy miedzy 3 a 4 tys obrotów. najbardziej czuc to na 5 biegu gdzie przyspieszenie jest najmniejsze, zauwazyłem tez ze turbina za pozno wstaje, tak ok, 2,3-2,5 tys obrotow, co to moze być, nie mam mozliwosci zrobienia jakichkolwiek logow :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczne objawy w AWX i winny był przepływomierz. Jak masz możliwość to spróbuj sobie podmienić od sprawnego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam się, miałem to samo tylko że z dolnych obrotów, ponad 2,2k już było dobrze a do 2,2 się przydławiał.
Problemem była przepływka pomimo jej poprawnych wskazań  =) 

Edytowane przez Ralen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą podpiąłem przepływie z golfa iv arl i objawy są takie same, dławi tak od 3 tys obrotów co chwilę po 1 sek , więc nie jest to przeplywka. Co to jeszcze może być? Na prawdę ciężko mi zrobić jakiekolwiek logi. Zauważyłem też że ten czujnik (ciśnienia doładowania? ten który wchodzi w dolot) był strasznie za olejny po kupnie auta , to też może być przyczyną? albo czy powietrze może gdzieś uciekać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez logów ciężko coś zdiagnozować, kup sobie kabel i zrób logi, koszt niewielki a na pewno jeszcze się przyda.   

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy stwierdził ze powodem dławienia moze być 'króciec', ten który idzie pod za egr i wchodzi w słupek (nwm czy jest jakis inny króciec, pierwszy raz slysze raz slysze cos takiego). Rzeczywiscie ta czesc jest bardzo luzna, rusza sie na kazda strone i powiedzial mi ze to moze byc powodem dławienia. 

Chcialem was zapytac jak to dokładnie sie nazywa (jakis nr) bo nwm co dokładnie kupic, albo napiszcie mi jakies mozliwe sposoby naprawy tego. dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

27 minut temu, patrykfigo napisał:

Znajomy stwierdził ze powodem dławienia moze być 'króciec', ten który idzie pod za egr i wchodzi w słupek (nwm czy jest jakis inny króciec, pierwszy raz slysze raz slysze cos takiego). Rzeczywiscie ta czesc jest bardzo luzna, rusza sie na kazda strone i powiedzial mi ze to moze byc powodem dławienia. 

Chcialem was zapytac jak to dokładnie sie nazywa (jakis nr) bo nwm co dokładnie kupic, albo napiszcie mi jakies mozliwe sposoby naprawy tego. dzieki.

Bądź tu chłopie jasnowidzem :naughty:

Rozwalają mnie zapytania takich dyletantów , co to zielonego pojęcia nie mają o czym piszą ,  nawet sami nie wiedzą jak wygląda to o co chcą zapytać.

I nie włożą nawet ździebko własnej inwencji by chociaż samemu dojść co i gdzie się rusza , a jak już na prawdę nie są w stanie tego ustalić, to chociażby zamieścić zdjęcie z elementem który jest prawdopodobnie odpowiedzialny za problem :decayed:

Zastanawiam się po co Koledze odpowiedź ( prawdopodobnie luźny jest króciec pompy  Vacum w pompie tandemowej  :P ),  lepiej  by z takim podejściem się do niczego nie dotykać bo tylko gorzej popsuć można :) .

Daj zarobić mechanikowi :hi:

A co do sposobów naprawy to na forum jest zatrzęsienie tematów, trzeba tylko troszkę poszukać ...

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vacu może być przyczyną takiego zachowania, ja miałem podobnie trzeba było spokojnie przyśpieszać wtedy było ok jak depnąłem to auto łapało muła i tu z pomocą przyszła używna pompa vacu z końcówką N, do tego nowy wężyk ten co jest pod nią i uszczelka i sprawa załatwiona, chodzi do dziś .

Tak że radzę Ci kolego zajrzyj do tej pompy, jest ona od strony grodzi przykręcona do głowicy, sprawdź króciec czy nie lata na boki i czy sama pompa się nie poci jeżeli coś zobaczysz z tych rzeczy to zmień ją sobie , nie wiele to kosztuje bo pewnie cały kpl pompa + uszczelka to jakieś 150 zł.

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...