Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana pompy paliwa 1.8T FWD - fotostory


tom5151

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, lbialczak napisał:

Witam kolego A skąd dostać zaślepke na ten krociec który jest niepotrzebny ?

Cześć. Ja użyłem zwykłej śrubki którą wkręciłem w pusty króciec :) działa już tak rok i jest OK :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, tom5151 napisał:

Cześć. Ja użyłem zwykłej śrubki którą wkręciłem w pusty króciec :) działa już tak rok i jest OK :) 

Dzięki za odpowiedź. A mam jeszcze jedno pytanie bo ja wymieniłem pompę znaczy sam wkład i zatankowałem do pełna i wskazówka paliwa pokazuje cały czas Max A zasięg mi pokazuje np . 1030 i jak jeżdżę to zasięg zejdzie maksymalnie do 960 A później rośnie do 970 980 i Tak do 1030 A wskazówka Max pokazuje. Jak wyłącze silnik to wskazówka opada . czy to znaczy że coś z pływakiem możliwe że źle im włożyłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lbialczak napisał:

Dzięki za odpowiedź. A mam jeszcze jedno pytanie bo ja wymieniłem pompę znaczy sam wkład i zatankowałem do pełna i wskazówka paliwa pokazuje cały czas Max A zasięg mi pokazuje np . 1030 i jak jeżdżę to zasięg zejdzie maksymalnie do 960 A później rośnie do 970 980 i Tak do 1030 A wskazówka Max pokazuje. Jak wyłącze silnik to wskazówka opada . czy to znaczy że coś z pływakiem możliwe że źle im włożyłem?

A i jeszcze jedno po wymianie czasem Buczy przy przekreceniu kluczyka A czasem nie Tak z 2 sekundy i zauważyłem że to wąż powrotu jak się im trzyma to normalnie czuć jakby przez niego kamienie szły Tak powietrze W nim chyba idzie i to Tak hałasuje i to tylko przy przekreceniu kluczyka i też nie zawsze. pompA chodzi cichutko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jaką pompę zmieniłeś? Bo ja swoją wymieniałem właśnie dlatego że po przekręceniu kluczyka buczała. Tzn taki dźwięk włączającej się pompy jest normalny, byle nie był on zbyt głośny.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, tom5151 napisał:

A na jaką pompę zmieniłeś? Bo ja swoją wymieniałem właśnie dlatego że po przekręceniu kluczyka buczała. Tzn taki dźwięk włączającej się pompy jest normalny, byle nie był on zbyt głośny.

Pompa vdo Ale chodzi cicho bo sprawdzałem ja. U mnie ewidentnie powrót Buczy bo aż widać jak trzęsie przy przekreceniu kluczyka ten wąż od powrotu. Trwa to ok 2 sekund normalnie jak sekund rękę położę na ten wąż to przy przekręceniu czuć Tak tam powietrze jakby kamienie przeszło przez niego i 2 sekundy i ok i też nie zawsze. Gdzieś czytałem że zawór od powrotu na deklu Ale skąd powietrze W 'powrocie. Odpala auto ok. No i oczywiście zatankowalem do pełna to wskazówka jest na Max A zasięg rośnie do 1030 później sobie zejdzie do 950 i znów sobie rośnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że powinna sama się pompa odpowietrzyć. Chyba że gdzieś przewód powrotny jest nieszczelny. Ciężko mi powiedzieć coś w tej sprawie :/ W sumie ten dodatkowy krócic wyglądał trochę jak odpowietrzenie bo w sumie nawet żadnego węża do niego nie było :mellow:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie padła pompka tak że w ogóle nie odpalał

Wyciągnałem starą - identyk jak w temacie

Znalazłem pompe magneti mareli - 4bary, wymiary idealne

Po zamontowaniu napompowała i odpalił normalnie.

jednak jak postoi jakiś czas  to dłużej kręci.

Ma ktoś pomysł? Na weżyk wychodzący z pompki dałem nową opaskę - ale może jest nieszczelne?

Bo czytałem o nieszczelnościach na przewodach i nie wiem czy chodzi właśnie o ten przewód wychodzący z pompki czy o inny

Czy sama pompa kiepska....?

I jeszcze jedno - czy pompę trzeba w określonej pozycji umieścić w otworze zbiornika?  bo jest tylko jakby podparta na dnie i się zastanawiam może ją źle umiejscowiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W twoim aucie pompa ma się opierać o dno bo górną część ja centruje. Co do szczelności węża na pompie to przy montażu dobrze jest go podgrzać i zacisnąć jak najmniejsza opaska ślimakową. Co do tanich pomp to przeważnie mają tylko ładne nazwy a z wydajnością to już loteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm bo mam wrazenie jakby się coś przesuwało po zbiorniku jak samochód się przechyla na dziurach.

kurde a może ten wąż co tak lezy i jest podpiety do kosza pompy? bo on ma po prostu sobie swobodnie lezec?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dźwięki jednak nie pochodza z baku takze okey

Teraz juz pali od strzała także wszystko jak nalezy, być może było jakieś powietrze na początku

