Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbospreżarka po regeneracji , czy godna uwagi ?


DANDYS

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za cenę regeneracji tej pierwszej, sprzedam Ci 5 szt sprawnych sprężarek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj ori używkę, a nie jakieś tam regenerowane :naughty:

Za dwie stówki na OLX w zeszłym roku wyrwałem ori turbo do bratanicy A4 2,5 tdi,  człowieczek zarzekał się że jest igła. Miałem do niego 100 km i nie chciało mi się jechać,  zaryzykowałem i zapłaciłem przed wysyłką, ale powiedziałem że jak będzie lipa to odwiozę osobiście... :P

Może miałem farta , przyszła ori  z przebiegiem na oko nie większym jak 100 kkm, prawie nówencja  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem za 340 sprzedawca zapewnial ze bedzie dobra, a juz przpuszcza olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, DANDYS napisał:

kupilem za 340 sprzedawca zapewnial ze bedzie dobra, a juz przpuszcza olej

Ja ze swoim sprzedawcą się umówiłem że jak będzie lipa to przyjadę i mu osobiście oddam tą turbinę przez zamknięte okno :decayed::grin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no miałeś blisko to mogleś sobie na to pozwolić , a  wmojej sytuacji to drugi koniec polski , z jednej strony tez szkoda dawac 500 czy 700 na turbo wolabym dobra uzywke bo ta po regeneracji to roznie bywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No 100 km to dla mnie maksymalna odległość przy której można coś kupić w ciemno i by się potem po głowie nie drapać co z tym fantem dalej zrobić :naughty:

Ryzyko przy takich transakcjach jest zawsze, trzeba go tylko umiejętnie minimalizować :D

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja po swojej transkacji powiedzialem ze nic uzywanego nie kupie :D a jak dojsc ze to ory turbina jest? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, DANDYS napisał:

 a jak dojsc ze to ory turbina jest? 

Organoleptycznie , po jakości wykonania i wielkosci miejsc wyważenia wirników , braku śladów piaskowania obudowy , tabliczkach i czytelności oznaczeń fabrycznych, śrubkach , podkładeczkach i innych duperelkach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używane turbo w dobrym stanie do 2.5 można wyciągnąć w granicach 300 zł, najlepiej szukać takiego z końcówką numeru S, z młodszych silników. Powinna być w lepszym stanie i podobno lepiej wstaje z niskich obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra to pisze do Jawro moze dobijemy targu i bedzie dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za wskazówke

 

a jest jakas roznica czy to bedzie od passata czy od audi ?

Edytowane przez DANDYS
przypomnialo mi sie cos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jawor wysyłasz piwko jak opchniesz koledze sztukę:P , tylko wyślij mu najlepszą sztukę, niech się cieszy :D:hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  mogło by tak być :D  powiem wam ze zostalo mi jeszcze rok technikum i latam audica po 50 km dziennie i daje rade utrzymac sam , i jeszcze do dziewczyny takze nie jest zle te 2.5 , tylko jak nie kupisz ory to nie bedzie dzialac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat do turbin ponoć od paru latek nie kupisz ori gratów do regeneracji, wszystko co jest dostępne to mniejszy lub większy szit dalekowschodni :P

A jak trafisz rodzynka ori używkę to tak jakbyś nówkę w ASO kupił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede sie staral cos kupic uzywke :D jak cos znajde to pokaze wam :D ocenicie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś miał możliwość przed zakupem ją wziąć w ręce to luz wirników , promieniowy i osiowy w dobrym egzemplarzu może być co najwyżej leciutko wyczuwalny ,wirnik części gorącej powinien być lekko okopcony sadzami ale suchy , niezaolejony . Zakładając kawałek wężyka na gruchę i zasysając z niej powietrze ustami i pomagajac sobie paluchami nie powinno się wyczuwać żadnych zacięć. A  jak zajrzysz do otworu zlewowego oleju powino być tam widać tylko ślady oleju, bez nagaru i pozostałości zkoksowanego smarowidła  :hi:

Oczywiście jakiekolwiek widoczne ubytki wirników, wypiaskowanie wirnika części zimnej dyskwalifikują oglądany egzemplarz , bobra mała latareczka jest nieodzowna by to wszystko zweryfikować :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spuszczacie się nad tymi sprężarkami od 2.5TDI, a ja jeszcze trochę zacznę się nimi rzucać, bo szmieciowaty popyt na to jest :grin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, DANDYS napisał:

dzieki za wskazówke

 

a jest jakas roznica czy to bedzie od passata czy od audi ?

Żadnej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, JawoR36 napisał:

Spuszczacie się nad tymi sprężarkami od 2.5TDI, a ja jeszcze trochę zacznę się nimi rzucać, bo szmieciowaty popyt na to jest :grin:

 

Dobra dobra, rezygnuję już z tego piwka, tylko sprzedaj mu dobrą sztukę :P:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...