Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BFB 193HP 4900rpm-Max Problem, pomocy


Adamoo17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Autko juz po programie na 191hp. Dołożyłem (silnik jak w tytule) nowe graty- Fmic, downpipe, wtryski 370cc. Zadowolony pojechalem na program zeby uzyskac pare koni wiecej... no i lipa okazalo sie ze 4900rpm i koniec, góra klęka, poniżej załaczam wykres. paliwo trzyma w pelnym zakresie 4 bary wiec nie o to chodzi. Tuner rozklada rece podejrzewa napinacz zmiennych faz rozrządu... Miał ktoś podobny problem? albo kojazy co moze byc problemem? Pozdrawiam20170630_175517.jpg

                                                                                                     

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuner umiał zrobić jakąś podstawową diagnostyke vagiem? czy tylko zajmuję się wgrywaniem softów? Jak nie umie proponuje od tego zacząć czyli logi dynamiczne po skasoiwaniu błędów, kanały 002+033, 003+020, 115+118.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Tuner rozkłada ręce " kurde, czytam i nie wierze.

To ja, amator kwaśnych jabłek umiem zrobić logi i już je w miarę czytam co i jak a tuner nie umie?

Weź tam nie jedź do niego już :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh:) domyslalem sie ze beda takie odpowiedzi nie wiem czy robil logi cos robil napewno w nastepnym tygodniu ogarne kabel i postaram sie zapodac logi. Tuner coś tam ogarnia z tego co slyszalem i widzialem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu nie chce mu się w takie rzeczy bawić. Lepiej wgrać nowy soft, zapodać wykres i sciągnąć kasę. Podstawowa diagnostyka mu się kłania albo jest mu obca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu nie chce mu się w takie rzeczy bawić. Lepiej wgrać nowy soft, zapodać wykres i sciągnąć kasę. Podstawowa diagnostyka mu się kłania albo jest mu obca.
 

nie koniecznie 4 dni grzebal kombinowal i nie wzial za softa kasy bo nie podniosl mocy

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Adamoo17 napisał:


nie koniecznie 4 dni grzebal kombinowal i nie wzial za softa kasy bo nie podniosl mocy
 

Akurat nie mówiłem o Tobie że zerwał kasę z Ciebie. :) Ale mimo wszysko jeżeli pracował przy nim tak jak mówisz 4 dni to jako tuner powinien już po takim czasie cokolwiek wiedzieć. Logi Cie w tym przypadku nie ominą jeżeli nie zostały one wykonane z jego strony.

Przy okazji zrób 091+093 aby ocenić faktycznie ten rozrząd.

Pzdr.

Edytowane przez kaman5151
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat nie mówiłem o Tobie że zerwał kasę z Ciebie. [emoji4] Ale mimo wszysko jeżeli pracował przy nim tak jak mówisz 4 dni to jako tuner powinien już po takim czasie cokolwiek wiedzieć. Logi Cie w tym przypadku nie ominą jeżeli nie zostały one wykonane z jego strony.
Pzdr.

wlasnie siedze w aucie i sie ucze robic logi niestety juz po drinku wiec statyczne dzisiaj tylko podpowirsz jakie grupy statycznych mozna porobic? czy nic nie wniosa do tematu?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 minutę temu, Adamoo17 napisał:


wlasnie siedze w aucie i sie ucze robic logi niestety juz po drinku wiec statyczne dzisiaj tylko podpowirsz jakie grupy statycznych mozna porobic? czy nic nie wniosa do tematu?
 

statyczne chyba nie mają sensu skoro dzieje się to dopiero przy 5 tyś obrotów.

Rób dynamiczne jak kolega wyżej opisał czyli:

002+033

115+118

003+020

091+093

Pełno tutoriali na YT a programik można tutaj na forum pobrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
statyczne chyba nie mają sensu skoro dzieje się to dopiero przy 5 tyś obrotów.
Rób dynamiczne jak kolega wyżej opisał czyli:
002+033
115+118
003+020
091+093
Pełno tutoriali na YT a programik można tutaj na forum pobrać.

ok wlasnie sie naumialem robic logi niestety statyczne bo nie pojezdze po drinku ale jutro rano robie dynamiczne i wstawiam. takze do jutra pozdro

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok logi porobiłem na trzecim biegu tak nie przerywa jak na drugim wiec zrobilem na 2 i na 3. wywaliło mi pare razy checkengine missfire raz na 1 raz na 2 raz na 4 raz na 3 cylindrze. cewki maja miesiac beru a swiece z 10tys km. ponizej linki z logami pozdro.

3 bieg

http://vaglog.com/log-002_033_ewf68h.html

http://vaglog.com/log-003_020_yG1GfZ.html

http://vaglog.com/log-091_093_rT8Rp84.html

http://vaglog.com/log-115_118_9p6D2.html

2 bieg

  http://vaglog.com/log-002_033_069d01.html

http://vaglog.com/log-003_020_sZCojy7.html

http://vaglog.com/log-091_093_9T3Sr.html

http://vaglog.com/log-115_118_71X14z2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot masz szczelny, na jakim paliwie robisz logi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot masz szczelny, na jakim paliwie robisz logi?

czy szczelny reki nie dam oddciac. paluwo 98

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz mieć ogarniete jedź do CS. Mi robili program w BB, na hamownii pokazało 210 PS poszukali od razu znaleźli usterkę- nieszczelna odma. Mięli część na miejscu wymienieli i od razu 232 po programie 260. Panowie naprawdę ogarniają temat. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś przepływka mało mierzy jak na takie doładowanie główny problem to masz z paliwem od 4400 albo ciśnienie paliwa wtedy spada albo tuner coś namotał z kalibracją przepływki i na górze doładowanie skacze n75 może brudny i sie zacina. Na początek zrób porządek z paliwem od tego cofa zapłon i doładowanie może obcinać, Najlepiej wgrać soft serie i zobaczyć jak logi wtedy. Jak tuner tego nie ogarnia to go zmień na innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dvke podmien eventualnie podłacz pod kolektor, sprawdz szczelnosc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dvke podmien eventualnie podłacz pod kolektor, sprawdz szczelnosc 

urlop.... za 2 tyg wracam i bede dzialac. pozdro

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wyskoczyl nowy bład co dziwne vag go nie wykryl a jakis program od lpg zalaczam zdjecie moze to cos wyjasni?de731699793594987c548f6010a7d255.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozciągnięty łańcuszek rozrządu lub czujnik wałka zepsuty a;e one mało kiedy sie psują daj kody z waga powinien wszystkie wykrywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozciągnięty łańcuszek rozrządu lub czujnik wałka zepsuty a;e one mało kiedy sie psują daj kody z waga powinien wszystkie wykrywać

no wlasnie z vaga nic nie pokazuje mam wersje 3.11 moze dlatego

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...