Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd na wszystkich cewkach.


bongo1994

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tu nowy i sorki za założenie tematu lecz nic nie znalazłem konkretnego na ten temat. 

A więc tak od pewnego czasu jestem posiadaczem a4 b5 1.8t  ANB( prawie fullopcja ?) jedak poprzedni właściciel bardzo o to autko nie dbał, po wizycie u mechanika zostawilem  2k w sam silnik lecz nie zginął mankament jakim jest BŁĄD NA CZTERECH CEWKACH A silnik chodzi jak by miał wszystkie dobre. (Kupiłem orginalne 4 używki i to samo) 

Może mi ktoś z tym pomóc i czy miał ktoś coś podobnego ???? Z góry dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest za błąd ? Może coś starego. Podepnij się pod kompa, usun błedy, przejedź się i podaj wszystkie które się pojawiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak. wystarczyło odpalić i znowu pojawiły się błędy. ...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie kody błędów ???

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj te kody bo jeśli masz błąd na wszystkich cewkach nie masz błędu a 4 osobne błędy.

Gdybać nie będę, ale pewnie wypadanie zapłonów. Jeśli tak to powody są różne. Od modułu zapłonowego, poprzez przewody po uszkodzenie ecu. Nie ma jednej przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy to SAI, szukaj mojego tematu to ogarniesz. A pozostałe to jak mówiłem, 4 błędy. Co jest nie tak? Już wcześniej wypisałem.

 

17841/P1433/005171 - Secondary Air Pump Relay (J299): Open Circuit

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

  • Fuse(s) faulty
  • Wiring and/or Connector(s) from/to Secondary Air Pump Relay (J299) faulty
  • Secondary Air Pump Relay (J299) faulty

Possible Solutions

  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Secondary Air Pump Relay (J299)
  • Check/Replace Secondary Air Pump Relay (J299)

 

17763/P1355 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

17766/P1358 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit

17769/P1361 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit

17772/P1364 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
  • Misfire
  • No Spark

 

Possible Causes

  • Faulty Ignition coil(s) with output stage
  • Fuse(s) faulty
  • Wiring and/or Connector(s) from coil(s) to ECM faulty

 

Possible Solutions

  • Check/Replace Coil(s)
  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring and/or Connector(s)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli da radę coś z tym zrobić ? Bo nie bardzo rozumie co tu wpisałeś :( ssory 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jal nie znasz angielskiego to powpisuj to do tlumacza google to w miare Ci to przelozy na Pl.

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj do poważnego elektromechanika. Szkoda Twoich wysiłków i naszych nerwów.

 

 

17841 / P1433 / 005171 - przekaźnik pompy powietrza wtórnego (J299): obwód otwarty

Możliwe symptomy:

* Kontrolka MIL świeci się


Możliwe przyczyny:

* Bezpieczniki są uszkodzone
* Okablowanie i / lub złącza z / do wtórnego przekaźnika pompy powietrza (J299) są uszkodzone
* przekaźnik pompy powietrza wtórnego (J299) jest uszkodzony

Możliwe rozwiązania:

* Sprawdź bezpieczniki
* Sprawdź okablowanie i / lub złącza z / do wtórnego przekaźnika pompy (J299)
* Sprawdzić / Wymienić przekaźnik pompy powietrza (J299)
 

17763 / P1355 - Cylinder 1 Obieg zapłonu: otwarty obieg

17766 / P1358 - Cylinder 2 Układ zapłonu: otwarty obieg

17769 / P1361 - Cylinder 3 Obieg zapłonu: otwarty obieg

17772 / P1364 - Cylinder 4 Układ zapłonu: otwarty obieg

 

Możliwe symptomy:

* Kontrolka MIL świeci się
* wypadanie zapłonów
* brak iskry

Możliwe przyczyny:

* Uszkodzone Cewki zapłonu z modułem zapłonu
* Bezpieczniki są uszkodzone
* Okablowanie i / lub złącza z cewki (ów) do uszkodzonego modułu ECM
 

Możliwe rozwiązania:

* Sprawdzić / Wymienić cewkę
* Sprawdź bezpieczniki
* Sprawdź okablowanie i / lub złącza (y)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) postaram się sam coś tu podzialac, ale powoli muszę zbierać kase na mechanika. Znacie może jakiegoś dobrego w okolicy Zwolenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jesteś w stanie sprawdzić sam, ale nie wskażę ci linka do manuala bo jest po angielsku.

Jeśli nie ogarniasz kilku linijek angielskiego na poziomie przedszkolaka to co dopiero kilka kartek instrukcji sprawdzenia cewek, modułu czy połączenia z ecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może google tłumacz to ogarnie ? pozatym szukam tu pomocy A nie szkoły jenzyka angielskiego

Edytowane przez bongo1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie przerywa delikatnie na gazie mechanik mówi że to wina wstryskiwaczy:20170702_115222.jpg20170702_115230.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bongo1994 napisał:

... pomocy A nie szkoły jenzyka angielskiego

Szkołę języka polskiego też mógłbyś zahaczyć. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię że nie ? ale nie o tym teraz mowa chce rozwiązać problemy z moją b5.

 

Edytowane przez bongo1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...