TecMarq 1 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Witam.Posiadam audi a4 b8 2.0tfsi quattro 211ps z 2009r.Chciałbym założyć do niej taki oto wydech http://allegro.pl/audi-s4-b8-8k-s5-8t-uklad-wydechowy-tlumik-i6482026111.html do tego taki dyfuzor pod zderzak seryjny http://allegro.pl/audi-a4-b8-8k-sline-dokladka-zderzaka-tyl-wydechy-i6421265859.html#thumb/1.Moje pytanie czy będzie trzeba ten wydech mocno przerabiać aby pasował ;d? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majty2009 2 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 wydech od S4 B8 pasuje P&P problem jak cos to z dyfuzorem, ja musialem kupic komplet zderzak plus dyfuzor i wydech od S4 aa i klape hehe (klapa od S4 jak coś do sprzedania) tak to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bladzio1 4 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 W dniu 19.07.2017 o 19:21, TecMarq napisał: Witam.Posiadam audi a4 b8 2.0tfsi quattro 211ps z 2009r.Chciałbym założyć do niej taki oto wydech http://allegro.pl/audi-s4-b8-8k-s5-8t-uklad-wydechowy-tlumik-i6482026111.html do tego taki dyfuzor pod zderzak seryjny http://allegro.pl/audi-a4-b8-8k-sline-dokladka-zderzaka-tyl-wydechy-i6421265859.html#thumb/1.Moje pytanie czy będzie trzeba ten wydech mocno przerabiać aby pasował ;d? I jak udało się wykonać tą operacje? Dokładnie też tak chcę zrobić i zastanawiam się czy wszystko będzie pasować P&P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TecMarq 1 Opublikowano 15 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 22 godziny temu, bladzio1 napisał: I jak udało się wykonać tą operacje? Dokładnie też tak chcę zrobić i zastanawiam się czy wszystko będzie pasować P&P? Aktualnie mam założony ten dyfuzor co wysłałem pasuje w 100% , wydech mam zrobiony narazie od 3.0tdi pod 4 końcówki , brakuje mi 1 tłumika koncowego s4 juz zamowiony idzie , spalanie się zwiększyło u mnie o jakies 2-3litry przez te końcowe tłumiki od tdi , dzwięk jest super bassowy dużo głośniej niż na serii co mi osobiście się bardzo podoba głównie przez wycięty tłumik środkowy , a jeszcze lepiej słychać w automacie zmiane biegów przy 4,5tys+ obrotach jest takie mega ''pierdnięcie'' ;D. Czyli dokładniej pisząc narazie mam cały wydech założony od 3.0tdi bez środkowego tłumika który w 3.0tdi się nie znajduje i końcowe tłumiki przerobione na 4 końcówki a nie 2 , w przyszłym tygodniu zakładam końcowe tłumiki od s4 , ponieważ te od 3.0tdi są puste w środku sama puszka , a te od s4 ważą 3x tyle co od tdi , dlatego spalanie zapewne jest dużo wieksze ;d.W przyszłym tygodniu może nagram filmik jak to wszystko wygląda i dzwięk ;D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bladzio1 4 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 To super, że ten dyfuzor pasuje idealnie pod seryjny zderzak. W poniedziałek ma do mnie trafić więc będę montował. Kupiłem od tego samego sprzedawcy. Do tego mam zamiar kupić te tłumiki Ulter Sport: http://ulter.com.pl/pl/offer/dedicated/audi/a4-typ-8k_2008/avant/1-8-tfsi_88-118kw/m/47/160. Liczę na fajne brzmienie-słyszałem kilka 1.8/2.0 TFSI z tymi tłumikami i całkiem fajnie brzmiały... Czy trudno było wyciągnąć fabryczny dyfuzor i zamontować ten nowy? Da radę to zrobić bez kanału czy podnośnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TecMarq 1 Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 13 godzin temu, bladzio1 napisał: To super, że ten dyfuzor pasuje idealnie pod seryjny zderzak. W poniedziałek ma do mnie trafić więc będę montował. Kupiłem od tego samego sprzedawcy. Do tego mam zamiar kupić te tłumiki Ulter Sport: http://ulter.com.pl/pl/offer/dedicated/audi/a4-typ-8k_2008/avant/1-8-tfsi_88-118kw/m/47/160. Liczę na fajne brzmienie-słyszałem kilka 1.8/2.0 TFSI z tymi tłumikami i całkiem fajnie brzmiały... Czy trudno było wyciągnąć fabryczny dyfuzor i zamontować ten nowy? Da radę to zrobić bez kanału czy podnośnika? Dasz rade bez kanału ja wyciągnąłem cały zderzak , zaczepy od dokładki starej troche uszkodziłem ale ona i tak na śmietniku wylądowała ;d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bladzio1 4 Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 A czy kupowałeś osłonę termiczną, żeby ją zamontować po drugiej stronie? I czy po drugiej stronie jest oryginalny zaczep do podwieszenia tłumika końcowego czy trzeba coś dorabiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TecMarq 1 Opublikowano 18 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 (edytowane) 18 godzin temu, bladzio1 napisał: A czy kupowałeś osłonę termiczną, żeby ją zamontować po drugiej stronie? I czy po drugiej stronie jest oryginalny zaczep do podwieszenia tłumika końcowego czy trzeba coś dorabiać? Osłonę termiczną zamontowałem oczywiście .Szpilka jest do zamontowania wieszaka nic nie trzeba dorabiać. Osłonę i blaszki do montażu zamówiłem z tej strony : http://www.sklep.motorpol.pl/ Edytowane 18 Września 2017 przez TecMarq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bladzio1 4 Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Szpilka do zamontowania wieszaka wystaje ale sam wieszak już trzeba chyba dokupić jeżeli nie ma go w zestawie z tłumikiem? To jest ten - 8K0253144M? I czy kod osłony to 8K0804172? