Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Twardy pedał hamulca


karaluch8

Rekomendowane odpowiedzi

Problem od kilku dni. Zawsze nawet jak stała 2 dni, z rana wsiadałem i pedał miękki. Ja zawsze przyzwyczajone że wsiadam, recznego nie zaciągam, wciskam sprzeglo i hamulec. Kiedys sie zdziwie, dlatego za wczasu interweniuje. Po paru godzinach pedał twardy. Jakiś pomysł? Wężyki sprawdzone, przelotka w grodzi również, wszystko ładnie przesmarowałem żeby dobrze wskoczyło, i sie nie zawineło a jednak ucieka gdzieś mi podcisnienie z serwa. Zaworek może być? Czy może głębsza sprawa i zawór wyrównujący w serwie?

Edytowane przez karaluch8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,ja mam to samo u siebie.Gasze auto,wrzucam bieg,ręcznego nie zaciagam.Na drugi dzień pedal hamulca jest twardy,dopiero po odpaleniu zapada się.Pytałem się jednego mechanika to mówił że tak ma być,ale jeżdżąc innymi autami nie zaobserwowałem tego.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, bialy986 napisał:

Kolego,ja mam to samo u siebie.Gasze auto,wrzucam bieg,ręcznego nie zaciagam.Na drugi dzień pedal hamulca jest twardy,dopiero po odpaleniu zapada się.Pytałem się jednego mechanika to mówił że tak ma być,ale jeżdżąc innymi autami nie zaobserwowałem tego.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Ta mechanik niech się w łeb puknie.

Przez 4 lata było git, i przez ostatnie 4dni coś mi się zrypało. Będę szukał do skutku. Tak ma nie być. Koniec kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak uważam,dlatego odniosłem się do innych samochodów. Może Dev się wypowie w tym temacie.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trza vaucometr i sie dojdzie.

Pierwsze do obcykania ile daje vacu pompa.

Jak jest ok to podlaczyc vacuometr przed zaworkiem w grodzi i zostawic patrzec czy schodzi podcisnienie.

Jak schodzi to serwo puszcza tj na srubach co jest czeste dla b5.

 

Co moge powkedziec to to ze serwo wymieni sie bez rozszczelniania ukladu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy coś takiego ma wpływ na hamowanie w czasie jazdy tzn. hamulec wyżej łapie?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezelio chodzi o nie  szczelny uklad to tak.

Serwo wspomaga uklad a jak jest dziurawe to hamulce nie beda agresywne.

Popatrzcie dobrze na lacznik w grodzi silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulce nie beda agresywne.

 

O to mi chodziło,trafnie to nazwałes :-) Mimo że nowe tarcze,klocki,płyn i odpowietrzanie to nie łapie od razu,tylko trzeba mocniej depnac.


Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem z tym hamulcem, Vacum jest nowy (stary się pocił) ale nadal to samo się dzieje. Mimo wciśniętego hamulca samochód zaczyna uciekać, dopiero po wciśnięciu z całaje siły pedału czuć że zaczyna hamować. Po uruchomieniu wszytsko jest ok i hamulce brzytwy. O co chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od kilku dni mam tak że po zgaszeniu silnika pedał hamulca odpycha do góry i jest strasznie twardy. Zaradzi ktoś na te dolegliwość. 1.8 ADR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś u mechanika na sprawdzeniu.Podpial zegar pod serwo,napompowal 0,5 bara i po chwili zaczęło schodzić do zera.Później to samo zrobił podpinajac pod zawór i też schodzilo po jakimś czasie.Konkretnej diagnozy nie postawil-czy to serwo czy zawór.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by wyjac przewod z zaworkiem i zrobic to samo na suchoo podajac powietrze od wlasciwej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli od strony zaworka?Wpial się w przewód odlaczajac go od serwa.Dodam że robił to na zgaszonym silniku i pedal był twardy już.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, rozwiązał już ktoś problem z twardniejącym pedałem po wyłączeniu auta,

bo mam to samo i proszę o rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia vacum potem zaworem w grodzi a następnie samo serwo.

Tyle w temacie.

Czasem winne są zapowietrzone tylne hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dalej czasem wsiadam igła je. Po nocy stania. A czasem po 3h już pierdzieli i nie trzyma xDD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...