Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeguby A4 B6/B7


Lukaszxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Podpowie mi może ktos czy przegub wewnętrzny SKF VKJA 8509 podejdzie do polosi o numerze 8E0407271BK. Pacjent A4 B7 2.0 TDI BPW MULTITRONIC 2006r. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej Twojej półosi ma iść przegub o nr 8E0498103C znajdź sobie wymiary, ilość zębów i będziesz wiedział ;) Ale wygląda, że to samo 34 zęby, średnica 124mm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer oryginału znałem, ale pomyślałem, że może już ktoś już przerabiał podobny temat i może potwierdzić, że taki przegub pasuje. Zostaje mi rozebranie przegubu i pomierzenie go.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2018 o 18:14, misiek95 napisał:

Polecam produkty firmy SKF. Wkładałem ostatnio dwie nowe połośki SKF'a do S4 B6. Jakoś wykonania naprawde górna półka. luzów na przegubach ZERO- w odróżnieniu od tego co tam ktoś wcześniej pisał nt. nowych wewnętrznych.

Nie chcę Cię martwić, ale montowałem całą półoś SKF do ASN. Niestety, nie są 1:1 do oryginału.  Jak posypie Ci się osłona lub przegub zewnętrzny to zamienniki pod Vin oryginału nie pasuje do tej półosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam przegubów wewnętrznych do ASN Tiptronic Quattro. Ktoś spotkał się z zamiennikami ? W hurtowniach brak, a cała półoś SKF jest jednorazowa tak jak pisałem wyżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ETKI mi wychodzi, że do automatu z quatro i ASN idzie 4E0498103, czyli  SKF VKJA 8509...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, kamil-vag napisał:

Z ETKI mi wychodzi, że do automatu z quatro i ASN idzie 4E0498103, czyli  SKF VKJA 8509...

Przeglądam temat i rozumiem, że to te same co idą do AVF ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że tak. To samo jest. 

Na allegro można znaleźć SKF 

Edytowane przez luki19862121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W ostatnim czasie zacząłem odczuwać wibracje na przyspieszeniu na 4,5,6 biegu były to impulsywne wibracje sekunda wibracji sekunda ciszy. Im więcej km tym te wibracje nasilają się bardziej i są już odczuwalne przy stałych obrotach jak auto np postoi przez noc to wszystko znów zaczyna się od tych wibracji tylko na przyspieszeniu. Przenoszą sie one głównie na drążek, pedały i kierownice. Pacjent audi a4 b7 1.8 t quattro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą być, ale nie muszą przeguby. Na kanał, pod auto i wybadać czy są odczuwalne luzy na półosi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2017 o 17:35, Lukaszxxx napisał:

Firma SkF robi juz teraz przeguby wewnetrzne, ostatnio zmienialem u siebie, do montazu.. odkrecasz śrubę centralna przegubu zewnętrznego, odkrecasz 6 srub od skrzyni i wyciagasz cala półoś, na stole wyciagasz przegub i zakladasz nowy..

Ja też wymieniłem przeguby wewnętrzne na nowe skf. Drgania są takie same jak były A luzy w nowych są większe jak w starych . Podczas wymiany zauważyłem że ta flansza jak to mówią do której przykreca się przegub  wewnętrzny  ma luz z 10 mm z obu stron i słychać taki stuk. Podczas przyspieszania lub gwałtownego puszczenie gazu  A nawet przy skręcie niekiedy słyszę właśnie taki metaliczny stuk . Czy ktoś to naprawial lub wie jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, piwoszek28 napisał:

Podczas przyspieszania lub gwałtownego puszczenie gazu  A nawet przy skręcie niekiedy słyszę właśnie taki metaliczny stuk .

To bardziej do obadania poducha skrzyni albo odbój na pasie przednim... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kamil-vag napisał:

Mogą być, ale nie muszą przeguby. Na kanał, pod auto i wybadać czy są odczuwalne luzy na półosi...

Zaczęło być to odczuwalne po programie na 250 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do BFB w Q masz 8E0498103B, wklep sobie ten nr na tej stronie, bo raczej nigdzie indziej tych się nie dostanie: https://www.przeguby.pl/szukaj/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z przeglubem wewnetrznym stary sie rozsypal, wsadzilem skf-a. Po przejechaniu niecalych 100km. Rozsypal sie. Gdzie moze byc przyczyna? Dodalem gazu na prostych kolach, przy przyspieszaniu. A4 b6 1.8t bfb 163 konie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że coraz więcej negatywnych opini o SKF. Teraz mam dylemat co brać za przegub SKF, GSP czy LPR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...