Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprężarka


MAGICKkrosno

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zakupiłem niedawno audi a4 b5 z silnikiem 1,9 tdi 90km i mam takie pytanie jak sprawdzić czy turbina działa nigdy nie miałem dizla i niewiem co i jak prosze o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsiądź do auta i się przejedź:lol: Masz jakieś oznaki, że turbo nie bangla.  Auto jest słabe, mułowate słabo przyśpiesza? Możesz sprawdzić ciśnienie doładowania manometrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czujesz jak ciągnie od pewnego momentu? W zależności kiedy Ci się turbo załącza. :) Powinno wgniatać w siedzenia i to konkretnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że zdejmie wężyk z gruszki turbo albo odepnie przepływkę.
Jak załapie awaryjny to odczuje jak zacznie się odpychać gorzej od SDI [emoji23]

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dołączę się do tematu, bo zaintrygowało mnie to co napisał SzeFFo, że powinno konkretnie wgniatać w fotel.  W moim AFN-ie aż takiego efektu nie ma. Dlatego wczoraj wziąłem się i porządnie rozruszałem sztangę turbo, po czym zrobiłem jazdę próbną i auto zaczęło ciągnąć jak mała rajdówka, aż oczy wgniatało w fotel. Dużo nie jeździłem,  po chwili odstawiłem auto na parking. Dzisiaj rano wsiadłem i auto już nie ciągnie tak jak jeszcze wczoraj wieczorem. Co może być tego przyczyną, bo przecież w ciągu nocnego postoju sztanga nie mogła się zapiec. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo chyba załancza mi sie od 2 tyś obrotów dopiero od 2 czuć że wbija w fotel

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i gdzie ja mam podłączyć ten manometr i jakie powinien pokazywać wartości

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpinasz się w dolot i sprawdzasz ile dmucha turbo

 

Edytowane przez musiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manometr ci potrzebny do serii, beka....

Podczas logu widac bedzie co sie dzieje.  Wiec zrob loga dynamivzmego z oladowania a dla pewnosci komplet, bo k oze cow nie tak z przpeplywkajb ciul wie co.

Ogolnie czyszczenia vmt, nie unikniesz bo to ze na chwile roruszales i dzialalo nie znaczy ze ja ostyglo auto to nie zastygl syf ktory blokuje vnt. Tak jak piszemy ci kilka msc arek turbo do czyszczenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Mozgu napisał:

Manometr ci potrzebny do serii, beka....

Podczas logu widac bedzie co sie dzieje.  Wiec zrob loga dynamivzmego z oladowania a dla pewnosci komplet, bo k oze cow nie tak z przpeplywkajb ciul wie co.

Ogolnie czyszczenia vmt, nie unikniesz bo to ze na chwile roruszales i dzialalo nie znaczy ze ja ostyglo auto to nie zastygl syf ktory blokuje vnt. Tak jak piszemy ci kilka msc arek turbo do czyszczenia.

 

To kolega Rafał pyta o manometr, nie ja :) Tak jak napisałeś, ja już dawno zostałem uświadomiony o konieczności czyszczenia vnt i wiem, że to mnie nie ominie. Po prostu zainteresowało mnie to wciskanie w fotel, którego tak naprawdę w swoim AFNie nie doświadczyłem i nawet się nie spodziewałem po takim poczciwym dieslu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moglem cytowac bo tak to wyszlo jak bym do ciebie pisal o tym manometrze a to bylo do rafala.

To ze stary to nic nie znaczy, czesto egzemplaze z 600tys przebiegu ciagle maja serie lub nawet wiecej niz deklaruje producent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie czemu jak przełanczam z3 na 4 niema takiego kopa jak z4 na 5? dziwne co nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie znajde centralke centralnego zamka wymieniłem pompke bo podobno była uszkodzona i centralny nadal mi nie działa czytałęm że musze znać model i zaprogramować na nowo pilota rozebrałem pod kierownicą plastik i niema tam nic co mogło by to przypominać prosze o podpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem centralke zamotowałem działa zamykanie otwieranie jak jej sie zachce i okazało sie że zaczoło mi mrygac na obrotomierzy autko z kluczykiem oco chodzi ktoś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka z symbolem autka z kluczykiem to immo.
Podepnij vaga i sprawdź jaki jest dokładny błąd.
Najlepiej odezwij się do marcin-franz, on Ci powie co masz zrobić żeby wszystko banglało.

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...