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TecMarq 1 Opublikowano 19 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 4 godziny temu, bladzio1 napisał: Szpilka do zamontowania wieszaka wystaje ale sam wieszak już trzeba chyba dokupić jeżeli nie ma go w zestawie z tłumikiem? To jest ten - 8K0253144M? I czy kod osłony to 8K0804172? Tak trzeba dokupić jeśli nie ma w zestawie.Numery katalogowe zgadzają się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bladzio1 4 Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 U mnie po montażu całości wygląda to tak jak na zdjęciach. Wydech jest Ulter Sport ale same końcówki do niego dokupowałem już customowe Buzzer gdyż te oryginalne Ulter nie za bardzo mi się podobały no i były mniejsze... Zrobiłem rysunek na podstawie którego zespawali mi te końcówki. Musiało to być precyzyjnie wykonane żeby końcówki idealnie siadły w wycięciach dyfuzora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Macie fotki kompletnego wydechu na wzór do 2.0tfsi q Tip? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiollekk 6 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 jak połączyliście wydech od eski z silnikiem? Pytam, bo sam to teraz rozkminiam... nie mam już kata, tylko DP 2.75", i za nim wypadałoby lecieć dalej nierdzewką 2.75" aż do dwóch rur od eski, tylko, że to już zaczyna kosztować. Wycięcie flanszy, z 1,5m rury 2.75", ze dwa kolanka, łącznik elastyczny, i y-pipe, ale nie moge znaleźć gotowego w tym rozmiarze, więc znowu dwa kolanka, 50cm rury 54mm, i dwie obejmy. Razem za materiał ponad 400, do tego spawanie u znajomego 50-100zł. Jak Wy to łączyliście? może cieliście stary wydech na długość odpowiednią i tylko y-pipe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiVash 5 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 (edytowane) Ja sobie przerobiłem. Myślę ,że wygląda fajniej. Edytowane 14 Lutego 2020 przez KiVash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 W dniu 8.10.2019 o 16:12, Osiollekk napisał: jak połączyliście wydech od eski z silnikiem? Pytam, bo sam to teraz rozkminiam... nie mam już kata, tylko DP 2.75", i za nim wypadałoby lecieć dalej nierdzewką 2.75" aż do dwóch rur od eski, tylko, że to już zaczyna kosztować. Wycięcie flanszy, z 1,5m rury 2.75", ze dwa kolanka, łącznik elastyczny, i y-pipe, ale nie moge znaleźć gotowego w tym rozmiarze, więc znowu dwa kolanka, 50cm rury 54mm, i dwie obejmy. Razem za materiał ponad 400, do tego spawanie u znajomego 50-100zł. Jak Wy to łączyliście? może cieliście stary wydech na długość odpowiednią i tylko y-pipe? Ja wpakowałem DP, potem rura z 3.0TDI, bo wywaliłem ORI z pierwszym tłumikiem, potem Y pipe, następnie środkowa część z eski na jednym tłumiku przelotowym i dwa końcowe z MG Motorsport ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiollekk 6 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Jestem po całym zabiegu. Wyszło rewelacyjnie. Co do łączenia wydechu to z racji, że miałem już DP 70mm zamiast kata, i chciałem żeby nie wyszło druciarsko, to wywaliłem ten odcinek z środkowy tłumikiem fi63 i wyspawałem odpowiednik z nierdzewki fi70. Więc mam połowe wydechu fi70 i połowe 2x 54mm. Tylko, że ten spawany odcinek wyszedł mnie prawie 500zł... ale było warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_91 115 Opublikowano 12 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Pany kupiłem dokładkę z S5. Mam wydech na 2 strony w silniku TFSI. Da radę w zaznaczonym miejscu obciąć tą zaślepkę i dospawać końcówkę? Czy będzie dużo głośniej? Może wie ktoś jak wyglądają bebechy w tłumiku w TFSI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szesi1919 0 Opublikowano 10 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 (edytowane) no koment Edytowane 16 Marca 2023 przez szesi1919 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczonka 102 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 (edytowane) Panowie Pytanko mam seryjny wydech od 2.0 TFSI, Wrzuciłem dp 2.75 po dp jest pierwszy tłumik środkowy potem zaraz za nim drugi i rozgałęzienie na dwie strony i dwie puchy,z samym dp dźwięk jest fajny ale chciałbym lepszy zrobic wiec wyrzuciłem pierwszy tłumik i dźwięk super tylko rezonuje i brzmi jak Honda.... Pytanko teraz jak bym wyrzucił drugi środkowy lub wrzucił wydech od 3.0tdi lub 3.2tfsi który jest rozgałęziony na dwie rury jak od s4,który da lepszy dźwięk ? Podkreślam ze wtedy by był downpipe,pierwszy tłumik wyrzucony i wrzucony wydech od 3.0 tdi czyli tylko dwie końcowe puchy lub od 3.2tfsi czyli przejście na Y zrobic i by była puszka dodatkowa i cały czas dwie rurki do tylnych puch... zdjęcia poniżej wydechów o które mi chodzi tutaj mój seryjny + dodatkowo jedna puszka przed jest ale by była wyrzucona przy wydechu 3.0 tdi lub 3.2tfsi wydech 3.2tfsi ,Ten wydech by był z dp2,75 pierwsza puszka out + Y rozgałęzienie Wydech 3.0 tdi ,Tu by było dp 2.75 plus pierwsza Pucha out czyli od dp po tylne puszki przelot by był,chyba głośne by to było? Który wydech lepszy bedzie z dźwiękiem i bez wsi ?:) Edytowane 11 Lipca 2021 przez Leszczonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się