Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skręcona kierownica


Minerseth

Rekomendowane odpowiedzi

WitaM. Małymi krokami moje audi dochodzi do perfekcji a kolejna irytujące mnie sprawa to ściąganie auta.. kierownica jeśli jadę prosto jest skrecona około 3 cm w dół.  Jeśli puszczę kierownicę auto powoli i coraz mocniej skręca a prawo.

Geometria kół zrobiona.

Zbieżność ustawiona.

Nowe opony tzn już roczne.

Alufelgi proste 

Alufelgi wyważone 

 

Może coś z układem nie tak ? 

Może był dzwon 

Jak działać? Od czego zacząć. 

Macie jakieś pomysły?

Jutro ruszam w trasę więc też opiszę wam dokładnie. 

Ale jeżdżę już tak rok czasu ponad i kierownica żeby auto jechało prosto musi być skrecona w lewo jakieś 3 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli opony są równo zużyte,  hamulce po prawej stronie nie blokują się a auto po puszczeniu kierownicy na płaskiej , nie pochylonej w prawo jezdni skręca samo , to jest coś nie tak z geometrią zawieszenia , trzeba postawić auto na przyrząd i wszystkie kąty i ustawienia dokładnie  posprawdzać .:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było robione 150zl kosztowało wrzuciłem na forum zdjęcie i wiem że ktoś się czepiał zbieżności że nie jest idealnie ustawiona a inni mówili że to minimalne odchyłki.  Jak znajdę papier podrzucę.  Fotkę.  

A jest możliwe że coś z przekładnia?

Bo czasem po długiej trasie słychać takie tarcie w kierownicy jak parkuje. Ale takie minimalne i nie zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...