Dziękuje za podpowiedzi. Pompa magneti mareli - w miare cicha i normalnie daje radę, oby jak najdłużej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie problem jest następujący. jestem po wymianie pompy. Założyłem sam wkład firmy vdo z tzn że przy opalaniu było chwilowe buczenie wszystko działało super. Gdzieś wyczytałem że to może buczec Zawór powrotu na deklu. Rzeczywiście jak rękę przyłożyłem do węża powrotu to przy zapłonie cały trzęslo jakby powietrze przepychal. Wkład wymieniłem I Tak jeździłem zrobiłem może że 3000 km I Nowa pompa już wyje . gdzie szukać przyczyny? Wiadomo pompa do wymiany Ale coś się chyba do tego przyczynia że z Tak krótkim czasie pada kolejna pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, lbialczak napisał:

Witam. U mnie problem jest następujący. jestem po wymianie pompy. Założyłem sam wkład firmy vdo z tzn że przy opalaniu było chwilowe buczenie wszystko działało super. Gdzieś wyczytałem że to może buczec Zawór powrotu na deklu. Rzeczywiście jak rękę przyłożyłem do węża powrotu to przy zapłonie cały trzęslo jakby powietrze przepychal. Wkład wymieniłem I Tak jeździłem zrobiłem może że 3000 km I Nowa pompa już wyje . gdzie szukać przyczyny? Wiadomo pompa do wymiany Ale coś się chyba do tego przyczynia że z Tak krótkim czasie pada kolejna pompa

Gdzie dorwałeś sam wkład VDO? Jak ja szukałem, to była tylko calutka pompa z VDO do kupienia, nawet w katalogach nie widziałem samej pompki. Może ktoś Ci sprzedał jakąś podróbkę ? ?  Ja po wymianie pompy zrobiłem już z 30 tys i cały czas cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.06.2018 o 19:14, tom5151 napisał:

Gdzie dorwałeś sam wkład VDO? Jak ja szukałem, to była tylko calutka pompa z VDO do kupienia, nawet w katalogach nie widziałem samej pompki. Może ktoś Ci sprzedał jakąś podróbkę ? ?  Ja po wymianie pompy zrobiłem już z 30 tys i cały czas cisza

http://allegro.pl/pompa-paliwa-seat-exeo-audi-a4-1-6-1-8-1-8t-turbo-i7385742245.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podejrzanie wygląda ta aukcja ? Nawet na zdjęciu masz tą pompę porysowana, tak jakby była używana. Kup sobie na iparts.pl oryginał VDO z koszem - jak zadzwonisz na infolinię to jakieś 5% rabatu dostaniesz zamawiając u konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie każda uszkodzona pompa paliwa wyje??

Mam taki problem ze przy pomiarze cienienia okazało się ze pompa pompuje 2,5 bara. Pompa pracuje cicho, ale podaje za niskie cienienie. Może któryś wężyk puszcza?? Filtr paliwa jest nowy zamiennik z MANN.

Dodam ze auto ciężko odpala po dłuższym postoju. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, danaks87 napisał:

panowie każda uszkodzona pompa paliwa wyje??

Nie. Ciśnienie zdecydowanie za małe. Jak masz vaga to wrzuć log 2+33 i będzie widać czy pompa nie domaga :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąca pompa nie oznacza za małego ciśnienia.

Wymieniałem kiedyś pompę i stara ledwo działająca nie wyła, nowa używka zaś buczała od razu, ale pompowała aż miło - pompuje zresztą do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

odkopię trochę temat ?. A więc stoję przed wymianą pompy paliwa a dokładnie wkładu pompy w moim A4 B6 1.8T AVANT. Występują typowe objawy "buczenie" po przekręceniu zapłonu oraz krótko po odpaleniu (niekiedy) a po wymianie filtra paliwa na MANN'a jest gorzej niż na oryginalnym filtrze Audi z 2003r. Przebieg 216tys a pompa prawdopodobnie jeszcze oryginał. Przechodząc do rzeczy,jak już wiadomo,dostęp do pompy paliwa w kombi nie jest akurat za najlepszy i wymaga trochę czasu aby wszystko zdjąć i później znów zmontować, dodatkowo można sobie narobić jeszcze dodatkowych szkód,typu połamanie zatrzasków bądź plastików przy demontażu itp.. Jak już czytałem,dużo osób tak ma,że po wymianie pompy problem znów powraca po przejechaniu kilkuset tys km a co za tym idzie, kolejny demontaż wszystkich plastików, aby dostać się do pompy... Wpadłem więc na pewien pomysł, aby ułatwić trochę sprawę a mianowicie chciałbym rozwiercić duży otwór właśnie w miejscu gdzie znajduje się pompa (jak na zdjęciu w załączeniu) gdyż i tak przychodzi z góry podłoga i nic nie będzie widać a zawsze jest szybki dostęp do pompy w razie "w" . Pytanie,czy ktoś praktykował już taki sposób? bądź co myślicie o takim rozwiązaniu? Oczywiście klapka by wróciła na swoje miejsce na zasadzie "otwieranej klapki" ?

 

IMG_7345.thumb.JPG.e947a77078e500b46d776318fb964643.JPG

Edytowane przez marcelbwin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poratuje ktoś numerem wkładu pompy paliwa do 1.8t BFB z 2002r? Może być jakiś zamiennik :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych. U mnie wyła pompa paliwa i po wymianie tylko samego filtru paliwa firmy KNECHT wycie ustąpiło.

Poczytałem komentarze i na innych filtrach paliwa jak np MANN pompy wyły, a na tej KNECHTA nie i się to potwierdza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...