Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVJ PO PROGRAMIE


przemu6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Prosiłbym, o sprawdzenie logów. Martwi mnie późne wstawanie oraz przeładowanie turbiny i niskie wskazania przepływomierza jak na 202KM.

Logi robione na szybko, jutro poprawię. Z góry dzięki. Logi na LPG.

 

http://vaglog.pl/log-002_003_020_9MEvZ.html

http://vaglog.pl/log-115_118_011_12imfp.html

 

Dzisiejsze logi. Pierwsze na pb98, drugie na lpg:

http://vaglog.pl/log-002_020_e5NBLx.html

http://vaglog.pl/log-115_118_Rj0i7.html

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś zerknąć na logi i się wypowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka mierzy ok, czasy wtrysków i na PB i na LPG okej, stuków brak, turbo ciut późno wstaje ale nie ma tragedii. Możesz spokojnie jeździć i się nie martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te 202KM to były czymś potwierdzone? Nie dałeś grupy 033.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zwonko napisał:

A te 202KM to były czymś potwierdzone? Nie dałeś grupy 033.

Był hamowany przed i po programie, mam wykres. Zaraz wstawię.

Co do turbo to zastanawia mnie, dlaczego tak późno wstaje ,a później przeładowuje?

Program robił człowiek który się na tym dobrze zna, więc nie wiem co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, przemu6 napisał:

Był hamowany przed i po programie, mam wykres. Zaraz wstawię.

Co do turbo to zastanawia mnie, dlaczego tak późno wstaje ,a później przeładowuje?

Program robił człowiek który się na tym dobrze zna, więc nie wiem co jest nie tak.

Byl tylko program czy jakies inne modyfikacje tez?

Bo z avj 202koni z samego czipa nie zrobisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, WYSKUN napisał:

Byl tylko program czy jakies inne modyfikacje tez?

Bo z avj 202koni z samego czipa nie zrobisz

Wtryski BAM, wstawiony DP, dołożony drugi intercooler z 2,5tdi, wyłączona druga sonda i pompa SAI. Reszta seria.

 

Tutaj wykres:

https://zapodaj.net/071a3ecec7302.jpg.html

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba zrobić 002+033 żeby ocenić czy przepływka dobrze mierzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym przeładowaniem na początku jest ok, turbo wstaje raczej normalnie, wiadomo wstawanie turbo zależy od stanu samej turbiny i reszty osprzętu, zajmij się znalezieniem przyczyny tego przeładowania jeśli zaraz po programie było ok.  Czyli najlepiej sprawdzić szczelność dolotu, szczególnie okolice zaworu n75, jesli nic nie znajdziesz sam n75 do podmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność już sprawdzałem i jest git. No właśnie przed programem też delikatnie przeładowywało, ale teraz już sporo. Auto tak jeździło zaraz po programie, ale nie miałem czasu zrobić logów i dopiero teraz się udało.

Czy takie przeładowanie jest szkodliwe?

Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić czy n75 jest sprawny? Nie mam jak podmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tak od początku przeładowywało to by było chyba  widać na wykresie a nie widać więc nie wiadomo o co chodzi, n75 ciężko ocenić, możesz zrobić loga 118 z odpiętą wtyczką od n75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07/07/2017 o 17:24, Łukasz13 napisał:

Gdyby tak od początku przeładowywało to by było chyba  widać na wykresie a nie widać więc nie wiadomo o co chodzi, n75 ciężko ocenić, możesz zrobić loga 118 z odpiętą wtyczką od n75.

Dzięki. Jak tylko odebrałem auto to tak jechało, a dlaczego nie widać tego na wykresie nie mam pojęcia. Jutro wrzucę loga. Jak nic nie będzie jasne to skontaktuje się z człowiekiem który zrobił program.

 

Obiecany log:

http://vaglog.pl/log-118_E6Wp7Bq.html

Łukasz, a czy można jeździć z takim przeładowaniem? Według mnie n75 jest sprawny, ale czekam na Twoją opinię.

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log z odpietą wtyczką jest w porządku, proponuje podmienić n75, jak nie będzie poprawy pozostaje poprawić program albo tak jeżdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 do wymiany, pewnie się zakleił od syfu, czyszczenie nic nie da takim zwykłym sposobem, albo go rozebrać i wyczyścić, albo nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie chce zakładać nowego tematu, a problem jest następujący. Turbo wstaje ładnie, przepływka również w porządku, ale do rzeczy. Auto zrobiło się lekko mułowate, nie jedzie tak jak zaraz po chipie. Sprawdziłem szczelność i jest ok. Został wymieniony zawór DV, stary puszczał ciśnienie. Wymieniony czujnik g83. Został również wymieniony tłumik środkowy na przelotowy, co przełożyło się na wcześniejsze wstawanie turbiny. Zastanawiają mnie korekty sondy na LPG (-15%), zbyt bogato? oraz dużo za mały wynik kanału 120, który pokazał tylko 258Nm... a powinien mieć około 304Nm. Wcześniej na serii kanał 120 pokazywał wartość , zbliżoną do tego co wykazała hamownia.

Co może być nie tak?

Logi w załącznikach. Log 115 i 118 aktualne te na samym końcu, ostatni na LPG, a przedostatni na PB, nie wiem dlaczego wszystko zapisało się w jednym pliku.

LOG-01-115-118-xxx.CSV

Poniżej logi na PB, aktualny log na samym dole:

LOG-01-002-020-xxx.CSV

Reszta logów na LPG:

LOG-01-120-xxx-xxx.CSV

LOG-01-002-011-xxx.CSV

LOG-01-033-011-xxx.CSV

Na dniach wrzucę logi 120,033 na PB.

Edytowane przez przemu6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazań kanału 120 nie ma co brać na poważnie, logi na pb są ok, na lpg jest za bogato trzeba poprawić regulacje lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Wskazań kanału 120 nie ma co brać na poważnie, logi na pb są ok, na lpg jest za bogato trzeba poprawić regulacje lpg.

Ok. Dzięki za szybką odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Mam problem z przeładowaniem, sprawdzałem szczelność i jest w prządku, zawór n75 też niby cyka(otwiera się i zamyka jak powinien). Prosił bym o rady. Niżej załączam logi, aktualny ten na samym dole.Z góry dzięki

 

LOG-01-002-115-118.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wadliwy okazał się zaworek n75. Po jego wymianie poprawiło się, lecz teraz nie doładowuje. Szczelność sprawdzona do 1,2bara i nic nie było widać, żeby gdziekolwiek uciekało powietrze. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podpowiedział co jeszcze można sprawdzić.

Jeszcze podsuwa mi się myśl,że gruszka została wyregulowana pod stary zaworek n75, który się przycinał i teraz trzeba by ją znów wyregulować.

Czekam na odpowiedź kogoś mądrzejszego, a poniżej zamieszczam logi.

http://vaglogi.pl/log-002_115_118_dhdbLk3.html

(Dwa ostatnie aktualne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ta seryjna turbinka nie wyrabia, bo taka została ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...